Beantwoord: Kan niet reageren of antwoorden op reacties van David (moderator).

• marcovanhagen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten marcovanhagen heeft ontvangen van andere leden.

is aangemoedigd
    0 Reacties
    Auteur

14 april 2018, 17:15

- Topic starter
    Ik heb gisteren een topic aangemaakt in verband het niet kunnen activeren van mijn MB verdeler. En daar heeft moderator David netjes op gereageerd. Maar ik kan in deze topic niet op hem reageren. Zijn verzoek is namelijk om een privébericht te sturen. Maar dat lukt niet, omdat ik vermeld krijg dat hij mij eerst moet volgen. Wie weet waarin in niet op zijn reactie kan antwoorden? De "antwoord" button werkt ook niet.:?

Ik gebruik een Surface Pro4 van Microsoft.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 15 april 2018, 10:31
    Hi Marco,

Dat is opmerkelijk, want ik heb mijn instellingen zo staan dat iedereen mij een privébericht kan sturen en ik heb gisteren ook nog privéberichten van anderen ontvangen. Kun je het nog eens proberen?
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1287 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

14 april 2018, 19:49

Als je op David zijn naam klikt zie je dan de button ‘Prive’ niet staan?
    https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/mb-verdeler-sim-activeren-301778
    Dus niet op de button ‘antwoord’ maar op zijn naam
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties

14 april 2018, 20:30

@CrisTien
    Nope, kijk maar naar de melding. ;)

Hoi marcovanhagen.

David zal even in zijn instellingen moeten duiken, ik kaart het meteen even aan bij hem. Zodra hij weer aanwezig is, kan hij het dan aanpassen. Je kunt in de instelling namelijk bij "Ontvang privéberichten van" kiezen voor "Iedereen" of "Mensen die ik volg".

De antwoord-knop in het topic zelf heet "Markeer als antwoord", met andere woorden 'deze post bevat het juiste antwoord op mijn vraag'. ;)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12379 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

15 april 2018, 10:31

Hi Marco,

Dat is opmerkelijk, want ik heb mijn instellingen zo staan dat iedereen mij een privébericht kan sturen en ik heb gisteren ook nog privéberichten van anderen ontvangen. Kun je het nog eens proberen?
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1287 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 april 2018, 15:10

Marco probeer mij eens een privé bericht te sturen? Even testen of het bij mij wel gaat
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5677 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 april 2018, 15:49

Beste Marco je moet naar het profiel van David gaan en daar kiezen voor privé bericht
    0
  • Kaassausje
    Klantexpert
    6457 Reacties

15 april 2018, 16:11

En het klopt dat je niet op "Antwoord" kan klikken, dat tekstvakje geeft namelijk aan dat Davids post het juiste antwoord op de vraag is.

Controleer ook meteen even of jouw instellingen wel goed staan, misschien gaat het daar fout?
    0
    Medeklant, geen medewerkster.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)