• Jeroen1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen1 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

7 augustus 2011, 20:01

- Topic starter
    Is het mogelijk de contractsnaam te wijzigen? Van mijn moeders naam naar mijn eigen naam.
    1
    Gemarkeerd als antwoord: Chris076 op 24 juni 2014, 09:30
    Hallo jsvandijk,

Vervelend dat jouw pleegvader niet mee wil werken aan een contractovername :(

Omdat het gaat om persoonlijke gegevens is het nodig dat hiervoor toestemming wordt gegeven door de eigenaar. Wanneer dit echt niet mogelijk is, kun je op jouw eigen naam een nieuw abonnement afsluiten. Het huidige abonnement blijft dan wel doorlopen en het nummer kan ook niet meegenomen worden (omdat ook daar toestemming voor nodig is) Helaas is er geen andere oplossing :( Wel zie ik een verlenging onder het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account ? De bestelling wordt afgeleverd op het geregistreerde adres welke waarschijnlijk van jouw pleegvader is? Misschien is het verstandig om contact met hem te zoeken en dit alsnog proberen te regelen?
    Bekijk origineel
  • jsvandijk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jsvandijk heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

23 juni 2014, 18:47

Mijn pleegvader heeft 2 jaar geleden voor mij een abonnement afgesloten. Ik woon daar echter niet meer en het is onmogelijk voor mij om een contractovername te doen, er is geen contact meer van beiden kanten en hij wilt niet meerwerken aan de contractovername.

Ik wil wel graag het abonnement verlengen omdat me toestel gisteren kapot is gevallen. . Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik zou heel graag mijn abonnement verlengen voor 2 jaar, maar dan op mijn eigen naam. Ik hoop dat er nog wat te redden valt!
    1
  • Chris076

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chris076 heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    12682 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

24 juni 2014, 09:30

Hallo jsvandijk,

Vervelend dat jouw pleegvader niet mee wil werken aan een contractovername :(

Omdat het gaat om persoonlijke gegevens is het nodig dat hiervoor toestemming wordt gegeven door de eigenaar. Wanneer dit echt niet mogelijk is, kun je op jouw eigen naam een nieuw abonnement afsluiten. Het huidige abonnement blijft dan wel doorlopen en het nummer kan ook niet meegenomen worden (omdat ook daar toestemming voor nodig is) Helaas is er geen andere oplossing :( Wel zie ik een verlenging onder het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account ? De bestelling wordt afgeleverd op het geregistreerde adres welke waarschijnlijk van jouw pleegvader is? Misschien is het verstandig om contact met hem te zoeken en dit alsnog proberen te regelen?
    0
  • IrisOkkes

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten IrisOkkes heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

12 augustus 2017, 13:35

Goedemiddag,

Ik zie dat deze berichten van drie jaar geleden zijn, maar ik heb een soortgelijke vraag.
    Ook ik wil namelijk mijn contractnaam veranderen. Ik gebruik al jaren dit nummer en alles staat op mijn naam, het is mijn email, mijn rekeningnummer, en ook mijn klantennummer, alleen de contractnaam is van mijn moeder.
    Ik had hier geen problemen mee, maar mijn moeder is enkele dagen geleden overleden, waardoor ik nu eigenlijk wel mijn eigen naam op het contract wil hebben. Is dit mogelijk?

Mijn moeder heeft zelf ook een abonnement en andere klantnummer, maar die gaat mijn vader overnemen door middel van contractovername, wat bij mij eigenlijk niet nodig is, alleen een naamswijziging is voldoende. Ik hoor het graag!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 augustus 2017, 14:35

Hoi Iris,

Om te beginnen gecondoleerd en veel sterkte in deze periode. Ik wil je graag helpen bij jouw verzoek!

Dit is inderdaad mogelijk, dus ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie. Ik heb de achternaam van jouw moeder uit ons systeem aangehouden en jouw achternaam van jouw forumnaam overgenomen. Hier vind je de opties en in jouw geval zou het dan een contractovername worden. Deze informatie heb ik gestuurd naar jouw Hotmailadres. Als je naar aanleiding van deze mail nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je! We helpen je graag verder.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)