Beantwoord: 0900 & service nummers

• Unalsert

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Unalsert heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

9 februari 2018, 20:42

- Topic starter
    Ik heb 2 nummers onder mijn account, zakelijk. beide nummers heb ik 0900 & service nummers toegestaan.
    Heb ook een sms gekregen met dat het actief is, maar dit is niet het geval. heb een paar dagen gewacht, telefoons opnieuw opgestart. Maar nog steeds niks,

op blokkades staat er: toegestaan.

Ik wil het graag op beide nummers weer openen.

Dank u
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 11 februari 2018, 12:31
    Hi unalsert.

Ik zie dat mijn collega jou heeft geholpen. Een nieuwe simkaart is ook onderweg. Op deze pagina kun je de simkaart straks activeren!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! :)
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 februari 2018, 12:31

Hi unalsert.

Ik zie dat mijn collega jou heeft geholpen. Een nieuwe simkaart is ook onderweg. Op deze pagina kun je de simkaart straks activeren!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! :)
    0
    .
  • Unalsert

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

11 februari 2018, 16:07

Beste Hajar,

Uw collega had gezegt hoe ik de 0900 en service nummers weer kon heropenen. Alleen dit is mij niet gelukt. Ik kan nog steeds niet bellen. Ik wil graag 0900 en service nummers openen op de nummer die eindigt met een *********3

Dank u
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 februari 2018, 15:11

Hoi Unalsert,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of de blokkade voor het bellen naar 0900-nummers actief is. Dit kan je controleren en wijzigen op deze pagina. Hier zie ik dat de blokkade niet meer actief is, dus zou je gewoon moeten kunnen bellen naar 0900-nummers. Heb je in de tussentijd je toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet? Op deze manier worden de veranderingen op het netwerk doorgevoerd.

Mocht je daarna nog steeds niet kunnen bellen dan hoor ik graag van je welke melding je krijgt te zien of te horen wanneer je een 0900-nummer probeert te bereiken.

Edit; na even dieper in het systeem gekeken te hebben zie ik dat er wel een blokkade actief is voor het bellen naar 0906- en 0909 nummers. Deze blokkade heb ik voor de zekerheid opgeheven voor het geval je hier gebruik van wil maken. Laat je ons even weten of je kan bellen of niet? :)
    0
  • Unalsert

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 17:00

geprobeerd, niet gelukt. telefoon 2 x opnieuw opgestart.

Er word gezegt '' U kunt deze oproep niet doen, neem contact op met uw provider''

nummer eindigt met 43. Snap het ook even niet meer..
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    173 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2018, 14:42

Excuses voor het ongemak, Unal! Er ging iets niet helemaal goed in ons systeem.. De blokkade stond namelijk nog aan. Ik ben daarom meteen voor je aan de slag gegaan en heb de blokkade voor het bellen naar servicenummers uitgezet. Als je de telefoon herstart, kun je hier gewoon naar bellen!

Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag! :D
    0
  • Unalsert

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 20:31

Beste Bas,

Dank u. heb het zojuist geprobeerd, tel uit en aan gezet, ik kan het nog steeds niet doen.
    Heb even geprobeerd om me simkaart in een andere tel te doen. maar nog steeds niks.

ik krijg dit te horen ''u kunt deze oproep niet doen, neem voor hulp contact op met uw systeem beheerder''

Nr eindigd met 43

Dank u
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 februari 2018, 10:28

Hey Unalsert,

Goed dat je het nog even laat weten!

Ik heb het gecontroleerd op het tweede nummer en zie ook al waar het op het moment verkeerd gaat. Er staat op dit moment een bedrag open op de aansluiting. Dit gaat om de factuur van 25 december 2017 en deze had voldaan moeten zijn voor 24 januari 2018. Aangezien dit niet betaald is, kan de blokkade op 0900-nummers niet worden opgeheven en ik wil je er alvast voor waarschuwen dat het niet al te lang meer duurt voor er verdere blokkades (bijvoorbeeld op bellen) worden geplaatst of extra kosten in rekening worden gebracht. Dat willen we natuurlijk voorkomen!

De factuur is voor een deel betaald met een betaling van 28 december, maar er is nog een groot deel van het openstaande bedrag niet betaald. Je kunt in My T-Mobile onder het kopje 'Facturen overzicht' zien welk bedrag er nog voldaan moet worden en welk bedrag er nog in het geheel openstaat. Door dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen voorkom je verdere consequenties. Het bedrag is direct te betalen via My T-Mobile. Zodra de betaling gedaan is, trek dan even aan de bel, dan kunnen we de blokkade op servicenummers en andere blokkades opheffen.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)