Beantwoord: KPN nummer gebruiken voor Zakelijk abonnement

• Pasopgertje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pasopgertje heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

11 februari 2018, 14:00

- Topic starter
    Ik heb een nieuw nummer gekocht incl Sim van KPN ( prepaidkaartje) en wil deze gaan gebruiken ipv mijn T-Mobile nummer.
    Ik heb een zakelijk contract
    Kan dit en zo ja ; blijft dit nummer in mijn bezit mocht ik dat contract ooit willen beëindigen ?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 12 februari 2018, 09:29
    Hi Pasopgertje,

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent bij ons! Ik zie dat je al een paar tips hebt gekregen, maar het is wel mogelijk om je KPN PrePaid nummer over te zetten naar je abonnement. Je kan hiervoor nummerbehoud aanvragen via deze pagina. Mocht je een ander nummer van ons willen dan kunnen wij ook je nummer wijzigen en dan kun je zelf een nummer uitkiezen. Mocht je daar interesse in hebben, laat het dan weten!

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!
    Bekijk origineel
  • Pasopgertje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pasopgertje heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 16:52

Duidelijk ja
    Toch wel vreemd ; het nummer wordt in principe nooit je eigendom
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5532 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 februari 2018, 17:12

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nooit zo over heb nagedacht maar als het het zo bekijkt niet echt dus.
    Je gebruikt hem net zo lang als dat je er slim mee omgaat en ik weet dat ik ooit een heel fijn nummer had en dat ik het toen niet kon mee nemen.
    Omdat ik toen 2 abonnementen had en dat nummer was nog niet contract vrij en zo ben ik die toen kwijt geraakt.
    Sinds dien wel vaker gewisseld en nooit meer een echt makkelijk nummer gehad en vond het wel prima.
    Wie weet ga ik eens kijken op die site voor een simpeler nummer alleen niet een dure maar gewoon een van een paar tientjes dat is leuk en dan kan ik hem weer beter onthouden.
    0
  • Pasopgertje

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

12 februari 2018, 17:22

Dat porteren is dus wel belangrijk voor wie zo’n duur nummer koopt
    Blij dat ik bij T-mobile zit
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5532 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 februari 2018, 17:37

Klopt en als je een nieuw abonnement aangaat is er geen probleem maar een lopend abonnement kan dus wel een probleem zijn.
    Bij T Mobile dus niet en bij de groene concurrent dus wel en bij andere kom ik er nog niet echt achter eigenlijk.
    0
  • Pasopgertje

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

14 februari 2018, 14:28

Ik wil graag een nr van Lebara porteren naar T-mobile ter vervanging van mijn nummer nu [verwijderd] zakelijk
    Gaat dat snel ?
    En op welke Sim komt dat nummer dan ?
    0
  • Pasopgertje

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

14 februari 2018, 14:30

Pre-paid Lebara/kpn is actief met nog beltegoed
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5532 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

14 februari 2018, 16:13

Je blijft wel heel stug nummers delen terwijl er al meermaals gezegd is niet doen.
    Dit is een openbaar forum iedereen dus ook kwaadwillende kunnen van alles gaan uitspoken met je nummer daarom vragen wij deel je nummer niet.
    Wanneer het nodig is kunnen moderators altijd vragen om dit te delen met hun in een prive bericht.

Hoe lang een nummer portering duurt durf ik niet te zeggen dat zal een moderator je wel vertellen.
    0
  • Pasopgertje

is een Master Poster
    25 Reacties
    Auteur

14 februari 2018, 16:34

Kan ik dit porteren zelf regelen (via de link) of moet dat middels telefonisch contact ?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 februari 2018, 09:33

Hi Gert,

Ik wil je verzoeken om niet meer je mobiele nummer te delen op dit openbare forum. Wij hebben toegang tot je gegevens dus het is niet nodig om hem te delen in een topic. Wat betreft je vraag: Je kan heel eenvoudig online je nummerbehoud aanvragen via de link die ik eerder had meegegeven. Mocht dat niet werken dan helpen we je natuurlijk graag verder. Binnen 2 werkdagen krijg je per e-mail en sms een bevestiging van je aanvraag voor Nummerbehoud. Is je aanvraag goedgekeurd, dan betekent dit automatisch dat je aansluiting bij je huidige provider wordt opgezegd. Op de dag van het Nummerbehoud sturen we je een sms, een half uur voordat je nummer wordt overgezet. In de sms laten we je weten dat je jouw T-Mobile simkaart bijna kunt gebruiken. Even later zul je merken dat je oude simkaart geen bereik meer heeft, dan kun je de T-Mobile simkaart in je toestel plaatsen. Zodra je Nummerbehoud succesvol is afgerond, sturen we je een welkomst-sms. Je bent dan bereikbaar op het T-Mobile netwerk met je eigen mobiele nummer.

Het kan dus in totaal een week duren voordat je nummerbehoud is verwerkt. Kan ook korter duurder afhankelijk van de goedkeuring van je aanvraag.

Ik hoop dat het zo duidelijk is!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)