Beantwoord: Betaling inzake Tjoomo content service: ongelimiteerde games Spelen!

• Jeff4u2day

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeff4u2day heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 14:31

- Topic starter
    Opeens staan er allemaal diensten op mijn factuur waar ik niers van weet.
    Playoosh
    Tjoomo content

Deze zijn 7.50 euro per week.
    Net via www.pay.info proberen te achterhalen waar dit vandaan komt maar helaas.
    Ik heb mezelf absoluut niet aangemeld hiervoor.
    Hoe kan ik mijn geld terug krijgen en deze ellende voorgoed blokkeren?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 21 mei 2017, 12:42
    Hi Jeff,

Jammer dat je bent aangemeld voor een ongewenste sms-dienst. Ik zie dat je inmiddels een blokkade hebt geactiveerd voor betaalde diensten, zo voorkom je dat je in de toekomst weer kosten maakt. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een onderzoeksformulier kan invullen. Wij gaan dan onderzoeken of de kosten terecht zijn gemaakt of niet. Zo niet, dan krijg je jouw geld terug. Het duurt ongeveer 30 dagen voordat je een terugkoppeling krijgt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Aangezien er een algemeen topic is over dit onderwerp, zal ik dit topic sluiten.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6987 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

21 mei 2017, 12:42

Hi Jeff,

Jammer dat je bent aangemeld voor een ongewenste sms-dienst. Ik zie dat je inmiddels een blokkade hebt geactiveerd voor betaalde diensten, zo voorkom je dat je in de toekomst weer kosten maakt. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een onderzoeksformulier kan invullen. Wij gaan dan onderzoeken of de kosten terecht zijn gemaakt of niet. Zo niet, dan krijg je jouw geld terug. Het duurt ongeveer 30 dagen voordat je een terugkoppeling krijgt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Aangezien er een algemeen topic is over dit onderwerp, zal ik dit topic sluiten.
    0
    ..