Vraag: Wanneer ik gebeld word krijgt beller meteen voicemail

• larsjongkind

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten larsjongkind heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

16 februari 2017, 11:06

- Topic starter
    Wanneer ik gebeld wordt krijgt de beller altijd direct mijn voicemail te horen. Bij nog een keer bellen wordt er wel verbinding gemaakt. Dit gebeurt constant en ongeacht waar ik mij bevind.

Hoe kan dit opgelost worden?
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

17 februari 2017, 09:22

Hoi Lars,

Dat is inderdaad niet handig! Het klinkt als een bekend probleem, namelijk dat je de 'Niet storen' optie hebt aanstaan. Als iemand dan belt, gaat hij direct naar jouw voicemail en gaat je telefoon ook niet over. Als iemand vervolgens direct weer belt, gaat jouw telefoon wel over. Handig als er toch iets ernstigs aan de hand is bijvoorbeeld. Kun je eens bij jouw instellingen kijken of deze optie per ongeluk aan staat? Bij Samsung toestellen staat deze optie in het menu dat je naar beneden kunt sliden als je op het startscherm bent. Mocht je het niet kunnen vinden, kun je dan aangeven welk toestel je hebt? Dan help ik je hier graag mee!

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad via de chat met mijn collega en dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt omdat je een verouderde simkaart had. Mocht bovenstaande tip jouw probleem niet oplossen, dan zou een nieuwe simkaart mogelijk wel het probleem oplossen. Dan wachten we dat even af!

Laat je weten of het is gelukt?
    0
  • larsjongkind

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten larsjongkind heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 februari 2017, 10:42

Thanks voor je reactie!

Het niet storen had ik ook al aan gedacht maar helaas is dit niet altijd het geval.
    Ik probeer de nieuwe SIM aangezien mijne behoorlijk oud is..

Je hoort van me!
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

17 februari 2017, 15:16

Hoi Lars,

Ah, jammer om te lezen dat dat niet de oplossing is! Ik hoop dat de nieuwe simkaart het probleem verhelpt. Houd ons op de hoogte! Voor nu in ieder geval een fijn weekend toegewenst :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)