Beantwoord: Hoe kan ik mijn contractnaam wijzigen?

• Jeroen1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeroen1 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

7 augustus 2011, 20:01

- Topic starter
    Is het mogelijk de contractsnaam te wijzigen? Van mijn moeders naam naar mijn eigen naam.
    1
    Gemarkeerd als antwoord: Chris076 op 24 juni 2014, 09:30
    Hallo jsvandijk,

Vervelend dat jouw pleegvader niet mee wil werken aan een contractovername :(

Omdat het gaat om persoonlijke gegevens is het nodig dat hiervoor toestemming wordt gegeven door de eigenaar. Wanneer dit echt niet mogelijk is, kun je op jouw eigen naam een nieuw abonnement afsluiten. Het huidige abonnement blijft dan wel doorlopen en het nummer kan ook niet meegenomen worden (omdat ook daar toestemming voor nodig is) Helaas is er geen andere oplossing :( Wel zie ik een verlenging onder het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account ? De bestelling wordt afgeleverd op het geregistreerde adres welke waarschijnlijk van jouw pleegvader is? Misschien is het verstandig om contact met hem te zoeken en dit alsnog proberen te regelen?
    Bekijk origineel
  • Caspar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

Super Member
    2083 Reacties

8 augustus 2011, 23:15

Dat kan via een contractovername. Kost meen ik 15 euro.
    Hier is het formulier: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/contractovername-particulier.pdf
    0
  • arthurk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten arthurk heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

15 augustus 2011, 16:41

Even voortborduren op topicnaam.

Ik ben ruim 12 jaar in het bezit van een prepaid nummer, destijds gekregen bij een postbank actie.

Onlangs een t-mobile account aangemaakt en zie ik daar op dit nummer een andere naam staan, waarschijnlijk van de eigenaar (van dit nummer) voor mij.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn naam boven dit contract gaat komen, ik ben namelijk van plan om een abbo te gaan nemen maar dat ga ik echt niet doen (als het zou lukken) met andere gegevens dan de mijne.

Ook wil ik dit nummer niet kwijt.

Iemand van T-Mobile die me hier kan helpen met een oplossing? Heb al getracht iemand aan de lijn te krijgen maar als ik in het menu kies voor "gegevens aanpassen" kom ik steeds bij een verwijzing naar de website en wordt eruit gegooid :-(

Arthur
    0
  • Raymond

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Raymond heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    8845 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 augustus 2011, 09:37

@arthurk
    Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wil je mij via een privébericht je voorletters, achternaam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres toesturen? Dan ga ik kijken of ik de gegevens kan aanpassen.
    0
  • arthurk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten arthurk heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

17 augustus 2011, 19:33

tnx
    0
  • linn55555

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten linn55555 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

18 maart 2014, 11:36

ik heb een prepaid nummer en ik krijg op my tmobile de naam niet veranderd hij staat op naam van mijn vriend maar aangezien dit mijn nummer is wil ik ook dat het oop mijn naam staat....help!!!!!!!!!!!
    0
  • Willem

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Willem heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6075 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 maart 2014, 16:16

@ lin55555

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels via e-mail contact hebt gehad met mijn collega. Is je vraag inmiddels helemaal beantwoord? Ik hoor het graag!
    0
  • RFeijns

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RFeijns heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

25 maart 2014, 15:57

Voor mij geldt hetzelfde als voor de topicstarter, ik wil graag mijn contract op mijn naam zetten in plaats van op mijn moeders naam, want ik wil binnenkort mijn abbonnement verlengen, alleen moet het contract dan wel op mijn naam staan.

BIj voorbaat dank voor uw hulp!
    0
  • Gwendolyn70
    is een legendarische Super User
    6503 Reacties

25 maart 2014, 16:17

Hallo Rfeijns,

Welkom op het forum!

Jij kunt dan ook gebruik maken van het door Caspar hierboven geplaatste formulier voor contractovername.

Meer info staat ook op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/overstappen/contractovername
    0
  • rietje22

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rietje22 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

25 maart 2014, 19:23

ik heb sinds een paar weken een contract bij t-mobile maar mijn contract naam is verkeerd geschreven.. er staat een i ipv een l.. Hoe kan ik dit veranderen?
    0
  • Ruben

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ruben heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3707 Reacties
    Allrounder

Allrounder

27 maart 2014, 10:42

@rietje22, welkom op het T-Mobile Forum :)!

Ik wil dit graag voor je nakijken en aanpassen! Zou je een privébericht kunnen sturen met hierin het 06 nummer waar het om gaat? Ook ontvang ik dan graag ter controle je adresgegevens, geboortedatum en rijbewijsnummer.
    0
  • YasminDemper

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten YasminDemper heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

12 juni 2014, 16:55

Al sinds een aantal jaar ben ik klant bij T-mobile, en nu wil ik graag overstappen naar een ander toestel. Hierbij kan ik mijn contract laten verlengen (of in ieder geval hetzelfde nummer behouden) waardoor ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Nu staat het contract alleen nog op naam van mijn vader omdat ik destijds nog geen 18 was, en aangezien mijn vader fulltime werkt zal het nogal een gedoe zijn om de telefoon op zijn naam te laten leveren. Zou de naam aangepast kunnen worden zodat ik zelf een bestelling kan doen en een afspraak met de koerier kan maken voor de leverdatum- en tijd? Alvast bedankt!
    0
  • Willem

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Willem heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6075 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 juni 2014, 14:57

@ YasminDemper

Leuk om te horen dat je jouw contract wilt verlengen! ;) Ik adviseer je (zoals in dit topic ook wordt aangegeven) om het contract op jouw naam te laten zetten door middel van een contractovername. Via onze website vind je daar meer informatie over.

Op het moment dat het contract op jouw naam staat, kan je dan een verlenging doen. Houd er wel rekening mee dat er kosten zijn verbonden aan een contractovername, die vind je terug in de prijslijst van jouw abonnement.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)