Beantwoord: Vraag over Basis Sim Only

• Emre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Emre heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    48 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 17:25

- Topic starter
    Ik mag weer verlengen, maar heb wel een vraag. Stel ik neem als internetbundel 500 MB per maand en ik wil een een bepaalde maand 1 GB i.p.v. 500 MB. Ik weet dat dit mogelijk is, maar betaal ik dan voor die 1GB het kortingsbedrag (omdat er momenteel een korting is bij het verlengen) of betaal ik dan het reguliere bedrag.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 19 mei 2017, 10:54
    Hi Emre,

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen. Als je voor een 500MB bundel gaat en tussentijds je bundel wilt wijzigen naar 1GB dan is dit natuurlijk mogelijk. Je kan je bundel wijzigen via My T-Mobile bij Bundels aanpassen en daar staat precies bij hoeveel je gaat betalen en of je korting ontvangt.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6987 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

19 mei 2017, 10:54

Hi Emre,

Leuk dat je jouw abonnement wilt verlengen. Als je voor een 500MB bundel gaat en tussentijds je bundel wilt wijzigen naar 1GB dan is dit natuurlijk mogelijk. Je kan je bundel wijzigen via My T-Mobile bij Bundels aanpassen en daar staat precies bij hoeveel je gaat betalen en of je korting ontvangt.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
    0
    ..
  • Emre

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Emre heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    48 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 11:45

Duidelijk, bedankt!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)