Beantwoord: Visual Voicemail is zomaar uit het abonnement?

• ChristiaanK

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ChristiaanK heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

11 februari 2018, 18:00

- Topic starter
    Ik had een zakelijk abonnement dat ik onlangs in een T-mobile shop heb laten verlengen. De nieuwe contract vorm is (blijkbaar) gewijzigd in een @work abonnement. Nu werkt mijn visual voicemail niet meer! Klopt zegt de dame van de telefonische helpdesk! Maar hoe vriendelijk en behulpzaam ze ook was, ze kon mij echter niet verder helpen en heeft een 'case' aangemaakt.

Snap ik het echt goed? Heeft iemand bij T-mobile verzonnen om visual voicemail (juist) uit het zakelijke abonnement te halen! Lekker ouderwets één voor één je voicemails moeten beluisteren en -veelal in de auto- moeten opschrijven wie je moet terugbellen. Hoop snel antwoord en een oplossing te krijgen! Anders wordt het echt vaarwel T-mobile. De uitspraak van Doutze uit een reclame spotje is hier op zijn plek: OELEWAPPERS!!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 12 februari 2018, 16:24
    Hi Christiaan,

Ik begrijp dat je er van baalt dat deze optie niet beschikbaar is in combinatie met @Work, maar ik wil je wel graag wijzen op je taalgebruik. Schelden gaat namelijk tegen de huisregels in!

Ik zie dat je vandaag een collega hebt gesproken en die gaat je abonnement omzetten zodat je weer gebruik kan maken van Visual voicemail. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als er nog andere vragen zijn, hoor ik het graag.
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9395 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

12 februari 2018, 16:24

Hi Christiaan,

Ik begrijp dat je er van baalt dat deze optie niet beschikbaar is in combinatie met @Work, maar ik wil je wel graag wijzen op je taalgebruik. Schelden gaat namelijk tegen de huisregels in!

Ik zie dat je vandaag een collega hebt gesproken en die gaat je abonnement omzetten zodat je weer gebruik kan maken van Visual voicemail. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als er nog andere vragen zijn, hoor ik het graag.
    0
    .
  • ChristiaanK

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ChristiaanK heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 21:19

Beste Hajar,
    Dank voor je reactie. Met een grote glimlach op mijn gezicht, Serieus: Taalgebruik....Schelden....??

Inhoudelijk: inderdaad met een collega gesproken. Ben niet de enige klager. Boodschap is dat er nu niets aan gedaan kan worden. Waarschijnlijk is er medio maart een oplossing voor @work abonnees. Tot die tijd moet ik (en alle andere klagers) geduld hebben.

Zeker dus niet naar wens. Ben voornemens om jullie formeel in gebreke te stellen zodat als e.e.a niet binnen redelijke termijn is opgelost ik vrij ben om het contract wegens wanprestatie te ontbinden. Tot maart zal ik (ontevreden maar) geduldig zijn.

Met meest vriendelijke groet
    Christiaan
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)