Beantwoord: Verbinding tijdens telefoon gesprekken valt weg iPhone 8

• drek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten drek heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

6 december 2017, 13:43

- Topic starter
    Hallo,

Onlangs heb ik een iphone 8, de verbinding met het netwerk is dramatisch vergeleken met de iphone 6 die ik hiervoor had. Sinds afgelopen week vallen telefoon gesprekken weg (hoor ik niks meer maar de tijd tikt wel door), of ik kan mensen al helemaal niet bereiken om de telefoon helemaal niet over gaat.....(de telefoon geeft dan wel aan dat ik netwerk heb en de teller van het gesprek begint dan wel te lopen). Ook heb ik vaak 3G, E of zelfs helemaal niks. Hoe kan dit?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 7 december 2017, 10:01
    Hoi Drek,

Ik zie in ons systeem dat je via Facebook contact hebt gehad met mijn collega Jessica en dat zij een nieuwe simkaart naar je toe heeft gestuurd, vooral omdat je aangeeft het probleem ook te hebben als je de simkaart in een ander toestel stopt.

Ik hoop dat de nieuwe simkaart uitkomst biedt!

Laat je via één van onze kanalen weten hoe het gegaan is? We willen er natuurlijk wel zeker van zijn dat je van ons netwerk én jouw iPhone 8 kunt genieten! :D
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    907 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

7 december 2017, 10:01

Hoi Drek,

Ik zie in ons systeem dat je via Facebook contact hebt gehad met mijn collega Jessica en dat zij een nieuwe simkaart naar je toe heeft gestuurd, vooral omdat je aangeeft het probleem ook te hebben als je de simkaart in een ander toestel stopt.

Ik hoop dat de nieuwe simkaart uitkomst biedt!

Laat je via één van onze kanalen weten hoe het gegaan is? We willen er natuurlijk wel zeker van zijn dat je van ons netwerk én jouw iPhone 8 kunt genieten! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)