• Vraag: Telefoonnummer blokkeren op Nokia C2-01

• Plaats een reactie

Resultaten 1 tot 2 van de 2

• Chaytje
      Chaytje's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

Thread starters
      Welkom Badge
      06-08-12 13:22
      Hi,
      Graag wil ik weten of ik inkomende oproepen kan blokkeren op de nokia C2.
      Helaas is het niet mogelijk om mijn nummer te veranderen omdat deze van mijn werkgever is,
      het vervelende is namelijk dat mijn ex mij lastig valt nu ik het een paar dagen geleden heb uitgemaakt.

Ik zie een reactie zo spoedig mogelijk tegemoet.

Groetjes
      een wanhopig meisje

• Raymond
      Moderator Raymond's schermafbeelding
      T-Mobile Moderator
      9.027 Reacties

Stamgast BadgeAllrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeBlackBerry Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgeBreinbreker Badge
      10-08-12 13:04
      Welkom op het T-Mobile Forum @Chaytje,
      wat een vervelende situatie! Op dit toestel is het helaas niet mogelijk om nummers te blokkeren. Je kan eventueel aan je werkgever vragen om het nummer te wijzigen. Daarvoor kan de telecomverantwoordelijke contact opnemen met de klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-7112.

Wat je ook kunt doen is via je werkgever het formulier 'Telefonische Overlast' invullen en opsturen. T-Mobile zal dan een onderzoek starten en de persoon waarschuwen als dit een T-Mobile klant is of de betreffende provider te vragen dit te doen indien het een klant van een andere provider is.

Laat je ons nog even weten wat je gaat doen? Ik hoop dat de overlast snel stopt!

Groetjes,
      Raymond