Beantwoord: Klacht indienen

• Melissas95

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Melissas95 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

31 maart 2018, 15:00

- Topic starter
    Waar kan ik een klacht indienen
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 31 maart 2018, 16:28
    Hoi Melissas95, welkom op het klantenforum.

Dat kan hier, maar ook via twitter of facebook, via de telefoon, chat, in de winkel of op de ouderwetse manier: per brief. Op deze pagina vind je meerdere opties.

Je mag natuurlijk ook je klacht hier in jouw topic posten, een T-Mobile Moderator kan je dan -waarschijnlijk ergens na het paasweekend- verder helpen met de klacht.
    Bekijk origineel
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6524 Reacties
    Antwoord

31 maart 2018, 16:28

Hoi Melissas95, welkom op het klantenforum.

Dat kan hier, maar ook via twitter of facebook, via de telefoon, chat, in de winkel of op de ouderwetse manier: per brief. Op deze pagina vind je meerdere opties.

Je mag natuurlijk ook je klacht hier in jouw topic posten, een T-Mobile Moderator kan je dan -waarschijnlijk ergens na het paasweekend- verder helpen met de klacht.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • paroles

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten paroles heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

7 mei 2018, 10:50

Ik wil een klacht indienen, maar word via de FAQ van het kastje naar de muur gestuurd.
    Normaal mailen is blijkbaar onmogelijk gemaakt. Na veel zoeken krijg ik een postadres. Alles om de klant te ontmoedigen. Nu een poging via het forum dan maar.
    Ik heb voor mijn verjaardag een sms gekregen. Dat stel ik niet op prijs. Ik hoef geen geautomatiseerde berichten van een leverancier waar ik niks mee heb.
    De nieuwe privacywet AVG, die 25 mei 2018 in werking treedt, verbiedt oneigenlijk gebruik van gegevens. Dit is zo'n voorbeeld: geboortedatum is (wellicht) nodig voor identificatie, maar niet voor verjaardagswensen. Als ik volgend jaar weer zo'n bericht krijg, dien ik een klacht in bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9395 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 mei 2018, 09:31

Hi Paroles,

Wij hebben de sms gestuurd met goede bedoelingen, omdat we graag aan je denken op je verjaardag. Als je dat niet prettig vindt dan kun je commerciële sms'jes van T-Mobile heel eenvoudig uitzetten via My T-Mobile. Ga naar Gegevens & Instellingen> berichten van T-Mobile> aanbiedingen per sms UIT.

Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad en als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
    0
    .
  • uniekgebruiksnaam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten uniekgebruiksnaam heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

11 mei 2018, 10:12

Beste T-mobile klantservice,

Ik zou bij deze graag een klant willen indienen. Ik begrijp dat dat niet meer kan via een online klachtenformulier of via de mail.

Ik ben al 5 jaar klant van Tmobile en heb altijd goede service gehad en heb altijd op tijd betalen zoals we zijn overeengekomen. Een maand terug heb ik besloten om een abonnement aan te schaffen bij een ander provider en heb mijn telefoonabonnement opgezegd bij Tmobile. op 11 mei 2018 is mijn abonnement opgezegd. Ik wilde wel mijn nummer behouden bij de nieuwe provider, maar ik was het vergeten door te geven. Op 11 mei (dag dat mijn abonnement ook op non-service werd gezet) belde ik met de klantenservice (eerste poging 11 mei 2018 om 09:00 uur) om te vragen of het eventueel mogelijk was om nummer alsnog te behouden bij de nieuwe provider. Mij werd verteld dat mijn nummer was verwijderd uit het systeem en niet meer te achterhalen was. Ik heb enkele keren gevraagd of de medewerker dit bij de betreffende afdeling alsnog kon navragen, maar hij gaf er een lachend antwoord bij dat dit absoluut niet mogelijk was. De klantenservice heeft geen enkele pogingen gedaan om mijn nummer te achterhalen, vervolgens werd er opgehangen vanuit uw kant.

Ik ben hier licht onpasselijk van geworden en ben opnieuw gaan bellen met de klantenservice, maar dit keer met de sales afdeling (tweede poging 11 mei 2018 , 09:15). Ik heb dit keer gevraagd om mijn abonnement te verlegen bij Tmobile. En drie keer raden wat er gebeurd? Mijn nummer werd direct weer actief gezet (ook te zien op mijn mobiel) en werd mij aangegeven dat we het nieuwe abonnement kunnen samenstellen.

Vervolgens heb ik aangegeven dat ik dit heb gedaan om te kijken of alle porten opengaan als het gaat om sales voor Tmobile. Want alle porten waren dicht voor een trouwe klant die 5 jaar lang altijd op tijd heeft betaald en nooit problemen heeft geleverd.

Is dit de wijze hoe een miljardenbedrijf als Tmobile te werk gaat? De klant is koning zolang het mijn klant blijft en als er gevraagd wordt om een klein moeite ( mijn nummer werd binnen 10 minuten weer op actief gezet) om over te stappen gaan alle porten dicht?

Ik hoop dat Tmobile de gesprekken zal gaan naluisteren en al deze gebeuren snel zal gaan compenseren. Ik kijk ernaar uit dat u zo snel mogelijk contact met mij zal opnemen, ik ga ervan uit dat dit niet een '' smerig en goedkoop sales spel '' van Tmobile is. Maar dat het heeft te maken met de tekortkomingen bij het opleiden van Klantenservicepersoneel. Ik geloof erin dat dit goed gecompenseerd zal worden, zo niet zou ik ook nooit meer een product willen aanschaffen bij een bedrijf die op deze waarden zijn dank uit aan trouwe klanten!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 mei 2018, 10:31

Hoi Uniekegebruiksnaam,

Het is in de eerste plaats natuurlijk al jammer dat je ons gaat verlaten, maar dat het vervolgens niet goed loopt en je een ontevreden gevoel over houdt... Dat maakt het nog extra bitter!

In ons systeem zie ik niet precies terug wat er in het eerste gesprek besproken is, in het gesprek waar je het vervelende gevoel aan over hebt gehouden. Ik weet niet of de collega in kwestie niet op de hoogte was dat er in bepaalde gevallen een nummer (mits binnen een korte tijd gemeld) heractiveerd kan worden of wat er precies aan de hand was. Bij het tweede gesprek is mijn collega hier verder voor je achteraan gegaan en heeft er, in samenwerking met een andere collega, voor gezorgd dat het nummer alsnog werd teruggehaald. Ik begrijp dat het niet gegaan is zoals jij graag had gezien en wij aan hadden geboden, maar het telefoonnummer is nu in ieder geval wel hersteld. Je kunt nu de nummerportering aanvragen, zodat het nummer alsnog wordt meegenomen naar de nieuwe provider.

Als er iets anders is waar wij je nog bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    0
  • uniekgebruiksnaam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten uniekgebruiksnaam heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

14 mei 2018, 11:32

Hey David,

Bedankt voor de snelle terugkoppeling.
    Als eerst wil ik vragen wat de consequenties zijn naar aanleiding van mijn klacht? Dit kon ik namelijk niet uit jouw antwoord halen?

Kunnen jullie het gesprek niet terugluisteren? Dan is er weldegelijk een grote ''gat'' in jullie klantenservice-proces. Ik adviseer jullie om eerst dit probleem op te lossen, voordat jullie op een forum klanten (klachten) te woord staan. Want ik begrijp uit jou antwoord dat jij het eerste gesprek niet heb kunnen naluisteren. Of klopt mijn aanname dat alle porten open gaan bij een sale, maar een trouwe klant afhandelen totaal geen belang heeft bij uw organisatie?

Mijn telefoonabonnement is nu verlengd met één maand, omdat er een opzegtermijn is. Ik hoop dat er niet van mij wordt verwacht dat ik deze maand zal betalen. Ik ben nog een maand vast aan T-mobile, wat is te wijten aan jullie tekortkomingen.

Ik wil graag een gesprek aangaan om de consequenties en mij compensatie te bespreken. Ik zou graag telefonisch willen bespreken wat de mogelijkheden zijn, want door deze vertraging kan ik de actie van de provider (waar ik mijn nieuwe abonnement wilde aanschaffen) niet aanschaffen of moet ik dubbel betalen.

Ik wacht uw telefoon af.
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 mei 2018, 10:30

Hoi Uniekgebruiksnaam,

Ik begrijp dat je nog verdere vragen hebt, dus daar help ik graag verder bij!

We gaan er voor zorgen dat degene die de verkeerde informatie heeft verstrekt op de hoogte wordt gesteld, zodat dit in het vervolg niet nog een keer voor zal komen. Aangezien het in jouw geval daarna snel is rechtgezet, bieden we hier geen verdere compensatie voor. Er is namelijk altijd een opzegtermijn, dus als de informatie direct op de juiste manier verstrekt zou zijn, dan was de uitkomst hetzelfde. Je had dan ook één maand opzegtermijn, aangezien het contract al verlopen is en er niet een maand van tevoren is aangegeven dat het abonnement over moest worden gezet. De fout is niet netjes vanuit ons en daar bied ik dan ook mijn excuus voor aan. Uiteindelijk blijft het resultaat hetzelfde en is het nummer vanaf 11 mei te porteren, naar een provider naar eigen wens. Ik zie dat er echter nog geen aanvraag is gedaan. Als je inderdaad over wilt stappen, dan raad ik je aan dit zo spoedig mogelijk te voldoen, omdat de maand opzegtermijn van kracht blijft. Je kunt via deze pagina eenvoudig nummerbehoud aanvragen.

Gesprekken kunnen teruggeluisterd worden bij uitzonderlijke gevallen. Dit gebeurt sporadisch, maar als een klacht opgelost kan worden zonder het gesprek terug te luisteren, dan mogen wij niet zomaar een gesprek terugluisteren. De poorten staan voor al onze klanten altijd open en we denken altijd mee in oplossingen en willen zo servicegericht mogelijk te werk gaan, ten allen tijde!

Wij reageren altijd via het kanaal waarop er contact met ons wordt gezocht. Als je liever telefonisch contact hebt, dan kun je bellen met onze klantenservice. Als wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag!
    0
  • uniekgebruiksnaam

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

15 mei 2018, 10:49

Hey David,

Bedankt voor je antwoord. Kan ik hieruit concluderen dat ik eigenlijk de dupe was geweest van de niet goed getrainde medewerkers van T-mobile als ik niet zelf achter mijn probleem was aangegaan? En dat deur nu wordt aangewezen gezien ik een compensatie wil voor de door T-mobile geleverde vertraging.

Je geeft aan dat ik kan bellen met de klantenservice om mijn klacht in te dienen, daarbij heb ik mijn vraagtekens. Toen ik deze klacht telefonisch wilde doorgeven werd ik verwezen naar de website om het in te dienen via het forum, nu geef jij aan dat ik dit ook telefonisch kan doen. Is hier een ander nummer voor dan de gebruikelijke klantenservicenummer ? Of is je collega niet goed ingewerkt dat zij niet wist dat ik ook telefonisch een klacht kon indienen? of is het andersom, weet jij het niet? Een transparant bedrijf zijn jullie zeker!
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

16 mei 2018, 12:20

Hoi Uniekgebruiksnaam,

Die kans was er in dat geval inderdaad geweest, aangezien je jammer genoeg net iemand sprak die wellicht niet op de hoogte was van deze oplossing. Gelukkig is het niet zover gekomen en heeft jouw snelle handelen uiteindelijk gezorgd dat het alsnog opgelost is. Er is daardoor ook geen vertraging opgetreden, omdat het allebei op dezelfde dag is gebeurd. Het eerste contact is spijtig genoeg niet goed verlopen, maar dit heeft uiteindelijk geen effect gehad op het verdere proces. De maand opzegtermijn bleef hierin gelijk en het nummer is te porteren.

Je hebt jouw klacht hier al kenbaar gemaakt en daar heb ik dan ook op geantwoord. Je gaf aan dat je telefonisch contact prefereerde, dus vandaar dat ik aangaf, dat wanneer je dat liever hebt, je via de Klantenservice contact op kunt nemen. Dit zal uiteindelijk hetzelfde antwoord zijn, maar als een ander kanaal jouw voorkeur geniet, om contact met ons op te nemen, dan bieden we die mogelijkheden natuurlijk altijd.

Als er iets anders is waar wij je nog bij kunnen helpen, let us know!
    0
  • ShannieAr

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShannieAr heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

16 mei 2018, 18:33

Hallo 't mobile ik heb geen klacht hoor wil alleen even zeggen dat er vandaag een monteur iangs is geweest om 't mobile thuis te installeren dit heeft hij keurig gedaan ik ben dus zeer tevreden groetjes van een nieuwe 't mobile klant
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1246 Reacties
    Allrounder

Allrounder

17 mei 2018, 09:57

Hi ShannieAr, bedankt voor je leuke bericht en fijn om te horen dat je zo tevreden bent! :)
    0
  • Sjorsvm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sjorsvm heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

18 mei 2018, 13:53

"Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice" ja kan wel.. als je een dag of 3 de tijd hebt. Van de site wordt verzocht te bellen en van bellen word je doorverwezen naar de site. En de site is al helemaal niets te vinden... Spijt dat ik mij ooit heb aangesloten bij deze waardeloze provider.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)