Beantwoord: Flex korting van 24 naar 36 maanden

Tags:
  • Wiske

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wiske heeft ontvangen van andere leden.

is King of Content
    367 Reacties
    Auteur

7 oktober 2017, 11:44

- Topic starter
    Als gedupeerde van de Grote Flex Beltegoed Diefstal Actie maak ik nog gebruik van het mij ongevraagd door de s***t geduwde abonnement. Goedkoop, dat geef ik toe, dus ik maak er nog steeds gebruik van.
    Dit abonnement zou aanvankelijk 24 maanden duren, maar doordat t**bile door de toezichthouder op de vingers is getikt moet dit goedkope abonnement verlengd worden naar 36 maanden voor alle gedupeerden.

Daarover zouden alle gedupeerden afgelopen zomer per brief door t**bile geïnformeerd worden.
    Nog geen brief gezien natuurlijk. Hoe staat het hiermee?.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 9 oktober 2017, 09:36
    Hi Wiske,

Het klopt inderdaad dat de 24 maanden worden opgerekt naar 36 maanden. Een aantal klanten heeft hier al bericht over ontvangen en de rest krijgt hier deze maand bericht van. In jouw geval is het dus nog even afwachten tot je bericht ontvangt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan horen we het graag.
    Bekijk origineel
    De facebook groep van de Flex en Relax gedupeerden: https://www.facebook.com/groups/1637256613194032/?hc_location=ufi
  • Poco-Loco
    1928 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

7 oktober 2017, 14:02

Dat stukje van alle gedupeerden heb ik nergens zien staan in de uitspraak... Dat is een aanname geweest dat die uitspraak voor 1 persoon doorgevoerd zou worden naar alle personen, zoals ik ook in dat topic al gezegd heb....

Als je daar aanspraak op zou willen maken, dan ben je bewust en bekend genoeg hier om te weten dat via het forum niet de beste route is. Zou eens een aangetekende brief opstellen waar je die aanspraak opeist en dan kijken wat er uit voort komt.
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11357 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

9 oktober 2017, 09:36

Hi Wiske,

Het klopt inderdaad dat de 24 maanden worden opgerekt naar 36 maanden. Een aantal klanten heeft hier al bericht over ontvangen en de rest krijgt hier deze maand bericht van. In jouw geval is het dus nog even afwachten tot je bericht ontvangt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan horen we het graag.
    0
  • Inventor

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Inventor heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    42 Reacties

11 oktober 2017, 22:09

Dat is een goed bericht!!! :)
    Ik heb nog niets gehoord ,we wachten af!
    0
  • geertpetro

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten geertpetro heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    7 Reacties

22 oktober 2017, 07:17

Inderdaad goed nieuws, maar ook mijn vrouw heeft ook nog niets gehoord, terwijl het toch bijna afgelopen is die 24 maand (10-12-2017)
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    906 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

24 oktober 2017, 11:04

Hoi Inventor en Geertpetro,

Ik wil jullie vragen de maand oktober nog even af te wachten. Deze maand zou namelijk iedereen geïnformeerd moeten worden! Willen jullie aan de bel trekken als jullie na deze maand niets gehoord hebben? Dan gaan wij er namelijk voor jullie achteraan!
    0
  • Inventor

Doet lekker mee
    42 Reacties

24 oktober 2017, 15:12

Hoi Jaimy,zal ik zeker doen!
    Vriendelijke groet Inventor
    0
  • swteety

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten swteety heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    21 Reacties

1 november 2017, 09:41

David schreef:

Hi Wiske,

En inmiddels leven we in november. Uiteraard nog niks gehoord, maar wat had je anders verwacht van de oplichtende wetovertredende woordbrekende boevenbende die T-Mobile is.
    0
  • Poco-Loco
    1928 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

1 november 2017, 10:42

swteety schreef:

En inmiddels leven we in november. Uiteraard nog niks gehoord, maar wat had je anders verwacht van de oplichtende wetovertredende woordbrekende boevenbende die T-Mobile is.

Sorry, je bedoelt de volledig in het gelijk gestelde T-Mobile betreffende de redenen van het faseren van de oude abonnementen?

De enige onderbouwing voor de opruiming van de duratie van het aanbod was de gebrekkige communicatie omtrent deze fasering. Misschien nuttig om de uitspraak in zijn totaliteit eens te lezen!
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Inventor

Doet lekker mee
    42 Reacties

2 november 2017, 17:50

Jaimy schreef:

Hoi Inventor en Geertpetro,

Ik wil jullie vragen de maand oktober nog even af te wachten. Deze maand zou namelijk iedereen geïnformeerd moeten worden! Willen jullie aan de bel trekken als jullie na deze maand niets gehoord hebben? Dan gaan wij er namelijk voor jullie achteraan!

Bij deze trek ik aan de bel!:)
    0
  • amphicar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten amphicar heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

2 november 2017, 20:37

Vandaag klantenservice gebeld ,verhaal gedaan 2 weken geleden toezegging gehad 12 maanden extra korting.
    brief/bericht zou volgen nog steeds niets gezien.
    2 man aan de lijn gehad niks van bekend, van wie heeft u dat ?
    Medewerker van T Mobile Diana meer wist ik ook niet.
    Die gaat mij als het goed is bellen .
    Om kort te gaan lekker vaag bij T Mobile.

Als ik meer weet laat ik het weten.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    906 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

3 november 2017, 13:39

Hoi allemaal,

Goed dat jullie hier weer een berichtje plaatsen!

Vreemd dat jullie niets hebben ontvangen. We zijn direct intern aan het navragen gegaan zodat we erachter komen hoe dit zit! Zodra we antwoord hebben, laten we dat uiteraard meteen hier weten. :)
    0
  • amphicar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten amphicar heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

4 november 2017, 19:15

Vandaag eindelijk na 45 min met 1200 bellen doorgezet naar een medewerker die het snapte en gelijk aan de slag ging .!!!
    Kortingen zijn nu doorgezet naar 36 maanden.
    Je kan dit ca 5 minuten later zien op my mobiele.
    Dus bel de klantenservice leg het uit en zeg dat je het aangepast wil hebben.[ kan even duren voor de juiste medewerker hebt ,maar dan is het in orde.;)
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)