Beantwoord: Conference call nummer echo?

• gngloeber

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gngloeber heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 13:57

- Topic starter
    Om deel te nemen aan een conference call georganiseerd door Forconference bel ik naar 0207133444, ik krijg dan het verzoek om de conference code in te toetsen en krijg dan vervolgens een foutmelding vande operator. Als ik hetzelfde doe bij een kennis of via mijn mobiel gaat het wel goed. Kennelijk geeft mijn aansluiting bij u een bepaalde echo waardoor de ingetoetste cijfers bij Forconference tweemaal worden ontvangen.
    Vroeger had je zoiets als "pulse" en "tone", daar lijkt het op.
    Wat moet ik doen of wat moet u aan instellingen veranderen?

JG Loeber
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 14 september 2017, 11:18
    Hi Gngloeber

Ik zie dat je een vaste T-Mobile Thuis aansluiting hebt. In het systeem zie ik dat er niks is geblokkeerd dus het zou moeten werken. Zou je het eens met een ander toestel kunnen testen of met je toestel op een andere provider? Lukt het dan wel?
    Bekijk origineel
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6036 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

13 september 2017, 16:29

Met welk toestel en welk type verbinding probeer je de connectie te maken? Met een mobiele telefoon of met een vaste lijn?
    Wat was de foutmelding die je van For Conference kreeg?
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • gngloeber

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gngloeber heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 16:34

Vaste lijn met toestel Fysic FX-5515.

Mobiel met Samsung Galaxy A3 is er geen probleem.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 11:18

Hi Gngloeber

Ik zie dat je een vaste T-Mobile Thuis aansluiting hebt. In het systeem zie ik dat er niks is geblokkeerd dus het zou moeten werken. Zou je het eens met een ander toestel kunnen testen of met je toestel op een andere provider? Lukt het dan wel?
    1
    .
  • Poco-Loco
    1895 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 september 2017, 12:41

Als ik zoek op dat toestel kom ik op een vrij aparte dect-versie uit... Bedoeld voor senioren...

Nu, absoluut niet bedoeld als belediging, is dit toestel met bepaalde gedachten betreffende een specifieke doelgroep ontworpen.

Ik kan in de handleidingen (veel te summier overigens) niet vinden hoe je doorkeuze-menu's moet gebruiken, maar het zou mij niks verbazen als je een toets moet indrukken voordat je dat conferentie-nr. in wil voeren. Net zoals een extra 0 voordat je een buitenlijn krijgt op kantoor (bijvoorbeeld).

Als je zeker weten wil uitsluiten of het aan dit toestel ligt, probeer (leen bij de buren) dan een ander vast toestel op je lijn... Simpel en snel!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Pieter_B

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter_B heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis Expert
    140 Reacties

14 september 2017, 12:44

Een paar dingen zou je kunnen proberen om te kijken of je huidige toestel niet het probleem is.
    Als het mogelijk is, sluit eens een ander toestel aan op de lijn om dit te controleren.

Er zijn namelijk toestellen die als er opgenomen is, geen of geen correcte DTMF code versturen.
    Hiervoor moet je dan veelal een extra handeling doen, door bijvoorbeeld een teken op het toestel indrukken voordat het wel correct werkt.

Een vraagje die ik dan wel moet stellen, heb je ook problemen met servicenummers met keuzemenus. Maar als die probleemloos werken, zou het bovenstaande geen probleem zijn.

EDIT: Zie dat Poco-Loco zojuist tijdens mijn opstellen eenzelfde gedachte is toebedeeld.
    1
    Als het niet defect is ... hoef je het niet te repareren!
  • Poco-Loco
    1895 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 september 2017, 12:51

Pieter_B schreef:

EDIT: Zie dat Poco-Loco zojuist tijdens mijn opstellen eenzelfde gedachte is toebedeeld.

Great minds....

En het is bekend dat dit forum een "iemand heeft net gepost" melding zou moeten geven voordat je alsnog mag posten :P Iets met InSided ;)
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • gngloeber

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 14:53

Dank voor de diverse reacties.
    Ik heb inderdaad een ander toestel (Gigaset) ook geprobeerd zonder resultaat helaas. Ik heb geen problemen met keuze menus dus het ligt niet aan het toestel.
    Ik zal de organisatie bellen en vragen of ik een bepaalde toest moet indrukken voordat ik de conferentiecode intoets.
    0
  • gngloeber

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 15:24

Het verhaal wordt nog ingewikkelder, maar mijn probleem is voorlopig opgelost.
    De organisatie heeft twee inbelnummers in Nederland. Naar me nu gebleken is gaat het fout bij het ene nummer en zonder problemen bij het andere nummer. De organisatie vindt dit ook merkwaardig maar interessant genoeg om er verder in te duiken.

Hartelijk dank voor het meedenken. Ik laat het hierbij.
    0
  • Pieter_B

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter_B heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis Expert
    140 Reacties

14 september 2017, 16:36

Goed om te lezen dat het probleem bij de conference server provider lag en dus niet aan het T-Mobile netwerk.

Hopelijk lossen ze het probleem op het andere inbelnummer ook op met jouw aangeleverde informatie.
    0
    Als het niet defect is ... hoef je het niet te repareren!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)