Beantwoord: Achteraf alsnog voor nummerbehoud kiezen?

• Samir08

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samir08 heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

27 november 2017, 14:32

- Topic starter
    Hoi, afgelopen maand heb ik een 2 jarig abonnement afgesloten waarbij ik heb gekozen voor een nieuw nummer. Op het moment heb ik spijt van die beslissing en had ik achteraf gezien voor nummerbehoud willen kiezen. Is het mogelijk om alsnog mijn originele (simonly (geen t-mobile)) nummer over te hevelen in de plaats van het nieuwe nummer dat ik bij mijn nieuwe abonnement heb gekregen? Ik heb mijn oude nummer nog nodig dus maak nu dubbele kosten. Alvast bedankt.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 1 december 2017, 15:39
    Hoi Samir,

Welkom bij de community!

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn late reactie. Goed dat je hierover contact opneem, we kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. :)

Ja, dit is mogelijk. Let wel op dat het nummer wat je alsnog wil behouden actief moet zijn. Deze moet dus nog gekoppeld zijn aan een actief abonnement of PrePaid simkaart. Is dit het geval, dan kan je via onze nummerbehoud pagina nummerbehoud aanvragen.

Mocht het 06-nummer wat je wilde behouden niet meer actief zijn dan kan je contact opnemen met de desbetreffende provider met de vraag of ze dit nummer weer kunnen activeren. Zodra het nummer weer actief is kan je de nummerbehoud aanvraag bij ons indienen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat je zo verder komt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11952 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

1 december 2017, 15:39

Hoi Samir,

Welkom bij de community!

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn late reactie. Goed dat je hierover contact opneem, we kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. :)

Ja, dit is mogelijk. Let wel op dat het nummer wat je alsnog wil behouden actief moet zijn. Deze moet dus nog gekoppeld zijn aan een actief abonnement of PrePaid simkaart. Is dit het geval, dan kan je via onze nummerbehoud pagina nummerbehoud aanvragen.

Mocht het 06-nummer wat je wilde behouden niet meer actief zijn dan kan je contact opnemen met de desbetreffende provider met de vraag of ze dit nummer weer kunnen activeren. Zodra het nummer weer actief is kan je de nummerbehoud aanvraag bij ons indienen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat je zo verder komt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)