[FAQ] T-Mobile neemt Tele2 over

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

15 december 2017, 09:01

- Topic starter
    Hey allemaal!

Brekend nieuws op deze vrijdagochtend: T-Mobile gaat Tele2 overnemen! Behoorlijke ontwikkeling en we snappen ook helemaal dat daar vragen over zijn. In dit topic vind je gelijk de meestgestelde vragen en als je daarna zelf nog iets wilt weten, laat het dan gerust in dit topic weten. We helpen je dan graag verder! :)

Søren Abildgaard (CEO T-Mobile) over de overname van Tele2

Wat verandert er voor mij als T-Mobile klant?
    Voor jou, als T-Mobile klant, verandert er niets. De situatie blijft nu gewoon hetzelfde. We wachten nog op de beslissing van de Europese Commissie en zullen dan ook meer kunnen zeggen over de veranderingen, maar voor nu blijft alles gewoon bij het oude.

Wat betekent dit dan voor mij als klant van Tele2?
    Op dit moment nog niets, aangezien we in afwachting zijn van de goedkeuring van de Europese Commissie. Je leest in de Newsroom van Tele2 het laatste nieuws over deze overname. Je kunt sowieso al reageren op dit topic en ons forum, aangezien je daar geen nummer van T-Mobile voor nodig hebt. Laat dus gerust wat van je horen als je vragen hebt voor ons! :)

Wat verandert er aan mijn netwerk?
    Je houdt hetzelfde netwerk en nog mooier; het wordt juist sterker, omdat de netwerken gecombineerd worden!

Wanneer krijg ik te horen wat er voor mij gaat veranderen?
    Op dit moment kunnen we daar nog niets over zeggen. We wachten op de goedkeuring van de Europese Commissie en zullen jullie dan zo snel mogelijk inlichten!

Worden jullie netwerken nu gecombineerd?
    Nee, momenteel niet. We wachten op de goedkeuring en dan gaan we uitbreiden met het netwerk van Tele2.

Kan ik nu ook overstappen naar Tele2 of andersom?
    Nee, daar verandert op dit moment niets aan.

Gaat er ook qua naam iets veranderen, T-Mobile?
    Nee hoor, na goedkeuring van de Europese Commissie blijven wij gewoon doorgaan als T-Mobile.

Wanneer verwachten jullie een akkoord en goedkeuring?
    Daar kunnen wij op dit moment niets over zeggen. We wachten nu op de Europese Commissie.

Hoe gaan jullie meer concurreren nu er juist een concurrent minder is op de markt?
    Doordat de krachten van Tele2 en T-Mobile worden gebundeld kunnen wij efficiënter werken. Wij versterken hierdoor onze positie op de vaste en mobiele markt. Dit zal er vervolgens voor zorgen dat wij de concurrentiestrijd verder zullen opvoeren, zodat de Nederlandse klant hiervan gaat profiteren.

Wordt mijn abonnement nu goedkoper, aangezien Tele2 dat op dit moment ook is?
    Op dit moment verandert er niets, we wachten op de goedkeuring van de Europese Commissie.

Ik heb op dit moment T-Mobile Thuis, blijft ik dit ook behouden?
    Er verandert niets en we kunnen hier verdere uitspraak over doen wanneer de Europese Commissie een besluit heeft genomen.

Hopelijk is alle informatie zo in één keer helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust in een reactie hieronder weten! :)
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    1107 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 december 2017, 14:20

Gefeliciteerd!
    1
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***
  • Wiske

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wiske heeft ontvangen van andere leden.

is King of Content
    368 Reacties

15 december 2017, 17:41

Weten we gelijk waar het van al die flex klanten gestolen geld voor gebruikt wordt.
    0
    De facebook groep van de Flex en Relax gedupeerden: https://www.facebook.com/groups/1637256613194032/?hc_location=ufi
  • centaur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten centaur heeft ontvangen van andere leden.

Klant Expert
    7137 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 december 2017, 17:46

Gefeliciteerd! SUPER!
    Gaat het nog beter worden allemaal.
    0
  • Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2463 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 december 2017, 18:37

Nice. Hoe lang duurt het voor dat jullie goedkeuring krijgen van ACM/EU?
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    1107 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 december 2017, 20:09

De verwachting is 2de kwartaal
    0
  • Snotaapje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Snotaapje heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    207 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 december 2017, 20:53

Gefeliciteerd!
    Zijn we eindelijk af van de vreselijke Tele2 reclames:8
    0
  • Hidden.nld

Klantexpert
    1107 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 december 2017, 21:06

Snotaapje schreef:

Gefeliciteerd!

Ik heb altijd al een hekel gehad aan Frank....
    0
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    229 Reacties

16 december 2017, 09:28

Ik betwijfel of dit werkelijk goed nieuw is.
    Het is nog de vraag of de Europese commissie deze overname gaat goedkeuren. En als ze ze het al gaan goedkeuren zullen waarschijnlijk het netwerk van Tele2 moeten verkopen aan een andere partij. Dit komt het netwerk van tmobile niet ten goede als de abonnees van Tele2 er nog bijkomen.
    Ook als het doorgaat zullen de prijzen stijgen net als in de tijd toen er nog maar drie providers waren. Toen pasten ze de prijzen aan elkaar aan, waardoor de prijzen kunstmatig hoog bleven.
    Ook slecht nieuws is het voor een aantal medewerkers van Tele2 en tmobile. Die zullen door de fusie ontslagen worden. Het zou zomaar kunnen dat onze zeer gewaardeerde tmobile-moderator David de zak krijgt.
    Hier meer achtergronden over de overname.
    https://tweakers.net/reviews/5583/t-mobile-neemt-tele2-over-wat-gaat-deze-overname-betekenen.html
    1
  • Hidden.nld

Klantexpert
    1107 Reacties
    Allrounder

Allrounder

16 december 2017, 20:51

ik denk niet dat er al teveel bezwaren bestaan. om tegenwicht te kunnen geven tegen kpn en ziggo heb je vollume nodig. door samen te gaan zal t mobile meer tegen gas kunnen geven. en voor het netwerk maak ik me ook geen zorgen dit is splinternieuw opgezet en heeft meer masten dan kpn en vodafone samen. en als ze de 4g ferquenties van tele2 er bij krijgen hebben ze een onevernaarbaar netwerk. ik kan deze overname alleen maar toe juigen
    1
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

18 december 2017, 09:40

Hey allemaal,

Bedankt voor de felicitaties en goede berichten! :) Natuurlijk zijn er altijd vragen over een onderwerp als dit en dat juichen we alleen maar toe!

@Pilovali
    Zoals Hidden.nld al aangeeft, kan dit nog een behoorlijke tijd duren. Ze gaan in ieder geval niet over één nacht ijs! ;) We houden in ieder geval dit topic up-to-date, dus alle laatste nieuwtjes zullen hier als eerste worden gedeeld!

@Hakuin
    Thanks voor de zorgen, maar ik maak niet druk, dus dat hoef jij ook niet te doen! ;) De samengang van T-Mobile en Tele2 zorgt juist voor een beter netwerk, efficiëntere werkwijze en meer concurrentie op de markt, we zijn er dus erg blij mee!

Als er nog meer vragen zijn, we horen het graag!
    0
  • fluxsystem

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fluxsystem heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    328 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 december 2017, 14:48

Snotaapje schreef:

Gefeliciteerd!

"YUP YUP YUP YUP YUP"
    0
    T-Mobile gebruiker..Ik help mensen graag met hun vragen
  • Rena_chan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rena_chan heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    22 Reacties

19 december 2017, 05:01

En zijn er mensen die hier felicitaties uitdelen?

Even voor de refresh, weten we nog hoe hoog waren de prijzen voor data (per euro kreeg je steeds minder MB) na de overname van Orange? Dit juist omdat T-mobile alleen hoefde te concurreren tegen de super dure KPN en Vodafone.

Als straks Tele2 weg is, hebben ze geen concurrentie meer met Unlimited voor 25€, maandelijkse opzegbaar abonnementen, etc...

Hopelijk slaapt de Europese Commissie hier niet, en zorgt dat of het niet doorgaat, of dat het huidige Tele2 netwerk verkocht wordt aan een derde partij om toch 4 providers te houden (BTW Tele2 kreeg flink kortingen voor het gebruiken van het spectrum omdat de bedoeling was om meer concurrentie op de markt te brengen).
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)