Beantwoord: Gift For You

• davyenjo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten davyenjo heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

14 april 2018, 18:55

- Topic starter
    Beste T-mobile. Vorig jaar heb ik een GFY bon besteld met mijn punten maar helaas kan ik (nu ik een hotel wil reserveren) de mail met code niet meer terug vinden. Zou u mij hem nogmaals kunnen toesturen?
    Alvast vriendelijk dank!

JO
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Bas op 16 april 2018, 11:13
    Hey Davyenjo,

Die heb je natuurlijk wel nodig om een lekker nachtje weg te boeken! Maak je geen zorgen hoor, ik heb meteen bij onze desbetreffende afdeling nagevraagd of zij de email opnieuw naar je kunnen sturen. Deze zul je vandaag dus nog ontvangen in je mailbox!

Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten. Geniet van je dag (en binnenkort van je nachtje weg)! :D

UPDATE 16:49: Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    285 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

16 april 2018, 11:13

Hey Davyenjo,

Die heb je natuurlijk wel nodig om een lekker nachtje weg te boeken! Maak je geen zorgen hoor, ik heb meteen bij onze desbetreffende afdeling nagevraagd of zij de email opnieuw naar je kunnen sturen. Deze zul je vandaag dus nog ontvangen in je mailbox!

Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten. Geniet van je dag (en binnenkort van je nachtje weg)! :D

UPDATE 16:49: Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)