Vraag: Kan niet sms'en naar 1010

• based concepts

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten based concepts heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

12 oktober 2017, 19:00

- Topic starter
    ik kan geen sms sturen naar 1010 en en de blokkades staa niet aan krijg een pop up met mislukt
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 oktober 2017, 12:14

Hi based concepts,

Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel sms'en naar 1010? Ik zie dat je gister om 18:46 een blokkade op sms hebt verwijderd, werkte het daarna nog steeds niet? Van welk toestel maak je gebruik? Heb je toevallig het nummer in je toestel geblokkeerd?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
    0
    .
  • based concepts

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten based concepts heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 oktober 2017, 15:53

ik doe dit voor de eerste keer
    ja er was niets geblokeerd ik heb toen wel gedrukt op blokeren en toen weer opgegeven dacht misschien helpt dat wel
    maar helaas. nee dat heb ik ook gekeken en dat nummer is niet geblokkeerd in mijn tel
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8492 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 oktober 2017, 13:34

Hi,

Van welk toestel maak jij gebruik? Toevallig een Android telefoon? Zo ja, dan heb je in het verleden eerder een sms willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je toen 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat jouw telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms. In dit topic staat uitgelegd hoe je dit kunt deblokkeren en kan aanpassen in jouw telefoon.

Laat je weten of dit lukt?
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)