Beantwoord: Help! Ik heb geen 4G

  • Tom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tom heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9868 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Auteur

    11 april 2014, 15:04

    - Topic starter
    Welke stappen kan je ondernemen op het moment dat je geen 4G op je toestel hebt?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: WillemE op 13 augustus 2014, 15:36
    Ervaar je geen 4G op je toestel? Voer dan de volgende instructies uit:

    Ik heb een 4G-toestel, ik zit in het 4G-dekkingsgebied maar ik heb geen 4G

    - Controleer via onze 4G postcodecheck of 4G bij jou beschikbaar is.

    - Controleer of er een netwerkstoring is op de dekkingskaart.

    - Controleer of je de laatste softwareversie hebt (koppel het toestel bijvoorbeeld aan je computer waarop software van de fabrikant op staat). Raadpleeg eventueel onze toestelhulp voor de juiste instructies

    - Controleer de netwerkmodus (Instellingen – Mobiele netwerken) en zet deze zo nodig op GSM/UMTS/LTE automatisch. Bij Windows Phone of iOS dien je de netwerkmodus op '4G' te zetten. Raadpleeg Toestelhulp voor de juiste instructies

    - Plaats je simkaart in een ander 4G toestel, ervaar je dan wel 4G? Zo ja laat het ons dan weten!

    Maak je gebruik van een iPhone 5x?

    - Stel je toestel dan in als een nieuwe iPhone via iTunes met een T-Mobile simkaart in het toestel. De T-Mobile carrier settings worden dan op je toestel ingeladen.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Willem

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Willem heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    6077 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    13 augustus 2014, 15:36

    Ervaar je geen 4G op je toestel? Voer dan de volgende instructies uit:

    Ik heb een 4G-toestel, ik zit in het 4G-dekkingsgebied maar ik heb geen 4G

    - Controleer via onze 4G postcodecheck of 4G bij jou beschikbaar is.

    - Controleer of er een netwerkstoring is op de dekkingskaart.

    - Controleer of je de laatste softwareversie hebt (koppel het toestel bijvoorbeeld aan je computer waarop software van de fabrikant op staat). Raadpleeg eventueel onze toestelhulp voor de juiste instructies

    - Controleer de netwerkmodus (Instellingen – Mobiele netwerken) en zet deze zo nodig op GSM/UMTS/LTE automatisch. Bij Windows Phone of iOS dien je de netwerkmodus op '4G' te zetten. Raadpleeg Toestelhulp voor de juiste instructies

    - Plaats je simkaart in een ander 4G toestel, ervaar je dan wel 4G? Zo ja laat het ons dan weten!

    Maak je gebruik van een iPhone 5x?

    - Stel je toestel dan in als een nieuwe iPhone via iTunes met een T-Mobile simkaart in het toestel. De T-Mobile carrier settings worden dan op je toestel ingeladen.
    0