Beantwoord: Altijd iPhone Voordeel

• l2eising

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten l2eising heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

11 april 2018, 22:15

- Topic starter
    Hallo,
    sinds maart is mijn abonnement over gegaan in een sim only omdat de twee jaar voorbij waren.
    Echter ben ik nu op zoek naar waar de kosten van; altijd iphone voordeel vandaan komen.
    Ik kan dit niet terug vinden op de site.

Vriendelijke groet,
    Lotje
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 12 april 2018, 12:16
    Hoi Lotje.

'Altijd iPhone voordeel' is een variant van Stel Samen & Stel Bij, daar kun je het startabonnement niet van uitzetten, je kunt alleen de andere bundels omlaag of uitzetten.

Als je abonnement is verlopen, kunnen de kosten flink meer worden. De kortingen vervallen namelijk na het aflopen van een abonnement.
    Bekijk origineel
  • ReadyPlayerOne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ReadyPlayerOne heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    100 Reacties
    Allrounder

Allrounder

12 april 2018, 09:46

Kan je het ook niet vinden op (oude) facturen?
    Je zou in je T-Mobile app alle facturen moeten kunnen vinden, zeker van de afgelopen 12 maanden.
    0
  • l2eising

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten l2eising heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

12 april 2018, 09:54

Dank je wel voor de tip. Ook dan wordt ik niet veel wijzer.
    Ik zie er wel een korting staan maar verder niet in het overzicht terug komen.
    Wel staat er startabonnement, maar ook dat snap ik niet, aangezien ik momnteel het idee heb dat ik onnodig iets betaal. Als ik alles in een simoly plaats, wat ik momenteel heb zou ik de helft betalen.
    0
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties
    Antwoord

12 april 2018, 12:16

Hoi Lotje.

'Altijd iPhone voordeel' is een variant van Stel Samen & Stel Bij, daar kun je het startabonnement niet van uitzetten, je kunt alleen de andere bundels omlaag of uitzetten.

Als je abonnement is verlopen, kunnen de kosten flink meer worden. De kortingen vervallen namelijk na het aflopen van een abonnement.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)