Vraag: Meteen naar voicemail

  • Zmoel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Zmoel heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    19 mei 2017, 14:45

    - Topic starter
    Ik kan niet gebeld worden..beller wordt meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail.
    0
    Quote
  • jan kelder

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    578 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    20 mei 2017, 10:02

    Kijk eens op tmobile onder voicemail instellingen , misschien staat er wel iets niet goed.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    6979 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    21 mei 2017, 13:35

    Hi Zmoel,

    Zou je eens kunnen "bellen" naar de code ##002# ? Hiermee kun je eventuele actieve doorschakelingen uitschakelen. Ook kun je nog even controleren of jouw simkaart wel helemaal in orde is. Een kapotte of vuile simkaart kan namelijk ook voor problemen zorgen. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Ervaar je dit probleem dan nog steeds?

    Ik hoor graag van je zodat we dit kunnen oplossen.
    0
    Quote
    ..
  • Daniël Kiezebrink

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daniël Kiezebrink heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    21 mei 2017, 23:38

    Ik heb t zelfde , nieuw abbonament nieuwe Sim kaart geen actieve doorschakelingen ... krijg bijna spijt van Mn contract bij t mobile
    0
    Quote
  • Thalina

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    4885 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    22 mei 2017, 15:37

    Hoi Daniël,

    Het is zeker niet onze bedoeling dat je spijt krijgt van jouw abonnement bij ons! Heb je al gekeken naar de tips die Hajar heeft gegeven in haar bericht hierboven? Kun je anders eens kijken of je bij jouw instellingen de functie 'niet storen' aan hebt staan? Als je deze functie aan hebt staan worden bellers namelijk gelijk doorgeschakeld naar jouw voicemail. Mocht dat niet helpen, kun je dan aangeven of je dit bij alle bellers hebt of bij een specifiek persoon? Kun je wel zelf bellen? Heb je goed bereik als je gebeld wordt? Heb je dit op één locatie of overal? Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, lukt het dan wel om gebeld te worden?

    Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn! Dan kunnen we kijken naar een oplossing.
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)