Beantwoord: [Info] Per ongeluk een pushmelding verstuurd via My T-Mobile App

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 mei 2018, 11:29

- Topic starter
    Hi allemaal,

Er is zojuist een pushbericht via de My T-Mobile App verstuurd naar onze klanten. Dit is per ongeluk gebeurd, dus onze excuses voor de verwarring! Je kunt het bericht als niet verzonden beschouwen en gewoon wegklikken. We gaan kijken hoe dit is gekomen en laten het ook weten als we iets hebben ontdekt!

0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 16 mei 2018, 15:35
    [Update 15:34] De problemen met de My T-Mobile App zijn gelukkig allemaal ondertussen opgelost! :)
    Bekijk origineel
  • KeiichiroNL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KeiichiroNL heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    36 Reacties

16 mei 2018, 11:53

Als antwoord op "Test Push"

Successvol ontvangen ;)

Ik gok dat jullie nieuwe opties voor push functionaliteit zijn aan het testen? ^^
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 mei 2018, 11:56

[Update 11:56] De eerste ontdekking is dat het om klanten gaat die de My T-Mobile App hebben en een telefoon hebben die op Android draait. We gaan verder onderzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren, zodat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt! We'll keep you posted!
    0
  • PeterVL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PeterVL heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

16 mei 2018, 12:04

:? Na klikken op het pushbericht kom ik bij de My T-Mobile App. Daar moet ik mijn gegevens invoeren, terwijl deze altijd automatisch worden ingevuld. Ook zelf/rechtstreeks naar de App gaan werkt niet zonder dat ik mijn inlognaam en wachtwoord in moet voeren. Ook nieuw. Mogelijk een gevolg van het pushbericht?
    0
  • Ari

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ari heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    35 Reacties

16 mei 2018, 12:22

Ik kan sinds het pushbericht niet meer inloggen op de app. Heb via de website een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar de app vreet 'm niet. :-(
    0
  • Loeki1970

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Loeki1970 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    43 Reacties

16 mei 2018, 12:32

Na het klikken op het pushbericht kan ik niet meer inloggen op de app. Net als Ari dus. Heb de gehele app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu moet ik me opnieuw aanmelding met mijn inloggegevens, maar krijg nu steeds de melding "inloggen lukt momenteel niet, probeer het later opnieuw".
    0
  • Chrisje57

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chrisje57 heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    50 Reacties

16 mei 2018, 12:36

Ik kan wel inloggen maar krijg vervolgens de melding dat er een storing is en dat ik alleen oude gegevens zie. Die zie ik niet maar wel de knop om op te waarderen :cool:
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

16 mei 2018, 12:39

Hi all,

Op het moment is er inderdaad een probleem met de My T-Mobile App. We weten niet of dit in verband staat met de melding, maar er wordt in ieder geval hard gewerkt om alles op te lossen en te achterhalen waar het nou precies verkeerd ging. We laten het weten wanneer alles is opgelost! :)

@KeiichiroNL, wie weet...... ;)
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

16 mei 2018, 15:35

[Update 15:34] De problemen met de My T-Mobile App zijn gelukkig allemaal ondertussen opgelost! :)
    0
  • Loeki1970

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Loeki1970 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    43 Reacties

16 mei 2018, 18:38

David schreef:

Problemen wellicht wel opgelost, maar zowel mijn man met Android telefoon als ik met Android telefoon moesten allebei de T-Mobile App verwijderen en vervolgens opnieuw installeren, anders bleef de melding "kan uw gegevens niet updaten" zichtbaar, wellicht tip voor andere klanten die hetzelfde probleem hebben.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)