Vraag: Geen mobiel netwerk , verbinding probleem.

• joessoeSP
    Doet lekker mee
    4 Reacties
    Auteur

13 juli 2011, 13:49

- Topic starter
    Hallo,

Ik heb sinds het begin dat ik me nieuwe mobiel (samsung galaxy s plus) en i-150 abbonement heb en dat is sinds 6 juli problemen met me netwerk.

Soms heb ik perfect verbinding en internet , maar dan opeens komt er wanneer ik wil bellen, Geen mobiel netwerk te staan maar dan heb ik nog wel 3g internet,
    of het is dat ik het beide niet heb en dat die aangeeft , alleen noodoproepen.
    en wanneer ik me telefoon dan even uitzet en na 10 minuutjes weer aan doet, doet die het weer goed maar dan valt die na een tijdje weer terug op het probleem.

Toen heb ik naar typhone gebeld en zei zeiden dat ik na maandag 12 uur me telefoon opnieuw aanmoest doen en dan zou het verholpen zijn, want dan zou me nummer worden aangemeld, dat klopte want ik kon nu ook een My T-Mobile account aanmaken wat daarvoor nog niet kon doordat me nummer niet bekend was.
    Maar het probleem met me netwerk is nog steeds hetzelfde, kan iemand me helpen
    Groeten Justin
    0
  • Wapsikke
    Doet lekker mee
    8 Reacties

17 augustus 2011, 16:34

Mijn probleem met beriekbaarheid is nog niet verholpen, als ik wegga met mijn telefoon (in ons dorp maar ook daar buiten) dan valt alles weer weg (internet en ook weer noodoproepen), en dat krijg ik dan als ik thuis ben weer met moeite herstelt na tig keer de simkaart eruit te hbben gehaald. Ik vind het krom dat hij het doet maar zodra ik me ga bewegen dat alles wegvalt. Kan dit ook aan de simkaart liggen?
    postcode: 5165
    0
  • Yans1960
    Doet lekker mee
    3 Reacties

17 augustus 2011, 23:47

Ik heb sinds 4 augustus de samsung Galaxy S plus met een i-150 abonnement en al vaak meegemaakt dat ik geen er geen netwerk is, dan moet ik de telefoon even uitschakelen en zodra ik hem weer aanzet is er ook weer verbinding ! Het is ook al voorgekomen dat ik geen sms ontvang, komt dit omdat ik mijn oude simkaart (nummerbehoud) in dit toestel heb gedaan ?

Graag antwoord
    0
  • Martine12676
    Doet lekker mee
    22 Reacties

18 augustus 2011, 02:28

Sinds 23 maart 2011 weer terug bij T-mobile, 16 augustus mijn sim-kaart in gebruik genomen (na nummerbehoud vanaf vodafone), helaas precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Mijn HTC desire HD ziet mijn SIM-kaart vaak niet, en als ik me wil registeren op het T-mobile netwerk zegt hij dat mijn SIM-kaart geen verbinding mag maken met het netwerk. Na aan/uitschakelen doet ie het vaak weer, maar na enige tijd gooit ie me weer van het netwerk af!?

Zou een nieuwe SIM-kaart mij kunnen helpen?
    0
  • Ries
    T-Goeroe
    6370 Reacties

18 augustus 2011, 10:43

@Wapsikke
    In je netwerkgegevens zie ik een aantal foutmeldingen en binnen enkele dagen zal je een nieuwe simkaart ontvangen. Controleer of er nog contacten op je huidige simkaart staan en als dit het geval is dan kopieren naar het telefoonboek van je toestel.
    Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze activeren via de pagina Simkaart activeren.
    Wil je je bevindingen met de nieuwe simkaart laten weten?

@Yans1960
    Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ook bij jou zie ik in je netwerkgegevens een aantal foutmeldingen terug. Binnen enkele dagen zal je een nieuwe simkaart ontvangen. Controleer of er nog contacten op je huidige simkaart staan en als dit het geval is dan kopieren naar het telefoonboek van je toestel.
    Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze activeren via de pagina Simkaart activeren.
    Wil je je bevindingen met de nieuwe simkaart laten weten?

@Martine12676
    Jouw probleem kan te maken hebben met het nummerbehoud wat heeft plaatsgevonden op 16 augustus. Controleer ik je netwerkgegevens van vandaag dan zie ik geen foutmeldingen meer. Als je nog problemen ervaart wil je dat dan aangeven?
    0
  • Wapsikke
    Doet lekker mee
    8 Reacties

18 augustus 2011, 11:32

Dankje maar hoe zit het dan met mijn nummer? Ik had namelijk nummerbehoud aangevraagt, zit dan mijn eigen nummer er gewoon op of moet ik opnieuw nummerbehoud aanvragen?
    bvd
    0
  • samsung61
    Doet lekker mee
    10 Reacties

18 augustus 2011, 11:35

goedemiddag,
    ik lees hier zojuist dat ik niet de enige ben met het probleem galm, al een hele opluchting, ik heb mijn toestel sinds 1 aug in gebruik en inderdaad meer wel last dan niet van a. het regelmatig weg vallen van het gesprek en b. zo´n overdreven galm op het toestel dat het gesprek wel heel kort word alleen omdat ik gek word van de galm. wat kunnen we hier aan doen.
    vr gr samsung 61
    0
  • samsung61
    Doet lekker mee
    10 Reacties

18 augustus 2011, 11:46

hier was ze weer, zie zojuist op mijn rekening ook dat er ruim 55 euro extra kosten zijn, die kan ik dus ook niet plaatsen , dacht dat ik 3 mnd gratis zou bellen.
    gr
    0
  • Cilaz
    Doet lekker mee
    2 Reacties

18 augustus 2011, 11:54

sinds gisteren, 17 augustus 2011 heb ik nergens geen bereik meer, geen service geeft de iphone aan.z ijn er ergens storingen?

Opnieuw uit en weer aanzetten heeft geen zin.

Ik hoop dat het peobleem verholpen kan worden

gr
    0
  • Jamirah
    Doet lekker mee
    10 Reacties

18 augustus 2011, 12:04

ik kan ook geen mail sturen/onvangen op mijn mobiel. Ook internet werkt niet...is er wat loos???
    0
  • Ries
    T-Goeroe
    6370 Reacties

18 augustus 2011, 13:40

@Wapsikke
    Als ik in de systemen kijk dan is op 8 augustus het nummer omgezet naar het nummer eindigend op 132. Dit 06 nummer wordt gekoppeld aan de nieuwe simkaart.

@samsung61
    Als ik je netwerkgegevens controleer dan zie ik geen foutmeldingen. Ik wil je vragen om de simkaart in een ander toestel uit te proberen.
    Wil je je bevindingen laten weten?

Vragen over de overige kosten bij de belstatus graag plaatsen in het forumgedeelte Belstatus.

@Cilaz
    Ik zie dat er op 16 augustus via de T-Shop in Waalwijk een wisseling van de simkaart is geweest. Controleer ik je netwerkgegevens dan staat de nieuwe simkaart niet aangemeld op het netwerk. Simkaartnummer eindigend op 786 is de actieve simkaart die je dient te gebruiken.

@Jamirah
    Als ik je netwerkgegevens controleer dan zie ik geen foutmeldingen die betrekking hebben met de simkaart.
    Heb je je toestel al een keer helemaal uit en aan gezet? Als je de problemen blijft houden wil je dan een nieuw topic beginnen met daarin de postcode waar je dan bent?
    0
  • Martine12676
    Doet lekker mee
    22 Reacties

18 augustus 2011, 13:48

@Ries

Bedankt voor je snelle reactie, helaas heb ik zonet mijn HTC wederom opnieuw moeten opstarten om me te kunnen registreren op het T-mobile netwerk.

mvg Martine
    0
  • Jamirah
    Doet lekker mee
    10 Reacties

18 augustus 2011, 14:04

heb nieuw topic gestart
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)