[Nieuws] Mobiel + Thuis Voordeel is hier!

• Sander

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Thuis moderator
    1108 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Auteur

4 oktober 2017, 12:40

- Topic starter

Het is dan eindelijk zover! T-Mobile biedt vanaf 5 oktober 2017 Mobiel + Thuis Voordeel voor onze klanten die zowel T-Mobile Thuis met TV als een particulier abonnement met T-Mobile mobiel hebben.

Korting
    Met T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel krijg je een extra korting van € 2,50 op de maandrekening van T-Mobile Thuis. Deze aanbieding is van toepassing zolang je een T-Mobile Thuis TV en T-Mobile mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt. Daarnaast kan je kiezen uit een gratis abonnement op FOX Sports Eredivisie (met Fox Sports Eredivisie 1, 3 en 5, FOX Sports Gemist en FOX Sports Go) óf € 7,50 korting op FOX Sports Compleet dat je dan maar € 5,- per maand kost. Zo kun je nu dus ook Unlimited voetbal en diverse andere sporten kijken, ook op je mobiel met de TV Anywhere app en FOX Sports GO app!

Wat gebeurt er?
    Als je nu al een mobiel abonnement én Thuis bij T-Mobile hebt:
    ->Ontvang je zaterdag post op je deurmat.
    ->Het zenderpakket FOX Sports Eredivisie wordt standaard bij jou aangezet. Je hoeft hier niets voor te doen.
    Let wel: het adres van T-Mobile Thuis en je mobiele abonnement moet gelijk zijn. Ontvang je zaterdag geen kadootje? Kijk dan in My T-Mobile of dat voor jouw mobiele aansluiting het geval is en pas het zo nodig aan.

Nog meer voordeel
    Heb je T-Mobile Thuis met interactieve TV en neem je een mobiel bij T-Mobile, dan betaal je geen aansluitkosten voor je nieuwe abonnement. Heb je al een T-Mobile abonnement op je mobiel en neem je Thuis met interactieve TV, dan betaal je voor Thuis geen activatiekosten.

Kijk voor meer informatie op onze voordeelpagina!

0
  • TAVL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TAVL heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    73 Reacties

4 oktober 2017, 13:07

Leuk en fijn dat het er eindelijk is, maar ik heb niets met voetbal en kijk het nooit. Waarom niet voetbal of een(/twee) themapakket(ten)? Ach, we krijgen het. :)
    3
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    195 Reacties

4 oktober 2017, 13:34

Een leuk aanbod als je van voetbal houdt en tv erbij neemt.
    Als je alleen internet thuis en mobiel neemt krijg je geen korting. Bij telfort krijg je daar 5 euro korting voor. Dus ik blijf wel bij telfort.
    3
  • TAVL

is een King Poster
    73 Reacties

4 oktober 2017, 13:37

Alleen betaal je wel een toeslag bij Telfort voor alleen internet (tenminste begin van het jaar). Zou zeker even naar de prijs onder de streep kijken. ;)
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    347 Reacties
    Allrounder

Allrounder

4 oktober 2017, 14:19

Jammer ik heb ook niks met voetbal of sport, kunnen we dan geen ander pakket krijgen of 5 euro korting?
    1
  • Kid rock

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kid rock heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    15 Reacties

4 oktober 2017, 14:43

Dit is wel heel karig..IVM met andere aanbieders ?

Eredivisie Live Zit al in het standaard abonnement ??? ,Is toch geen Extra ???doe dan een andere zender erbij

Geen extra Data voor Mobiel oid

Geen internet snelheid verhoging niks nada nakkes ?

2.50 Korting is dat het................ ?
    2
  • TAVL

is een King Poster
    73 Reacties

4 oktober 2017, 14:45

Je leest het niet goed. FOX EDL 1 zit in het basispakket (helaas). Daar krijg je nu het hele pakket (FOX EDL 3 en FOX EDL 5) bij. Normaal iets van € 7,50. :)
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    347 Reacties
    Allrounder

Allrounder

4 oktober 2017, 14:49

Ja leuk als je niks met sport hebt, bij Ziggo krijg je 5 euro korting en extra tv pakket naar keuze en dubbele data bij je mobiel!
    1
  • Kid rock

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kid rock heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    15 Reacties

4 oktober 2017, 14:53

Wat ik niet snap dat Hier 9 MAANDEN over nagedacht moest worden ???

2.50 Euro korting ...

maar zal wel aan mij liggen :}
    1
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    195 Reacties

4 oktober 2017, 15:51

Kid rock schreef:

2.50 Euro korting ...

Klanten x2,50 eurox9maanden= ....... in de pocket steken.
    Het schijnt dat ze voor tmobilethuis te weinig personeel hadden.
    0
  • johnnystardust

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten johnnystardust heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    21 Reacties

4 oktober 2017, 16:07

Hakuin schreef:

Kid rock schreef:

2.50 Euro korting ...

Klanten x2,50 eurox9maanden= ....... in de pocket steken.
    Het schijnt dat ze voor tmobilethuis te weinig personeel hadden.

Het zal 'ze' inderdaad te doen zijn geweest om per 'thuisklant' lekker € 27,50 meer te kunnen vangen. [/aluhoedje].

Bovendien kun je het ook andersom redeneren dat ze juist belang hebben om zo snel mogelijk iets van combivoordeel te bieden. Hoe langer T-Mobile daar mee zou wachten, hoe meer klanten weg zouden lopen omdat KPN of VodafoneZiggo een aantrekkelijker totaalpakket aanbieden met KPN Compleet of VodafoneZiggo met non-stop gratis extra's.

Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat je voor mobiele diensten wél gebruik kan maken van T-Mobile Extra, maar voor de thuisdiensten weer niet. Niet dat dat zoden aan de dijk zet, maar toch.
    0
  • Ddddenzel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ddddenzel heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    10 Reacties

4 oktober 2017, 17:41

Beste T-mobile...

Dit kun je werkelijk niet menen. Wat een werkelijk waardeloos aanbod is dit. Ik ben echt ontzettend blij dat ik niet in de val getrapt ben om van Ziggo naar jullie over te stappen.

Daarnaast kan ik de anti-consumer instelling van jullie niet waarderen waarbij niet alleen FOX door onze strot heen geduwd wordt. Maar ook de plotse prijsverhogingen zijn van bepaalde internetpakketten zijn ook zeer dubieus te noemen. En dan heb ik het nog niet eens over de aan-het-lijntje-houden-mentaliteit die ik op het forum van jullie heb mogen zien.

Ik kan heel goed inzien waarom er al die tijd niks door jullie hierover losgegeven werd. Dit is namelijk ronduit triest te noemen.

Kijk naar jullie concurrenten, KPN en ZIGGO bv. bieden voor QUAD-voordeel, een aanzienlijk beter voordeel. Niet alleen krijg je meer korting per maand (Welke bij jullie aanzienlijk minder is??? Het is basically gratis vaste lijn wat je vergoed krijgt. Iets wat eigenlijk gewoon al gratis had moeten zijn als je naar de concurrent kijkt. En kom niet aanzetten met T-Mobile samen voordeel, want dat staat los van QUAD-play en is slechts mobiel voor nodig en is niet automatisch, want je moet nog extra moeite doen om dit voor elkaar te krijgen. Een gratis opneem-box kon er niet bij van af blijkbaar???). Bij de concurrent krijg je nog ook eens een KEUZE in een aantal extra pakketten die voor ieder wel wat leuks heeft (Oh nee, niet T-mobile, verkapte deal om FOX door de strot heen te duwen. Could the FOX-deal be less obvious?? Geef me dan maar liever nog meer voordeel per maand op het maandbedrag.) Was op zijn minst een gratis keuzepakket als extra keuze nou echt teveel moeite om minimaal deze backlash te voorkomen??

Tot slot, niet eens een voordeel voor mobiel gebruikers in de vorm van dubbel data? Dit is echt een enorm gemiste kans en ik zit dan ook sterk te overwegen om mijn tele abo niet bij jullie te verlengen, aangezien quad-play bij de concurrent veel meer voordelen met zich brengt.

Maar goed, kort samengevat:
    Wil je kabel: blijf bij Ziggo met hun mega internetsnelheden die de concurrentie doen huilen
    Wil je ADSL (of glasvezel als dat er bij jou ligt): blijf bij KPN

Wil je T-Mobile? Erm... wie wilt dat nou?? Als iemand mij kan uitleggen wat het voordeel is van T-Mobile Alles-in-1 vergeleken met de concurrentie dan kan het complete onbegrip bij mij mogelijk weggenomen worden.

Dit is werkelijk om voor te schamen T-Mobile. En dan heb ik het wederom ook over de super vage aan-het-lijntje-houden mentaliteit die hier afgelopen maanden door T-Mobile via diverse kanalen is aangehouden bij de klanten.

Werkelijk om te schamen...

En nee, niet zeggen dat dit een extra'tje is. Zodra je dit zegt dan faal je al en begrijp je de hele afzetmarkt niet. Dit was een unieke kans voor T-Mobile om een groot competitief voordeel mee te behalen. Geloof me dat er zat mensen in mijn kring zijn die hierop hun keuze op zullen laten vallen. Man heeft Vodafone, vrouw T-Mobile? Antwoord: alles onder een dak bij Ziggo en Vodafone en vrouw sluit er na contract periode bij aan. Man heeft T-Mobile, vrouw heeft KPN? Antwoord: Alles onder een dak bij KPN. Is geen rocket-science mensen.

Werkelijk een enorm gemiste kans dit om meteen heel wat mensen over de streep te halen.
    1
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    641 Reacties
    Allrounder

Allrounder

4 oktober 2017, 19:50

Hallo Ddddenzel,

Jammer dat je zo zuur bent, het beste mobiele netwerk onafhankelijk getest T-Mobile, beste tv T-Mobile. internet tot 500Mbit T-Mobile. helaas is in sommige (digitaal)achtergebleven gebieden nog geen glasvezel beschikbaar en kan je nog geen gebruik maken van het super snelle Glasvezel netwerk.
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)