Beantwoord: Betaalde sms diensten deblokkeren

• MelissaWijnants

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MelissaWijnants heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

8 mei 2016, 22:25

- Topic starter
    ik wou betalen aan iets via sms, en ik kreeg op mijn Samsung galaxy s7 egde een melding of ik het wou blokkeren of niet.
    ik heb het perongelijk geblokkeerd, nu kan ik nergens op tmobile of op mijn telefoon vinden hoe ik dit kan deblokkeren.

alvast bedankt !
    0
    Gemarkeerd als antwoord: rowan96 op 29 maart 2017, 13:01
    ik heb hier de oplossing met de nieuwe update, android 7.0 en in het nederlands.

Ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.

ik hoop dat dit voor een hoop mensen een oplossing mag zijn ik heb hier zelf ook maanden naar gezocht veel providers en ook de fabrikant zelf konden geen oplossingen vinden voor dit kleine probleem

met vriendelijke groet
    rowan
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9395 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 mei 2016, 13:55

Hi Melissa,

Welkom op ons Forum!

Aah wat jammer dat je onbedoeld de sms-dienst hebt geblokkeerd. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en die heeft ook aangegeven dat er in ons systeem geen blokkade is geactiveerd. Waarschijnlijk heb je deze dienst of in je toestel of via Payinfo geblokkeerd. Zou je een naar Payinfo kunnen gaan en controleren of je deze dienst hebt geblokkeerd?

Ik hoor graag van je! :)
    0
    .
  • MelissaWijnants

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MelissaWijnants heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

9 mei 2016, 14:21

Ik heb daar ingelogd alleen dan word ik doorgestuurd naar de website van tmobile.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12232 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 mei 2016, 19:54

Hi Melissa,

Begrijp ik goed dat je in de instellingen van je Galaxy S7 zelf de blokkade hebt geactiveerd? Als dit zo is dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier wordt dezelfde vraag gesteld en heeft Kaassausje een oplossing geboden. Ik ben benieuwd of dit voor jou ook de oplossing is.

Laat het ons weten Melissa. :)

Als het is gelukt, stel dan jezelf voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn!

Ps. Ik zie dat ik niet kan inloggen op jouw My T-Mobile account. Ervaar jij hier ook problemen mee? Mocht je hier ook problemen mee ervaren, vind je het dan goed dat we je account verwijderen zodat je een nieuwe aan kan maken? Dit heeft verder geen gevolgen voor je abonnement of voorwaarden.
    0
  • rowan96

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rowan96 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties
    Antwoord

29 maart 2017, 13:01

ik heb hier de oplossing met de nieuwe update, android 7.0 en in het nederlands.

Ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.

ik hoop dat dit voor een hoop mensen een oplossing mag zijn ik heb hier zelf ook maanden naar gezocht veel providers en ook de fabrikant zelf konden geen oplossingen vinden voor dit kleine probleem

met vriendelijke groet
    rowan
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

30 maart 2017, 12:34

Hey Rowan,

Super dat je deze kennis ook met ons deelt! Hopelijk kunnen anderen hier ook wat mee, dankjewel! :D
    0
  • EveAngels

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EveAngels heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

14 mei 2018, 14:55

Ik heb dit bericht gevonden om zo een probleem van mijzelf op te lossen.
    Helaas werkt dit niet. Als ik bij "Premium SMS-services gebruiken" ben staat er: geen applicaties.
    Ik heb geen keuzes. Weet iemand hoe ik dit dan oplos?
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2089 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 mei 2018, 11:03

Hoi EveAngels,

Ah, ik zie nu dat je dit al geprobeerd had! Ik heb je net namelijk in het andere topic beantwoord. Kun je een of meerdere screenshots sturen van de schermen die je ziet als je dit probeert? Dan kunnen wij met jou meekijken!
    0
  • EveAngels

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EveAngels heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties

15 mei 2018, 11:50

Ik heb hier bij gevoegd welke schermen en meldingen ik krijg.
    Zoals je kan zien als ik naar "premium sms services gebruiken" ga, dat ik dan niets te zien krijg.
    Is er een mogelijkheid om de 72 uur unlimited aan te zetten, zonder dat ik hier een sms voor verstuur?
    0

3 Bijlagen

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 mei 2018, 10:52

Hoi EveAngels,

Ik heb je zojuist een code via de SMS verstuurd, zou je deze eens kunnen proberen? Wij hebben zelf niet de mogelijkheid om deze promotie op afstand in te schakelen, maar hopelijk lukt het met de code wel gewoon! :)

Anders zou het ook nog kunnen lonen om de netwerkinstellingen even te herstellen, wellicht zit daar wat verkeerd!
    0
  • EveAngels

is een Top Poster
    8 Reacties

16 mei 2018, 10:57

Helaas doet deze het nog niet. Ik blijf dezelfde error krijgen. Ik zal de netwerkinstellingen bekijken!
    0
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6524 Reacties

16 mei 2018, 11:47

Zou je de telefoon eens helemaal uit willen zetten? Als 'ie uit staat, houd je de Volume Up + Homeknop + Aan/uitknop vast (daarmee zou het recovery menu moeten openen). Je kunt de knoppen loslaten als je het logo ziet verschijnen.

Kun je in dat menu de Cache Partition wissen? (Dit wist geen belangrijke gegevens, alleen tijdelijke bestanden.) ((Niet kiezen voor 'wipe all data' tenzij je een goede back-up hebt. ;) )) Het zou kunnen zijn dat het een zogenoemde software glitch is, dat kan hiermee rechtgetrokken worden.

Als de cache legen en de netwerkinstellingen geen effect hebben, zou je een fabrieksreset kunnen overwegen. (Maar wellicht is een telefoon van iemand lenen en de simkaart even wisselen om de actie te activeren een beter idee. ;) )
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • EveAngels

is een Top Poster
    8 Reacties

16 mei 2018, 18:15

Hij geeft geen menu weer. Ik denk dat mijn telefoon kapot is of iets dergelijks. Heb mijn sim kaart bij mijn vader in de telefoon gedaan. Het probleem is nu verholpen! Bedankt!
    2

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)