Beantwoord: [Nieuws] T-Mobile voor 2e keer op rij uitgeroepen tot best getest netwerk in Nederland!

• Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Auteur

20 april 2017, 08:55

- Topic starter
    Update 19 juni: Het kan zijn dat je de code voor de 48 uur Unlimited nog niet hebt ontvangen. We versturen namelijk nog 2 keer een groep klanten een bericht voor 48 uur Unlimited. Dit zal gebeuren op 28 juni en 17 juli. Houd je telefoon dus in de gaten! :)

Hoera! Ons netwerk is voor het 2e jaar op rij als beste getest van Nederland! :D Vandaag heeft P3 communications de resultaten van het onderzoek naar de kwaliteit van de Nederlandse mobiele netwerken bekendgemaakt. T-Mobile heeft in deze jaarlijkse ‘P3 Connect Mobile Benchmark’ met 956 van de totaal 1.000 punten wederom de hoogste score behaald.

Leuk voor ons, maar ook voor jou! Want omdat wij al onze klanten graag zelf willen laten ervaren hoe goed ons netwerk is, hebben we een cadeau voor jou. Om te vieren dat ons netwerk ook in 2017 als beste getest is in Nederland, krijgen alle T-Mobile klanten die nog geen Go Unlimited abonnement hebben 48 uur de kans om gratis Unlimited data in Nederland uit te proberen. Hoe tof is dat! Vanaf maandag 8 mei ontvang je van ons een sms'je waarmee je jouw cadeau kunt activeren.

Heb je al GO Unlimited? No worries! Ook aan jou hebben we gedacht. Klanten met GO Unlimited krijgen een maand Videoland (instructies volgen in een e-mail), waarmee zij optimaal gebruik kunnen maken van hét Unlimited netwerk.

Wat ga jij doen met 48 uur Unlimited data? :D

0
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 20 april 2017, 09:02
    Wanneer krijg ik mijn sms'je met meer informatie over deze actie?
    Omdat we heel veel klanten hebben die we allemaal kennis willen laten maken met T-Mobile Unlimited, worden de sms’jes van deze actie in fases verstuurd. We starten daarmee op 8 mei a.s. We kunnen nog niet met zekerheid zeggen wanneer precies je van ons een sms’je ontvangt om jouw 2 dagen Unlimited data in Nederland te activeren, maar het zal ergens in de periode tussen 8 mei en 16 juni 2017 zijn. We versturen nog 2 keer een groep klanten een bericht voor 48 uur Unlimited. Dit zal gebeuren op 28 juni en 17 juli. Houd dus vooral je mobiel in de gaten de komende tijd!

Hoe lang is de actie geldig?
    Vanaf het moment dat je de sms ontvangt met de instructies hoe je jouw 2 dagen Unlimited in Nederland activeert, heb je 14 dagen de tijd om dit te doen. Dit kan op een moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld vlak voor het weekend, zodat je flink gebruik kunt maken van je Unlimited data. Wil je hier geen gebruik van maken? Dan hoef je niets te doen.

Ik heb geen sms ontvangen. Hoe komt dat?
    We sturen de sms'jes in de periode van 8 mei t/m 16 juni 2017. Heb je op 16 juni nog geen sms'je ontvangen? Dan kan het zijn dat je geen gebruik kunt maken van deze actie. Omdat je bijvoorbeeld hebt ingesteld geen berichten van T-Mobile te willen ontvangen, of omdat je misschien een betalingsachterstand hebt. Ook klanten met een 4G voor Thuis-abonnement zijn uitgesloten van deelname.

Ik heb een bericht ontvangen dat ik deze actie nu niet kan activeren. Hoe zit dat?
    Omdat we zoveel mogelijk klanten willen laten kennismaken met Unlimited, hanteren we elke dag een maximum aantal gebruikers dat we kunnen aansluiten op deze actie. Heb je een bericht ontvangen dat je vandaag niet kunt activeren, probeer het dan morgen nog eens. De actie blijft na het ontvangen van je activatie-sms’je nog 14 dagen geldig.

Ik wil graag weten hoeveel data ik verbruik. Hoe werkt dat?
    Via de My T-Mobile app kun je precies zien hoeveel data je op een dag verbruikt, dus ook tijdens jouw 2 dagen Unlimited data in Nederland. Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden voor Android en iOS, en inloggen met je My T-Mobile gegevens. Na afloop van je 'proefperiode' Unlimited data, zie je in de app gewoon weer de gegevens van je huidige abonnement staan.

Wat gebeurt er ná de 2 dagen dat ik Unlimited data in Nederland heb mogen uitproberen?
    Nadat je 2 dagen gebruik hebt gemaakt van deze actie wordt je abonnement automatisch weer teruggedraaid naar je huidige abonnement. Je hoeft hier dus niets voor te doen en er zijn ook geen extra kosten aan deze actie gekoppeld. De 2 dagen Unlimited data in Nederland is een cadeautje van ons voor jou en onze andere klanten, om te vieren dat we voor de 2e keer op rij het best geteste netwerk van Nederland hebben.

Ik heb een zakelijk abonnement. Geldt de actie ook voor mij?
    Jazeker, ook onze klanten met een zakelijk abonnement worden in de watten gelegd. Meer informatie vind je op onze zakelijke website.
    Bekijk origineel
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6083 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

22 juni 2017, 11:48

@klamboe
    Mogelijk zijn dat de Unlimited acties van Facebook, houd hun Facebook-pagina in de gaten, wellicht komen er nog meer leuke acties voorbij. ;)
    1
    Medeklant, geen medewerkster.
  • Snotaapje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Snotaapje heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    191 Reacties
    Allrounder

Allrounder

22 juni 2017, 20:54

Hoi,

Wanneer jullie de Sms gaan verzenden ben ik waarschijnlijk in Turkije. Kan ik 1 maand lang Videoland krijgen?

- Snotaapje;)
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Auteur

23 juni 2017, 12:16

Hoi Snotaapje,

Wat heerlijk dat je naar Turkije gaat! Wanneer vertrek je? We sturen nog sms'jes van deze actie uit op 28 juni en 17 juli dus wie weet lukt het dan wel. Ik kan je geen Videoland als cadeau geven. Het is en blijft een cadeautje dus leuk meegenomen. Ik zie overigens dat je op dit moment al gebruik maakt van een 48 uur Unlimited madness bundel, dus gelukkig heb je wel een keer gebruik kunnen maken van de 48 uur onbeperkt internet alleen dan met een andere actie ;)

Veel plezier met jouw data deze 48 uur en alvast veel plezier in Turkije!
    0
  • BartRotterdam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartRotterdam heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    42 Reacties

15 juli 2017, 12:04

Maandag de laatste kans om nog een sms voor 48 uur unlimited data te ontvangen.Ik ben benieuwd.
    0
    Rotterdammer - Iphone 7 - Social Media Freak
  • J.S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten J.S heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

19 juli 2017, 14:33

Zie hier toevallig dat het om 48 gaat maar in de sms staat maar 24 uur ?
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11760 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

20 juli 2017, 10:41

Hey J.S

Welkom bij de community!

Begrijpelijk dat je deze opmerking maakt. Er zijn de afgelopen weken verschillende acties geweest. De meest recente actie biedt inderdaad 24 uur unlimited internet. Ik vermoed dat je het hier over hebt. De 48 uur unlimited actie is inmiddels van een tijdje terug. Klopt dit? Als je het inderdaad over de P3 promotie hebt en je krijgt maar 24 uur unlimited internet dan gaat er iets fout. Dit moeten we dan corrigeren! Laat ons dan weten wat er precies in de sms staat, dan helpen we je verder.
    0
  • J.S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten J.S heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

20 juli 2017, 15:16

Verrassing! Wil jij ook het unlimited-gevoel ervaren? SMS dan gratis het woord UNLIMITED naar 1616. Je ontvangt dan voor 24 uur lang 5000 MB data helemaal gratis. Groeten, T-Mobile Actie geldig van 17-24 juli 2017.

Is de sms die ik de 17de van jullie ontvangen heb.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11760 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

20 juli 2017, 16:38

Hoi J.S,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben er toch opnieuw in gedoken en de sms klopt. Als je gebruik maakt van PrePaid dan krijg je 24 uur unlimited internet bij deze actie. Vandaar het verschil.

Sorry voor de verwarring en de incorrecte informatie. Ik hoop dat de situatie nu duidelijk is!
    0
  • Lucy1960

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lucy1960 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

12 augustus 2017, 21:36

Ik heb tot op heden nog geen sms bericht ontvangen over deze actie. Kan het zijn dat ik het vanwege mijn vakantie ben misgelopen?
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

14 augustus 2017, 16:11

Hoi Lucy,

Wat heerlijk dat je op vakantie bent geweest! :D

Ik hoop dat je hebt genoten! In het systeem zie ik staan dat wij op 30 juni de SMS naar je toe hebben gestuurd met de Unlimited data actie. Kan het zo zijn dat de instellingen van jouw telefoon niet goed staan? Krijg je normaal gesproken wel SMS'jes van ons? Was je in die periode op vakantie?

Als ik jou was zou ik onze T-Mobile Facebookpagina in de gaten houden. Ben je daar al toevallig lid van? Want wij hebben regelmatig leuke Unlimited data acties. Die zijn ook voor jou! Het is echt de moeite waard om daar een kijkje te nemen.

Als je nog vragen hebt, ben je altijd welkom!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)