Vraag: Onbereikbaar zijn en geen internetverbinding

  • ishakawagoemon

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ishakawagoemon heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

    11 mei 2018, 15:44

    - Topic starter
    Ik heb sinds een aantal maanden een sim only abo. Echter ben ik geen blije gebruiker. Ik heb constant last van een wegvallende internetverbinding op mijn mobiel. Als mensen mij proberen te bellen krijg ik vaak te horen dat ze geen contact kunnen maken. Ze horen gewoon niks. Ik krijg constant smsjes binnen dat ik een gemiste oproep heb. Op mijn mobiel zie ik niks want ik heb geen goede verbinding met het netwerk. Ik heb diverse keren contact met de klantenservice. Ondanks hun onderzoeken blijft het ONBEREIKBAAR zijn constant een issue tot vervelends toe. Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe mobiele telefoon en had de stille hoop dat alles zou verbeteren. Helaas is dit niet het geval en blijven de problemen mbt bereikbaarheid, internetgebruik via soc media apps etc zich voordoen. Ik heb een nieuwe simcard besteld als laatste redmiddel want ik ben er nu echt klaar mee. Ik ondervind meer last dan vreugde van mijn abonnement en vraag me af hoe dit voor eens en altijd opgelost kan worden. Dank en groet, Pieter
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    12 mei 2018, 13:39

    Hi Pieter,

    Dat klinkt verre van goed, dus laten we daar inderdaad zo snel mogelijk een definitieve oplossing voor vinden!

    In ons systeem zie ik terug dat er al regelmatig contact is geweest en dat er van alles gecontroleerd is. Ervaar je dit probleem overal of is het echt een locatiegebonden probleem? Aan jouw bericht te lezen denk ik overal, maar wil het toch uitsluiten. Een nieuwe simkaart kan ook zeker een optie zijn, zeker wanneer je het probleem overal ervaart én het toestel al gecontroleerd is. Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat voor resultaat de nieuwe simkaart oplevert! Je kunt dan ook een kruistest uitvoeren, dus jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Dan weten we ook weer meer!

    Als het geen effect heeft, dan zien we jouw reactie graag tegemoet, zodat we dit verder op kunnen pakken!
    0
    Quote
  • ishakawagoemon

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ishakawagoemon heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

    12 mei 2018, 14:34

    Beste David, bedankt voor je reactie. Ik heb net de nieuwe simcard ontvangen en ga deze activeren en kijken hoe de komende dagen verlopen mbt verbinding etc. Wordt vervolgd.
    Groet,
    Pieter
    0
    Quote
  • ishakawagoemon

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ishakawagoemon heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

    16 mei 2018, 19:03

    Beste David of l.s.

    Helaas ondervind ik nog steeds de problemen zoals eerder gepost.

    Voornamelijk op mijn thuisadres maar ook op andere plaatsen in de stad heb ik last hiervan.

    Wat gaan jullie voor mij doen?
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12575 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    17 mei 2018, 12:43

    Hoi Pieter,

    Jammer dat de nieuwe simkaart geen effect heeft! :S

    Heb je ook al een kruistest uitgevoerd? Op deze manier kom je er namelijk achter of er misschien iets defect is aan het toestel. De dekking in Amsterdam is namelijk buitengewoon sterk en stabiel, dus het is opmerkelijk dat je het probleem op verschillende plekken in de stad ervaart. Als de simkaart het in een andere telefoon wel goed doet en een andere sim in jouw telefoon niét, dan ligt het aan het toestel. In dat geval kun je deze stappen doornemen om te kijken of een reparatie te voorkomen is.

    Werkt de simkaart in een ander toestel ook niet goed, maar de andere sim wél goed in jouw toestel, dan kan het aan het netwerk liggen. Dit kan bijvoorbeeld zijn door de bouw van jouw huis. Dit verklaart dan niet direct waarom het op andere plekken ook fout gaat, maar misschien is het daar druk of net wat meer afgelegen. In dat geval kun je via onze dekkingskaart een melding indienen. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je nakijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit voor jou kunnen oplossen!

    Als je nog vragen voor ons hebt, dan weet je ons natuurlijk ook te vinden! :) We helpen je dan graag verder!
    0
    Quote
  • ishakawagoemon

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ishakawagoemon heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

    17 mei 2018, 13:46

    Hallo David,

    Dank voor je reactie.
    De kruistest heb ik niet kunnen uitvoeren omdat ik geen ander mobiel tot mijn beschikking heb.

    De nieuwe simcard zit in een gloednieuwe iPhone dus aan de telefoon kan het niet liggen.
    Mijn andere iPhone heb ik tot twee keer toe laten checken bij de Apple Store en zij hebben niks gevonden wat problemen veroorzaakte dus het ligt echt aan het netwerk.

    Ik heb diverse keren nu ook een zogenaamde Field Test mode gedaan en de waardes die deze aangeven zowel binnenshuis als op straat zitten tegen de -113 en -120 aan terwijl voor een goede verbinding minmaal -80 -100 wordt aangegeven.

    Ik heb eerder een melding gedaan via de dekkingskaart en een netwerkspecialist kon toen ook geen uitsluitsel geven.

    Dus mijn vraag is wederom aan jullie: hoe gaan jullie dit oplossen want zo kan ik niet goed gebruik maken van jullie diensten.

    groet,

    Pieter

    David schreef:

    Hoi Pieter,

    Jammer dat de nieuwe simkaart geen effect heeft! :S

    Heb je ook al een kruistest uitgevoerd? Op deze manier kom je er namelijk achter of er misschien iets defect is aan het toestel. De dekking in Amsterdam is namelijk buitengewoon sterk en stabiel, dus het is opmerkelijk dat je het probleem op verschillende plekken in de stad ervaart. Als de simkaart het in een andere telefoon wel goed doet en een andere sim in jouw telefoon niét, dan ligt het aan het toestel. In dat geval kun je deze stappen doornemen om te kijken of een reparatie te voorkomen is.

    Werkt de simkaart in een ander toestel ook niet goed, maar de andere sim wél goed in jouw toestel, dan kan het aan het netwerk liggen. Dit kan bijvoorbeeld zijn door de bouw van jouw huis. Dit verklaart dan niet direct waarom het op andere plekken ook fout gaat, maar misschien is het daar druk of net wat meer afgelegen. In dat geval kun je via onze dekkingskaart een melding indienen. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je nakijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit voor jou kunnen oplossen!

    Als je nog vragen voor ons hebt, dan weet je ons natuurlijk ook te vinden! :) We helpen je dan graag verder!

    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    12232 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    17 mei 2018, 15:16

    Hoi Pieter,

    Bedankt voor het delen van je bevindingen. We willen dit heel graag voor je oplossen!

    Ik begrijp goed dat je er van uit gaat dat jouw nieuwe iPhone goed werkt. Daar gaan wij ook van uit, echter kunnen we niet uitsluiten dat de combinatie van jouw iPhone en de simkaart van T-Mobile samen niet goed werken. Daarom is een kruistest wel nodig. Als je geen toestel tot je beschikking hebt, dan kan je ook langs één van onze T-Mobile Shops, zij helpen je hier graag bij. Of misschien heeft iemand in je omgeving een toestel die je even kan gebruiken tot je een test hebt uitgevoerd.

    Als je simkaart wel in een ander toestel werkt dan zal je iPhone toch ter reparatie aangeboden moeten worden. Neem daarvoor een kijkje in dit topic zoals David aangaf.

    Ik ben erg benieuwd naar je reactie Pieter!
    0
    Quote
  • ishakawagoemon

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ishakawagoemon heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

    17 mei 2018, 16:34

    Beste Issam,

    Dank voor je reactie.

    Ik raak nu een beetje geïrriteerd want er wordt geen oplossing geboden voor mijn problemen anders dan dat ik een kruistest moet doen, een gloednieuwe iPhone die mogelijk toch gerepareerd moet worden, langs een shop gaan.

    Daar zit ik niet op te wachten.

    Mijn problemen doen zich al hele lange tijd voor. Ik heb talloze smsjes etc om aan te tonen dat het netwerk hapert.

    Diverse meldingen gedaan via verschillende kanalen zonder blijvende oplossing.

    Jullie leveren een wanprestatie en nemen geen verantwoordelijkheid om dit voor mij op te lossen.

    Treurig dat jullie hier zo mee omgaan.
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    2089 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    18 mei 2018, 11:42

    Hoi Pieter,

    Begrijp ons niet verkeerd: we vinden het alleen maar fijn als het probleem wordt opgelost voor jou, dus we doen ons uiterste best om een oplossing te zoeken! Feit blijft dat wij op afstand met je meekijken en de hulp die we kunnen bieden daardoor uitgebreid is, maar niet onbeperkt. Bepaalde troubleshoots helpen ons om de oorzaak van het probleem te bepalen, en als dat niet mogelijk is dan hebben we gelukkig onze T-Shops nog, waar "live" hulp wordt geboden. Daarnaast kan een reparatie júist een heel goede optie zijn, omdat het toestel daar uitgebreid wordt bekeken door de monteurs, zodat alles uiteindelijk weer helemaal perfect werkt. Het toestel wordt in zo'n geval geanalyseerd en gerepareerd of, als dit niet lukt, wordt er gezorgd voor een vervangend toestel. Het is dus zeker het overwegen waard om het toestel na te laten kijken!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)