Beantwoord: Voel me bekocht

• erikvreman

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten erikvreman heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 13:02

- Topic starter
    heb al zeer lang een contract bij Tmobile al vanaf de start van het bedrijf in nl.
    toen mijn abonnement afliep heb ik contact gehad en heb ik een aanbod gevraagd voor het verlengen van wat ik toen ook had nl 1 duo sim en 2 dataverdelers op 1 abonnement.
    tijdens de vakantie kwam ik er achter dat de dataverdelers niet meer werkten. gebeld en de medewerkster heeft mij toen geholpen door het oude abonnement weer te activeren voor de prijs van de nieuwe met de mededeling dat ik wel 1 gig minder data had. in de verwarring ben ik daarmee akkoord gegaan. ook zij ze toen dat als ik 2 gig meer wilde hebben dus 1 gig meer als wat ik had er 2 euro bij kwam.
    toen ik 1.5 maand later belde om die 2 gig extra te nemen kon dat ik een keer niet meer. nou was balen maar ja zij kon ook niet meer doen.
    ik ben nu even voor mijn zoon aan het kijken voor een nieuw abonnement maar wat schetst mijn verbazing ik betaal ook nog eens veel te veel
    ik heb voor mijn zoon nu een abonnement voor 10 euro met evenveel data en 500 belminuten (dit kan ik uitbreiden voor 5 euro naar onbeperkt) terwijl ik MET BEL SAMEN € 19.50 betaal
    het gaat me niet om het verschil van 5 euro maar de optelsom van alles
    en als ik bel krijg ik hele vriendelijke medewerkers aan de lijn die mij volledig begrijpen maar niets kunnen doen.
    Dat voelt niet goed na een samenwerking van 22 jaar???????:@:@:@:@
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 13 september 2017, 13:43
    Beste Erik met de komst van de Go abonnementen zijn de MB verdelers gestopt.

Verder is je verhaal een beetje on samen hangend met om welke abonnementen het precies gaat.
    Een abonnement met 500 minuten kan ik niet terug vinden op de site van T Mobile.
    Prijzen van abonnementen kunnen per periode verschillen dus ja het kan idd dat het ene (dezelfde) abonnement enkele maanden later duurder of goedkoper uitpakt.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5132 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

13 september 2017, 13:43

Beste Erik met de komst van de Go abonnementen zijn de MB verdelers gestopt.

Verder is je verhaal een beetje on samen hangend met om welke abonnementen het precies gaat.
    Een abonnement met 500 minuten kan ik niet terug vinden op de site van T Mobile.
    Prijzen van abonnementen kunnen per periode verschillen dus ja het kan idd dat het ene (dezelfde) abonnement enkele maanden later duurder of goedkoper uitpakt.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)