Beantwoord: Nummerportering zakelijk, hoe neem ik mijn nummer mee?

• Flind

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Flind heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

9 november 2017, 16:43

- Topic starter
    Ik ga van baan wisselen en mijn nieuwe werkgever zit bij Vodafone. Mijn oude werkgever heeft een contract bij T-mobile, dat nog 1 jaar doorloopt. Ik wil graag mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe werkgever. Een nieuwe collega, bij mijn oude werkgever, neemt mijn oude T-Mobile contract over, met een nieuw nummer. Hoe vlieg ik dit aan? Welke stappen te nemen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 11 november 2017, 09:26
    Hi Flind,

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke klantenserice. Zij kunnen je verder helpen met je vraag en nummerbehoud voor je aanvragen. Je kan ze bereiken op 0800-7112. Veel succes verder en als je andere vragen hebt, laat het mij weten!

@Bellae; jouw vraag gaat over PrePaid en hoort dus niet thuis in dit topic. Ik heb jou in dit topic van een antwoord voorzien.
    Bekijk origineel
  • bellae

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bellae heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    15 Reacties

10 november 2017, 22:02

Ik heb de mijne ook niet ontvangen en mijn beltegoed verdwijnt steeds!
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 november 2017, 09:26

Hi Flind,

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke klantenserice. Zij kunnen je verder helpen met je vraag en nummerbehoud voor je aanvragen. Je kan ze bereiken op 0800-7112. Veel succes verder en als je andere vragen hebt, laat het mij weten!

@Bellae; jouw vraag gaat over PrePaid en hoort dus niet thuis in dit topic. Ik heb jou in dit topic van een antwoord voorzien.
    0
    .
  • Flind

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Flind heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 november 2017, 10:42

Hallo Hajar,

ik heb inmiddels contact gehad met een medewerker van T-Mobile Zakelijk (Raoul Koeman) en deze vertelde mij dat dit NIET mogelijk is. Het was trouwens een zeer onprettig gesprek!

Mijn Manager heeft 2 weken geleden gebeld met T-Mobile en toen werd verteld dat het moeilijk was, maar niet onmogelijk. Helaas wist hij niet precies de stappen hoe dit aan te pakken. Graag hulp bij de te nemen stappen...
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 november 2017, 11:34

Hoi Flind,

Begrijpelijk dat je hier alsnog een oplossing voor wil hebben. Als onze collega aangeeft dat dit niet mogelijk is, dan vermoed ik dat ik hier geen oplossing voor kan bedenken. Voor de zekerheid ga ik dit voor je navragen bij de experts. Zodra ik een reactie van ze heb laat ik het direct weten!
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 november 2017, 14:19

Hallo Flind,

Daar ben ik weer. Het heeft iets langer geduurd dan ik had verwacht, want ik ben in de tussentijd bij meerdere collega's langs gegaan om je met zekerheid van een antwoord te voorzien. De conclusie is dat het bovenstaande niet mogelijk is.

Ik had je natuurlijk graag verder willen helpen, echter is dat in deze situatie niet mogelijk. Mijn excuses daarvoor!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)