Beantwoord: Afmelden forum

• z597b01
    2 Reacties
    Auteur

28 december 2016, 23:16

- Topic starter
    Hoe kan ik afmelden voor dit forum
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 29 december 2016, 15:15
    Hey z597b01,

Bedoel je afmelden zoals Skyrider aangeeft of helemaal afmelden van het forum?

Als het dat laatste is zou dat natuurlijk heel jammer zijn, aangezien je er pas sinds gisteren bent! :S Is er een specifieke reden dat je dan weer wilt afmelden? Wij kunnen jouw account verwijderen, als je dit zou willen. We horen dan van je of dit is wat je wilt.

Mochten we nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het weten!
    Bekijk origineel
  • Skyrider

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Skyrider heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    621 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

29 december 2016, 01:16

Goedenavond z597b01.

Afmelden, bedoel je uitloggen of je profiel 'verwijderen'?. Als je gewoon wilt uitloggen, rechts bovenin staat een mooie "afmelden" knopje.

Groetjes,
    Skyrider
    0
    ~~ Ik ben een T-Mobile Particulier! Geen moderator ~~
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

29 december 2016, 15:15

Hey z597b01,

Bedoel je afmelden zoals Skyrider aangeeft of helemaal afmelden van het forum?

Als het dat laatste is zou dat natuurlijk heel jammer zijn, aangezien je er pas sinds gisteren bent! :S Is er een specifieke reden dat je dan weer wilt afmelden? Wij kunnen jouw account verwijderen, als je dit zou willen. We horen dan van je of dit is wat je wilt.

Mochten we nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het weten!
    0
  • z597b01
    2 Reacties
    Auteur

29 december 2016, 23:57

Goedenavond,
    Ik bedoel afmelden voor dit forum. Ik weet eigenlijk helemaal hoe het werk. En mijn vraag die ik had is beantwoord.
    Bijdeze graag afmelden forum.
    Fijne avond.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

30 december 2016, 15:43

Hoi z597b01,

Je bent bij deze afgemeld van het forum. Hopelijk zien we je in de toekomst alsnog weer verschijnen hier!
    0
  • hjvisser

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hjvisser heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

14 november 2017, 20:35

Ook mij graag afmelden voor dit forum. Jullie stellen schijnbaar hulp-moderators aan, welke verre van normaal communiceren. Zeer ontluisterende ervaring.

Liever geen "community" dan een community zoals Pocolo denkt te moeten runnen voor T-Mobile.

Bedankt voor afmelden, en hoop dat T-Mobile zijn voordeel doet met de feedback.
    1
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 november 2017, 17:31

Hallo hjvisser,

Jammer om te lezen dat je ervaringen op deze community niet positief waren.

Het is een open community die voor iedereen beschikbaar is. Er zijn inderdaad Klant Experts actief die heel veel vragen beantwoorden en mee denken met andere klanten wanneer ze problemen ervaren. Het is natuurlijk vervelend dat je hier een naar gevoel bij hebt gekregen, want dat is zeker niet de bedoeling. Het forum is, zoals ik eerder zei, voor iedereen bedoeld, iedereen moet elkaar met respect behandelen en elkaar in waarde laten. Als wij zien dat een reactie hier niet aan voldoet dan ondernemen wij direct actie.

Bedankt voor de feedback, je account is bij deze gedeactiveerd. Hopelijk zien we je weer op het forum. Je bent natuurlijk altijd van harte welkom!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)