[FEEST] 250.000 FORUMLEDEN!

• Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10065 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

17 januari 2017, 11:13

- Topic starter
    Het is zo ver! Het T-Mobile Forum heeft 250.000 forumleden! :D

Gefeliciteerd Michel Maat, je bent ons 250.000e forumlid! Een kwart miljoen gebruikers, wat een mijlpaal. Het T-Mobile Forum is live sinds 2009 en nu, 8 jaar later, zijn we niet meer weg te denken. We zien dat steeds meer T-Mobile klanten elkaar hier helpen. Ook zijn we erg blij met alle waardevolle feedback die wij hier ontvangen over producten en diensten. De afgelopen jaren zijn er steeds meer T-Mobile medewerkers van andere afdelingen actief en worden producten en diensten in samenwerking met klanten gecreëerd en verbeterd. We helpen elkaar, voeren discussies maar hebben het soms ook over hele andere dingen zoals in het movie-topic. Super om te zien dat dit allemaal kan op de community!

Ik ben benieuwd naar wat jullie bijzonder vinden aan dit forum en waarom jullie hier lid zijn! Heb je een mooie herinnering aan het forum of waar zie jij het forum over 5 jaar? Deel het hier! We zijn erg benieuwd naar jullie reacties!

Namens het hele forumteam wil ik in ieder geval de Klantexperts onwijs bedanken voor alle hulp. Zij beantwoorden een groot deel van alle vragen die gesteld worden. Niet alleen op het forum maar ook achter de schermen zijn de Klantexperts scherp. Zonder de Klantexperts zou het forum nooit zo onwijs gegroeid zijn en daarnaast zijn jullie een groep onwijs leuke mensen! ;) Duizend maal dank!

Het T-Mobile Forum in cijfers:

5
  • DennisAmeling

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DennisAmeling heeft ontvangen van andere leden.

4G voor Thuis Expert
    1136 Reacties
    Allrounder

Allrounder

17 januari 2017, 23:26

De T-Mobile Community is iets unieks. Een plek om samen te komen, en iedere dag samen "onze" producten een stukje beter te maken. Dit is de Human Brand, waar de klant centraal staat!

Ik check net mijn profiel: "Lid sinds 13-11-2010"! :S

Heb even terug zitten graven in mijn foto's, en op 16 oktober 2012 was de allereerste "Klantmoderator" dag. Met een groepje actieve klanten werden we uitgenodigd op het hoofdkantoor in Den Haag, en sindsdien is het balletje gaan rollen...

Wat hebben we toch bizar veel meegemaakt de afgelopen jaren! Van het testen van een nieuw toestel onder de douche, tot de uitreiking van de NCCA Awards in 2013, de Klant Expert dagen, en ga zo nog maar door.

En nu, een paar jaar later, heb ik zelf voor een groep klanten mogen staan en dagelijks hun fantastische feedback mogen horen, tijdens een stage bij het 4G voor Thuis team:

Het is nog steeds onwerkelijk wat er allemaal is gebeurd de afgelopen jaren. Alle helden van T-Mobile ("collega's" nu :S) en mede-Klant Experts, bedankt voor al deze gave ervaringen! Op naar nog meer tevreden klanten in 2017! :D
    4
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 12:00

Hoi allemaal,
    Wat een leuk bericht zeg... van Harte Gefeliciteerd T-Mobile (daar bedoel ik iedereen mee). Zou zeggen, op naar de 500.000 forumleden. Dat zou toch geweldig zijn :8

Ik ben zelf al jaren klant bij T-Mobile en waardeer het bedrijf enorm. Niet alleen om de diensten (beste Netwerk van Nederland & de Wereld) die ze aanbieden, maar ook om de klantenservice en de vriendelijkheid van de medewerkers. Het is soms met of je met een vriend(in) zit te praten. Dat geeft mij in ieder geval een warm gevoel en daarom is mijn hartje, Magenta gekleurd. Soms is het wel eens vervelend dat men (medewerkers van T-Mobile) zelf ook niet weet wat er komt, maar dat is meer mijn nieuwsgierigheid naar nieuwe diensten en graag weet hoe het in elkaar zit (dus soms lastige vraag klant, haha). Sinds kort heb ik ook de forum gevonden en ook daar merk je het warme gevoel van alle T-Mobile medewerkers, en uiteraard de mensen die andere mensen proberen te helpen. Zelf vind ik het ook erg leuk om te helpen waar ik kan. Dat maakt elkaar weer tot een grotere familie :P

Normaals van harte en slagroom gebak vinden we erg lekker :cool: :$
    3
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.
  • reneevh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten reneevh heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Medewerker
    9 Reacties

18 januari 2017, 12:43

Hoi forumleden, klantexperts en leuke webcare-collega's!
    Wat vind ik dit een onwijs gaaf bericht. Het forum van T-Mobile is zo groot en waardevol, dat lijken we soms gewoon even te vergeten. Maar wat ben ik trots op jullie allemaal. Hier is zoveel kennis, lol en belangrijke info te vinden. Ik denk bijvoorbeeld aan de netwerkstoring van 1,5 jaar geleden. Man, dat was ff flink zweten voor iedereen die klantcontact had. In dit topic werden jullie door Amy, Chantal, Youssef en nog veel meer collega's op de hoogte gehouden van de status van de storing. Ik ben supertrots als ik dat zo terugzie :-)
    Aan jullie allemaal: gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de volgende 250.000 leden! Wat zeg ik... Op naar een Unlimited aantal leden! :D
    4
    Helpt mensen graag verder met het zetten van digitale stapjes
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    104 Reacties

18 januari 2017, 15:20

Van harte gefeliciteerd
    2
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

513 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 15:48

gefeliciteerd !
    1
  • rlsikosek12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rlsikosek12 heeft ontvangen van andere leden.

190 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 16:05

Wat een mooie mijlpaal! Applaus aan iedereen die ervoor gezorgd heeft dat dit werkelijkheid is geworden!
    1
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile, maar gewoon een klant. Ik hoop dat ik je naar alle tevredenheid kan helpen!
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6760 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

18 januari 2017, 16:46

Ik vind het super tof dat ik deel uit maak van deze te gekke Community! Wauw, kwart miljoen leden alweer! Een geweldige mijlpaal! Wij zien het forum dagelijks groeien met meer klanten die elkaar helpen. Dit is een platform geworden waar je makkelijk met elkaar in gesprek kan gaan over T-Mobile maar ook over de tofste films! Ook een big shout out naar alle Klantexperts die ervoor hebben gezorgd dat dit forum zo is gegroeid! This calls for a celebration!!

3
    ..
  • rlsikosek12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rlsikosek12 heeft ontvangen van andere leden.

190 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 16:48

Zal ik de taart regelen? :D
    4
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile, maar gewoon een klant. Ik hoop dat ik je naar alle tevredenheid kan helpen!
  • Mpiotrek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mpiotrek heeft ontvangen van andere leden.

is Prince of Content
    42 Reacties

19 januari 2017, 08:35

Gefeliciteerd! When do we party? :)
    3
  • scholtench

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten scholtench heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    12 Reacties

29 januari 2017, 15:31

Leuk om te lezen. Wat een geweldige prestatie dat het forum zo'n succes is. Dat lukt alleen maar met actieve gebruikers, moderators en T-Mobile medewerkers die iets toevoegen. Super hoor!
    1
  • Laughy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laughy heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

9 februari 2017, 03:11

Sinds gisteren ontdekt hoe een gebruikersnaam voor forum-inlog aanmaken kon. 4 weigeringen ivm al bestaande namen, maar nu toch binnen doe ik graag evt relevante reactie.postings
    1
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

1259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

9 februari 2017, 09:09

Hi Laughy,
    Welkom op de forum van T-Mobile.

Fijn dat het is gelukt en ik wens je veel plezier op de forum.
    Als je vragen hebt, stel ze gerust en mocht jij een vraag zien waar je antwoord op weet, gewoon reageren. Niet omdat het moet, maar omdat het gewoon mogelijk is :$

Groetjes
    Serviceweb
    0
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.