• Ciculka

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ciculka heeft ontvangen van andere leden.

is aangemoedigd
    0 Reacties
    Auteur

3 augustus 2017, 16:56

- Topic starter
    De aanvraag is afgewezen door je oude provider. Controleer de gegevens uit je aanvraag, en dien een nieuwe aanvraag in.
    Je aanvraag voor Nummerbehoud is afgewezen, omdat er al een aanvraag in behandeling is onder dit mobiele nummer.
    Want ik wil graag mijn nummer behouden, maar dat gaat niet.
    Ik heb 2 weken geleden op een nieuwe abonnement gevraagd, maar met nummerbehoud is iets verkeeed gegaan. Want eerst wil ik sim kaart zonder telefon, en ik heb een nieuwe sim kart gekregen en wel nummerbehoud met oude nummer gemaakt. Maar daarna heb ik wel gevraagd over abonnement met telefon, dus ik heb weer een nieuwe sim kaart gekegen. Maar meneer in t- mobile heeft nummerbehoud gemaakt maar niet met mijn oude nummer maar met nummer van de eerste sim kaart naar de nummer van de tweede sim kaart en niet naar oude telefon nummer. En ik heb een fout gemaakt, want thuis heb ik dat zelf opnieuw gevraagd, maar heb ik niet goed opgelet en verkeede telefon nummer opgeschreven van tijdelijke sim kaart. En nu wil ik dat graag annuleren maar kan ik niet.
    Krijg ik dit antwoord
    Een aanvraag kan niet binnen 24 uur van de wensdatum geannuleerd worden
    Maar waarom? Want de datum (ongezet) is 22.8
    Wil iemand mij helpen want ik heb mijn oude telefon nummer echt nodig.
    0
1 Reactie
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

4 augustus 2017, 12:34

Hoi Ciculka,

Welkom op het forum!

Ik kan begrijpen dat je jouw oude telefoonnummer wilt behouden. Het lijkt erop dat het is misgegaan, omdat er meerdere aanvragen zijn geplaatst. Ik ga jou een privébericht sturen met meer informatie. Zou je dat willen controleren?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)