Beantwoord: Kosten 088-nummers

• acpeet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten acpeet heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 18:31

- Topic starter
    een vraag 088101.... bellen vanaf mobiel naar mijn werk valt dit binnen mijn bundel of krijg ik daar extra kosten van op mijn abonnee van t-mobile
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 15 november 2017, 14:12
    Hoi Acpeet,

088- en 085-nummers zijn geen echte servicenummers. Vroeger werden er extra kosten voor berekend, maar ze worden al jaren als gewone vaste telefoonnummers gezien. Je zult dus geen extra kosten maken buiten je normale belminuten!
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    786 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

14 november 2017, 18:56

Ik heb vanmorgen een 08800.... nummer moeten bellen. Geen extra kosten gekregen.
    De man zei mij ook nog dat ze bij extra kosten verplicht zijn dat te vermelden.
    Vraag je werk dus of het een gratis nummer is.
    Ps. Ik heb onbeperkt bellen met een GO abonnement en anders gaat het gewoon van je belminuten af.
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

15 november 2017, 14:12

Hoi Acpeet,

088- en 085-nummers zijn geen echte servicenummers. Vroeger werden er extra kosten voor berekend, maar ze worden al jaren als gewone vaste telefoonnummers gezien. Je zult dus geen extra kosten maken buiten je normale belminuten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)