Beantwoord: [Nieuws] T-Mobile Nederland neemt Vodafone Thuis over

• Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10069 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

4 november 2016, 08:21

- Topic starter
    Het bestuur van T-Mobile Nederland en Vodafone hebben overeenstemming bereikt over de overname van Vodafone Thuis. dit is de vaste tak van Vodafone in Nederland. Dankzij deze overname krijgt T-Mobile Nederland vaste voet aan de grond op de telecommarkt met een aanbod voor breedband internet, vaste telefonie en televisie.

Dit besluit volgt op de aankondiging van aandeelhouder Deutsche Telekom die eerder dit jaar een herpositionering en nieuwe strategie aankondigde. Dit om de groei een nieuwe impuls te geven om zo de commerciële positie van T-Mobile in Nederland te versterken.

Vodafone Thuis is groeiende en heeft ongeveer 150.000 klanten. Het bedrijf heeft een landelijk dekkend breedband netwerk en bereikt daarmee ongeveer 80% van de Nederlandse huishoudens met snel en vast internet. De verkoop van Vodafone Thuis is het resultaat van de toezegging van Vodafone Group plc en Liberty Global plc aan de Europese Commissie om de voorgenomen joint venture (samenwerking) van Vodafone en Ziggo in Nederland voorwaardelijk goed te keuren.

We eindigen dit bericht met een woordje van Martin Knauer CEO a.i. van T-Mobile Nederland:

"Dit is geweldig nieuws voor de Nederlandse consument en onze organisatie. Dankzij de uitgebreide kennis en ervaring van de Deutsche Telekom Group, zullen we deze nieuw verworven activiteiten op de consumentenmarkt verder innoveren en meer keuzevrijheid bieden aan de Nederlandse consument. Met de overname zal T-Mobile in staat zijn om gecombineerde producten en diensten aan te bieden in Nederland”.

We vullen dit forumtopic zo snel mogelijk aan met antwoord op veelgestelde vragen. :)
    2
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 16 mei 2017, 15:54
    We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. Inmiddels bestaat T-Mobile Thuis alweer een tijdje. We hebben een algemene FAQ voor T-Mobile Thuis in dit topic. Staat jouw vraag daar niet tussen? Stel 'm dan gerust in het algemene topic of in een nieuw topic. We helpen je daar graag verder!

Dit topic gaat op slot.
    Bekijk origineel
  • Serviceweb
    1315 Reacties

4 november 2016, 10:54

Wat een goed nieuws zeg. Nu maar hopen dat T-Mobile straks een mooi aanbod kan doen met goede service, die ze overal aanbieden. Misschien willen we dan wel overwegen om van onze huidige provider over te stappen naar T-Mobile met triple aanbieding.

Zit zo eens te kijken bij Vodafone wat die allemaal aanbieden voor hun hele pakket. Dat klinkt niet zo slecht eigenlijk. Weet alleen niet hoe goed hun hele pakket is. Hopen dat T-Mobile dit ook doorzet en leuke vaste klanten kortingen geeft. Ziet er anders niet slecht uit!

Gefeliciteerd!!
    0
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • centaur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten centaur heeft ontvangen van andere leden.

Klant Expert
    7083 Reacties
    Allrounder

Allrounder

4 november 2016, 11:02

Gefeliciteerd! Heel mooi. Kom maar op met die pakketen.
    Dag KPN en ZIGGO :D
    1
  • toetsie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetsie heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

4 november 2016, 12:39

Ziggo forever.
    0
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1544 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

4 november 2016, 12:50

Ik zie jullie diensten graag tegemoet per 1 april 2017 ;)
    0
    There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • Serviceweb
    1315 Reacties

4 november 2016, 13:10

toetsie schreef:

Ziggo forever.

ik ben nu best tevreden over Ziggo. Maar als ze bij T-Mobile ook iets leuks aanbieden, zeker voor vaste klanten, dan ben ik wel te porren. Als het allemaal maar goed werkt :)
    0
  • toetsie

1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

4 november 2016, 13:17

@Serviceweb

Ik heb internet via de telefoonlijn gehad en ik was op z'n zachts gezegd niet tevreden, betalen voor 50 Mb downloadsnelheid en maar 20 Mb krijgen. Wat Ziggo mij levert via de kabel daar ben ik erg tevreden over, ik krijg waar ik voor betaal.
    0
  • Serviceweb
    1315 Reacties

4 november 2016, 14:31

toetsie schreef:

@Serviceweb

Ik heb internet via de telefoonlijn gehad en ik was op z'n zachts gezegd niet tevreden, betalen voor 50 Mb downloadsnelheid en maar 20 Mb krijgen. Wat Ziggo mij levert via de kabel daar ben ik erg tevreden over, ik krijg waar ik voor betaal.

Vodafone heeft internet via glasvezel, daar hebben wij al eens ervaring mee gehad en dat ging super snel. Maar het kan zijn dat ze bij jou nog geen glasvezel hebben en/of het niet aanbieden in je regio, wat Vodafone bij ons dus wel doet. Als T-Mobile ons dit zelfde kan aanbieden, dan ga ik er vanuit dat ze ook gewoon glasvezel aanbieden, dan zijn wij er wel voor te porren.

Telefoonlijn... Nee, dat is zeker niets!!
    0
  • toetsie

1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

4 november 2016, 14:33

@Serviceweb

Hier ligt nog geen glasvezel, dus dat is voor mij geen optie.
    1
  • HugoB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HugoB heeft ontvangen van andere leden.

501 Reacties
    Allrounder

Allrounder

5 november 2016, 12:12

Uitstekend! Ik zat al op zo'n soort bericht te wachten. Heb zelf al een paar jaar een Vodafone Thuis abonnement bij gebrek aan beter, en wist dat ze deze tak verplicht moesten gaan afstoten als gevolg van de fusie. Nu zeer tevreden over, slechts 23,50 per maand en nooit problemen mee. Hoop dat dit zo blijft, en wellicht combi's mogelijk met mobiele abonnementen.

Hopelijk houden ze het nu wat langer vast. T-Mobile heeft ooit eerder dergelijke producten van Orange overgenomen. Maar dat duurde toen niet heel lang.
    0
  • SYB12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SYB12 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    13 Reacties

5 november 2016, 14:55

Gaat T-Mobiel nu meer op Telekom lijken of hoe gaat dit eruit zien en worden er dan nu ook diensten als Magenta One?
    0
  • Gijsj16

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gijsj16 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    70 Reacties

5 november 2016, 15:57

Ik ben benieuwd of de service van Vodafone Thuis het zelfde blijft. ik heb geen slechte ervaringen mee gehad... en bij t-mobile wordt veel te lang aan de lijn gehouden :)
    0
  • MichelD4

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MichelD4 heeft ontvangen van andere leden.

409 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

5 november 2016, 16:26

Goed nieuws!

Het alles-in-1 pakket (vast internet, vast bellen en digitale televisie) is zeker een mooie aanvulling op de bestaande producten, waardoor T-Mobile een volwaardige telecomprovider gaat worden.
    Zo kan T-Mobile nog beter concurreren met de andere providers, door ook complete pakketten te leveren waar binnen ook je mobiele abonnement gaat vallen.
    Als T-Mobile de tarieven laag houdt (denk bijvoorbeeld aan Telfort), kunnen de nog best wel wat klanten van andere providers gaan afsnoepen.

Zo heeft moederbedrijf Telekom in Duitsland hele mooie pakketten, onder de naam Magenta 1.
    Zei bieden 3 soorten pakketten, waar je kunt kiezen uit 3 verschillende downloadsnelheden.
    Bij alle 3 de pakketten kun je onbeperkt bellen met je vaste lijn (naar vast en mobiel), krijg je per pakket 1 mobiele aansluiting met onbeperkt bellen en sms'en en een vaste data-bundel.
    Bij de middelste en duurste pakket krijg je standaard 100 tv-zenders, waarvan een groot aantal in HD kwaliteit.
    Misschien een idee voor T-Mobile, om dit concept van hun moederbedrijf over te nemen, uiteraard onder een andere nieuwe naam.

Ik en mijn partner zijn zeker voornemens om over te stappen naar een Alles-in-1 pakket van T-Mobile, dus ik ben erg benieuwd hoe de pakketten eruit gaan zien.
    2