Vraag: Afgewezen na lang klant te zijn

• Kellymariecortie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kellymariecortie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

15 mei 2018, 14:07

- Topic starter
    Ik ben 13 jaar klant al 13 jaar wordt er maandelijks keurig alles afgeschreven. Nooit achterstallig betaald. Nu wil ik hem verlengen in de app wat ik altijd deed kreeg ik afgewezen. Keurig gebeld jonge meid aan de telefoon die probeert het voor mij ook afgewezen. Vervolgens zegt ze dood leuk kan niks voor jou betekenen ga maar online en vul maar formulieren in. Wat denk jezelf dat ik al die moeite ga doen! Terwijl ik zo kan overstappen naar KPN. Ik belde weer terug kreeg een oudere vrouw die wilde mij wel verder helpen misschien zat het is mijn persoons gegevens ze zou mij de volgende dag terug bellen en wat denk je 2 weken verder niet terug gebeld. Vandaag werd ik door jullie benaderd om te zeggen dat ik mijn abbo mocht verlengen. Ik het verhaal uitleggen en ook hij doet laconiek. Mij maakt het niet uit hoor maar ik stap gewoon over zowel als particulier als zakelijk want ik niet al die moeite doen en papier werk invullen voor jan lul heb het druk genoeg. En aan mijn inkomsten ligt het niet. Bedankt voor die 13 jaar had een hoge pet van jullie maar ben nu diep teleurgesteld
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5810 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 mei 2018, 14:21

Beste Kelly dat zit hem in de BKR registratie dat gaat buiten T Mobile om helaas.
    Als je kiest voor een groter bedrag in eens te betalen kan het vaak in eens wel.
    Soms gek genoeg kan je idd bij een andere provider wel terecht maar als het goed is loop je door die BKR bij alle providers tegen hetzelfde ding de BKR registratie aan.
    Sinds vorig jaar mei is dat een extra controle en ook al deed je al jaren dat bedrag nu bepalen zei dat op basis van inkomen ed dat dat niet meer kan
    Ze kijken niet naar wat je al jaren betaalt maar naar andere dingen.
    https://www.bkr.nl/telefoonkrediet/

T Mobile mag dus niet buiten de BKR om jouw een abonnement laten afnemen ondanks dat jij al jaren een trouwen betaler bent
    0
  • Kellymariecortie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kellymariecortie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

15 mei 2018, 15:20

Heel vaag want bij KPN ben ik zonder pardon en geen problemen aangenomen dus zit het wel degelijk bij t-mobile. Mij zijn ze in ieder geval kwijt! En ik heb helemaal geen bkr melding. Beetje jammer en dom van ze
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5810 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 mei 2018, 15:30

Zeker heel vaag want dit lees je dus vaker maar dan ook dus andersom.
    Dus ergens gaat het met die BKR helemaal niet goed kwa dat registratie gebeuren.
    Er zit dus ergens iets mis zou je denken maar dat is niet positief voor de providers want ze raken dus goede klanten kwijt.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)