Niet bereikbaar voor grote bedrijven

• Carrie3

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Carrie3 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

13 november 2017, 14:30

- Topic starter
    Ik ben voor grote bedrijven niet te berijken . Bv ziekenhuizen T-Mobile, kpn enz. Krijg aan het eind van de dag een sms'je met een voicemail en zie ook geen gemiste oproep door. Heb al 2 x nieuw simkaartje gehad en toestel is na gekeken
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 november 2017, 12:16

Hi Carrie,

Wat balen dat je problemen ervaart. Ervaar je dit probleem alleen met 0900 nummers? Ervaar je problemen als je zelf belt? Heb je verder wel goed bereik? Ervaar je dit probleem overal of op specifieke locaties? Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
    0
    .
  • Carrie3

2 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 13:59

Hoi Hajar,

Ik heb alleen problemen met gebeld worden van 0900 nummers. Zelf kan ik alles bellen en heb overal bereik. Het maakt ook niet uit waar ik ben ik krijg het gewoon niet binnen. Ik heb ook al 2x een nieuwe simkaart gehad dus daar is ook niets mee aan de hand. Ik heb nu een backup gemaakt van mn telefoon en denk dat ik hem maar op fabriekinstellingen ga zetten. Mn simkaartje in een andere telefoon doen heb ik nog niet geprobeerd.

Mvg Carrie
    0
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1544 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

14 november 2017, 19:40

Hi Carrie,

Welk toestel heb je? Ik heb namelijk een Samsung en daarbij kun je (net als zoveel toestellen waarschijnlijk) anonieme oproepen blokkeren. De meeste 0900 nummers bellen anoniem uit omdat dit vaak vanuit callcenters of bedrijfscentrales gebeurt.

Bij Samsungs kun je dit vinden onder de telefoonapp -> instellingen -> Nummers blokkeren

0

1 Bijlage

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • Carrie3

2 Reacties
    Auteur

14 november 2017, 20:04

Hoi Iwan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb een Samsung S6. Ik heb dat al uitstaan.

Mvg Carrie
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 november 2017, 12:28

Hoi Carrie3,

Heb je al kunnen testen of een reset geholpen heeft? Ik ben benieuwd of dit wat uithaalt. Laat het ons maar weten, zodat we eventueel verder met je mee kunnen denken!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)