Vraag: [Nieuws] 6 maanden gratis Netflix bij elk nieuw Go Unlimited abonnement!

• Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 oktober 2017, 09:48

- Topic starter
    Woeeeeehoeeee! Alle nieuwe klanten èn klanten die vanaf vandaag een verlenging afsluiten met een Go Unlimited abonnement krijgen hier 6 maanden gratis Netflix bij! Unlimited je favoriete series streamen dus! Hier vind je de officiële actievoorwaarden en hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Heel veel kijkplezier! Welke serie ga jij zeker weten kijken? :8

Wat houdt de Netflix promotie precies in en tot wanneer geldt hij?
    Je krijgt 6 maanden Netflix Standaard t.w.v. € 65,94 kado als je een Unlimited abonnement afsluit. Om precies te zijn geldt dit bij een 2-jarig Go Unlimited NL & 10 GB EU, Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA of een Tablet Unlimited NL + 10GB EU-abonnement. Deze actie geldt voor nieuwe klanten en T-Mobile klanten die hun contract vernieuwen. De actie geldt van 16 oktober t/m 31 december 2017.

Kom ik in aanmerking voor deze actie?
    Consumenten en klein zakelijke klanten die een 2-jarig mobiel of tablet Go Unlimited NL + 10GB EU en/of 2-jarig Go Unlimited NL + 10GB EU + USA abonnement afsluiten of vernieuwen tussen 16 oktober tot en met 31 december 2017.

Ik heb een Unlimited abonnement afgesloten maar ben al Netflix klant. Kan ik ook meedoen met deze actie?
    Jazeker! Ook als je al een Netflix account hebt, kun je gewoon meedoen aan deze actie!

Ik kan mijn contract nog niet vernieuwen. Kom ik in aanmerking voor deze actie?
    De Netflix actie geldt alleen voor nieuwe klanten of bestaande T-Mobile klanten die mogen vernieuwen. De actie loopt van 16 oktober t/m 31 december 2017 en als je in de actieperiode mag vernieuwen, kun jij ook meedoen aan de actie.

Tot wanneer kan ik de 6 maanden Netflix activeren?
    Je ontvangt van ons een sms met een link om de 6 maanden Netflix te activeren. Na het ontvangen van de sms heb je 30 dagen de tijd om dit ook daadwerkelijk te doen!

Hoe kan ik gebruikmaken van de Netflix actie?
    Zodra je nieuwe Unlimited abonnement of verlenging (afgesloten vanaf 16 oktober) ingaat, ontvang je van ons een bevestigings-sms. Daarin staat dat je kunt deelnemen aan deze Netflix actie. In die sms staat een link naar een actiepagina. Op de pagina staat uitleg over hoe je de 6 maanden Netflix kunt activeren.

Stap 1: Na ontvangst van de sms ga je naar de actiepagina. Daar log je in met je My T-Mobile account. Heb je nog geen My T-Mobile account? Maak die dan eerst aan en ga daarna terug naar de actiepagina.
    Stap 2: Als je bent ingelogd met je My T-Mobile account, kom je terecht op de Netflix activatie pagina van T-Mobile. Hier vink je aan dat je akkoord gaat met de actievoorwaarden van T-Mobile en de actievoorwaarden van Netflix. Klik op “akkoord”.
    Stap 3: Je komt nu in de Netflix omgeving. Maak je Netflix account aan of log in met je bestaande Netflix account. Start je 6 maanden Netflix Standaard & ga unlimited genieten.

Als bestaande Netflix klant betaal ik nu via iTunes of Google Play, hoe kan ik meedoen aan deze Netflix actie?
    Een promotie samen met Netflix kan niet worden gebruikt voor een account dat via iTunes of Google Play wordt gefactureerd. Als je momenteel via iTunes of Google Play betaalt en je van deze actie gebruik wilt maken, moet je eerst je huidige Netflix-account annuleren en dan hier opnieuw starten met het doorlopen van de stappen en als een nieuwe Netflix gebruiker een account aanmaken. Je zal hierna, als je Netflix door laat lopen, betalen via de T-Mobile factuur.

Wat gebeurt er na de 6 maanden Netflix actie? Loopt het abonnement automatisch af?
    Na de 6 maanden Netflix actie zal het Netflix abonnement automatisch doorlopen.
    Had je voor het gebruikmaken van deze actie al een Netflix lidmaatschap? Dan gaat je abonnement automatisch weer terug naar hoe je gewend was.

Had je voor het gebruikmaken van deze actie nog geen Netflix? Dan blijft je abonnement automatisch doorlopen, wanneer je klant wil blijven zal je betaling vanaf dat moment via je T-Mobile Factuur gaan verlopen. Wanneer je geen klant wilt blijven, moet je je abonnement zelf bij Netfllix zelf opzeggen. Dit kan door in te loggen met je Netflix account en je daar af te melden.

Ontvang ik een herinneringsbericht als de 6 maanden Netflix bijna afloopt?
    Ja. Je ontvangt van Netflix 10 tot 7 dagen voordat jouw 6 maanden op zijn een e-mail. Je kunt dan zelf bepalen of en zo ja hoe je verder wilt gaan met je gebruik van Netflix. Doe je niks, dan loopt je abonnement automatisch door. Dat abonnement is maandelijks opzegbaar bij Netflix met je eigen Netflix account.

Ik wil geen gebruikmaken van de actie met 6 maanden gratis Netflix Standaard.
    Als je geen gebruik wilt maken van deze actie, dan hoef je niks te doen. Je kunt de bevestigings-sms dan gewoon negeren.

Ik ben een PrePaid klant. Kan ik meedoen aan deze actie?
    De actie geldt niet voor PrePaid klanten. Wil je profiteren van deze actie? Stap dan over naar een Unlimited abonnement! Meer info over overstappen van een T-Mobile PrePaid naar een abonnement vind je hier.

Wat gebeurt er als ik tussentijds wil stoppen?
    Als je binnen de 6 maanden wilt stoppen met de Netflix actie, kun je je afmelden bij Netflix. Je kunt wel gebruik blijven maken van de 6 maanden Netflix. Maar na de 6 maanden zal jouw abonnement bij Netflix automatisch stoppen.

Wat gebeurt er met de Netflix promotie als ik tussentijds mijn Unlimited abonnement aanpas naar een Go Up of Go Next abonnement?
    De Netflix promotie is alleen geldig voor een Unlimited abonnement. Als je de actie hebt ingewisseld maar daarna van abonnement wijzigt, komt je Netflix account te vervallen.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het ons weten in dit forumtopic of stuur ons een berichtje via Facebook, Twitter of Chat!
    0
    .
  • konka

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten konka heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

17 oktober 2017, 16:12

Heel erg leuk.. maar zou dit actie niet voor alle Unlimited moeten gelden? Mijn contract is per 1 oktober gestart. En loop ik deze actie mis? Jammer.. :)
    0
  • Timoer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Timoer heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

18 oktober 2017, 03:45

Ik heb me contract vorige week verlengd en gaat 5 december in, doe ik dan nog wel mee met deze actie?
    0
  • Snotaapje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Snotaapje heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    197 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 oktober 2017, 10:33

@Timoer

Als het een Sim-Only is heb je 14 dagen bedenktijd. Je kan hem annuleren en dan opnieuw bestellen. Dan heb je wel Netflix.
    0
  • Timoer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Timoer heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

18 oktober 2017, 11:37

@Snotaapje

Nee ik heb geen Sim-Only.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

18 oktober 2017, 15:07

Hoi Konka,

Ik snap jouw frustratie! Aan acties moeten echter grenzen zijn en hoe balen dat ook is, als jouw abonnement op 1 oktober inging, dan val je daar inderdaad buiten. Ondanks dat, hoop ik dat je wel tevreden bent met jouw abonnement. :)

Hoi Timoer,

Omdat jouw abonnement pas in december ingaat, is dat inderdaad zuur. Ik ga even kijken wat ik nog voor je kan betekenen en stuur je straks een privéberichtje. :)
    1
  • ReadyPlayerOne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ReadyPlayerOne heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    54 Reacties

18 oktober 2017, 16:13

Bij mij is hetzelfde als konka.
    Ik snap het, en het is leuk om zo nieuwe klanten te trekken.
    Toen ik mijn abonnement afsloot heb ik ook een goede deal gemaakt, dus ja... mij hoor je niet klagen.
    Hoop dat het voor nieuwe klanten en verlengers veel kijkplezier gaat opleveren :)
    0
  • Wimeuro

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wimeuro heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

18 oktober 2017, 23:08

Ik bezit een 2-jarig Go Unlimited NL & 10 GB EU, abonnement. :D
    Maar de vraag is.
    Om welke Netflix abonnement spreken wij hier 1 scherm of 2 schermen. :?
    En ik heb de mogelijkheid om door te gaan met mijn eigen Netflix abonnement,
    (omdat Ik betaald via Visa Kaart aan Netflix.)
    Als ik de code van T-mobile Netflix gebruikt op mijn eigen abonnement. Toch :?
    0
    wt
  • Seccie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Seccie heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    112 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 oktober 2017, 13:09

Mijn abonnement gaat pas morgen in i.v.m. portering...
    Mag ik ook gebruik maken van deze aanbieding?
    0
  • Wimeuro

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wimeuro heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

19 oktober 2017, 14:26

Ik weet het antwoord al. = alleen met nieuwe toestelverlenging.
    0
    wt
  • Seccie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Seccie heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    112 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 oktober 2017, 15:00

Wimeuro schreef:

Ik weet het antwoord al. = alleen met nieuwe toestelverlenging.

Ik wacht nog even het officiële antwoord af ;-)
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

19 oktober 2017, 16:11

@Readyplayerone: Lief van je dat je iedereen veel kijkplezier wenst! Hopelijk kom je in de toekomst wel in aanmerking voor een leuke actie! :)

@Wimeuro en @Seccie: Deze actie is alleen bedoeld voor klanten die van 16 oktober tot 31 december een abonnement afsluiten of verlengen met een Go Unlimited abonnement. Als je voor deze datum een abonnement hebt afgesloten dan is deze actie niet geldig. Hopelijk krijgen we in de toekomst weer een leuke actie waar jullie voor in aanmerking komen! :)
    0
    .
  • PaulR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PaulR heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties

20 oktober 2017, 22:17

Hi T-Mobile, vanmiddag mijn abo verlengd maar niet goed opgelet; heb per ongeluk voor 1 jaar gekozen en daarvoor geldt de actie natuurlijk niet... kan ik dit nog aanpassen naar 2 jaar? :?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)