Beantwoord: Bellen naar Frankrijk van de bundel

Tags:
  • Arie borsje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Arie borsje heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 19:28

- Topic starter
    In mijn abonnement staat dat ik vanuit mijn bundel kan bellen binnen de EU . Dinsdag heb ik naar Frankrijk gebeld maar krijg nu 1,78 aan extra kosten. Hoe zit dat?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: jan kelder op 12 januari 2018, 19:48
    als je vanuit Nederland belt naar buitenland dan kost dat geld , als je bijvoorbeeld vanuit Duitsland naar Frankrijk belt dan gaat het uit je bundel . het is verwarrend ik weet het .
    heb je geen abonnement met 120 min bellen vanuit nederland naar buitenland ?
    Bekijk origineel
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1189 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

12 januari 2018, 19:48

als je vanuit Nederland belt naar buitenland dan kost dat geld , als je bijvoorbeeld vanuit Duitsland naar Frankrijk belt dan gaat het uit je bundel . het is verwarrend ik weet het .
    heb je geen abonnement met 120 min bellen vanuit nederland naar buitenland ?
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5443 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 januari 2018, 21:32

Ik denk dat Arie een basis sim heeft daar zitten geen 120 EU minuten bij en dan maak je idd kosten als je van NL naar een EU land belt.
    0
  • Arie borsje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Arie borsje heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 23:06

Ik heb inderdaad een basis Sim met 150 belminuten en 1000 mb, maar in de omschrijving van mijn abbonnement staat dat ok vanuit de bundel naar nummers in Nederland en naar nummers in de EU kan bellen. Dan klopt er toch iets niet?
    0
  • Arie borsje

2 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 23:10

Letterlijk staat er “ je belminuten zijn te gebruiken in Nederland en in de EU”
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 januari 2018, 16:14

Hoi Arie,

Zo te zien hebben Jan en Rosan je al de juiste informatie verstrekt over het bellen vanuit Nederland naar een land in de EU. Hier gelden andere voorwaarden en tarieven voor dan het bellen in het buitenland binnen de EU naar Nederland of ander land binnen de EU. Deze voorwaarden en tarieven vind je ook terug op jouw prijslijst en op deze website. Houd er dus rekening mee dat het bellen vanuit Nederland niet binnen jouw belbundel valt en er dus extra kosten aan verbonden zitten.

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)