Beantwoord: Status van nummerportering

• wending7

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wending7 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

9 oktober 2017, 16:08

- Topic starter
    ik heb vorige week nummerportering aangevraagd, mijn huidige provider heeft hiervoor ook toestemming gegeven (ik heb daarvan bericht ontvangen van t-mobile). Als wensdatum wordt echter 03-11-2017 aangegeven, terwijl ik helemaal geen datum heb opgegeven (anders dan zsm). Wordt nu de portering pas op 03-11-2017 uitgevoerd of kan dat ook eerder gebeuren?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 10 oktober 2017, 13:23
    Hoi Wending7,

Logisch dat je hier even wat meer over wilt weten!

Er geldt altijd standaard één maand opzegtermijn en ik zie dat jouw aanvraag op 4 oktober is gedaan. Dit betekent dus inderdaad dat jouw nummer per 4 november wordt omgezet. Dit staat verder los van abonnement of PrePaid. Zo spoedig mogelijk is in dit geval dan ook 4 november en dan wordt jouw nummer overgezet.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het gerust weten!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11355 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

10 oktober 2017, 13:23

Hoi Wending7,

Logisch dat je hier even wat meer over wilt weten!

Er geldt altijd standaard één maand opzegtermijn en ik zie dat jouw aanvraag op 4 oktober is gedaan. Dit betekent dus inderdaad dat jouw nummer per 4 november wordt omgezet. Dit staat verder los van abonnement of PrePaid. Zo spoedig mogelijk is in dit geval dan ook 4 november en dan wordt jouw nummer overgezet.

Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het gerust weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)