• Vraag: Geen mobiel netwerk , verbinding probleem.


  • Plaats een reactie

    Resultaten 101 tot 120 van de 278


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      21-11-11 10:54
      @Zendmast
      Hou je ons op de hoogte?


    • Zendmast
      Doet lekker mee
      8 Reacties

      Welkom Badge
      22-11-11 13:48
      Even een update: sinds ik 3g uit heb staan en consequent alleen WiFi en bluetooth aan heb, heb ik geen enkele keer meer last van wegvallen operator/mobiele netwerk. Ik had nu inmiddels zeker weer last moeten hebben, afgaand op de uitvalfrequentie. Ik zet in de loop van de week 3g weer conseqent aan, kijken of hetzelfde fenomeen zich weer voordoet.


    • rogerderuyter
      Debutant
      1 Reacties

      Welkom Badge
      22-11-11 13:59
      Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile (spijtttttttttt) en heb sindsdien met mijn mooie Galaxy SII eigenlijk practisch gezien geen internetmogelijkheden meer. ik heb er weliswaar een (vrij duur) t-mobile abonnement voor afgesloten met zeer goede perspectieven qua snelheid, echter practisch gezien kan ik geen gebruik meer maken van internet. ik moet voor vrijwel alle websites minstens 15 seconden wachten tot er iets gebeurt. apps downloaden lukt sowieso niet meer, krijg steeds foutmelding. gelukkig had ik bij KPN de meeste apps al gedwonload. met T-mobile lukt het me niet meer. ik ga binnenkort naar de T-mobile shop doorgeven dat ik niet meer ga betalen voor een internet-abonnement waarvan ik practisch geen gebruik meer kan maken. Jammer, Galaxy SII is echt super telefoon en ook heel snel (bij de juiste provider dus)...


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      23-11-11 13:46
      @rogerderuyter
      Welkom op het T-Mobile Forum!

      Snelheden voor mobiel internet zijn maximum snelheden onder optimale omstandigheden. Te behalen snelheden zijn afhankelijk van een aantal factoren zoals afstand, obstakels en aantal gebruikers per mast. Meer over het netwerk lees je in het topic FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk.

      Je hebt de klacht kenbaar gemaakt door het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Je geeft echter niet aan welke snelheden je haalt en de Netwerk Specialist kan dan niet gericht je klacht oppakken. Wil je via een app 3 keer op verschillende momenten de snelheden meten en dit via een priv├ębericht aan me doorgeven? Dan voeg ik deze metingen toe aan je netwerkklacht.


    • DannyvdHof
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      25-11-11 11:12
      Ik heb ook sinds kort mijn T-Mobile abbonement Samsung Galaxy S Plus. Ik ben overgestapt van Hi naar T-Mobile.

      Ben wel zeer tevreden over de snelheden, maar soms (dagelijks) valt het netwerk wel uit via 3G vooral als ik bij het station aankom. maandag, woensdag en vrijdag rond kwart over 5 half 6. Ik weet niet zeker of dit een SIM kaart probleem is, maar ik denk het wel. Ik heb er op mijn werk en thuis ook wel eens last van.


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      25-11-11 11:50
      @DannyvdHof
      Welkom op het T-Mobile Forum!

      Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie geen enkele foutmelding en maak je gebruik van het 2G en 3G netwerk.

      Op locaties waar meerdere mensen bijeenkomen en dan vooral in de spitsuren kan dit tot overbelasting van de masten zorgen. Meer over het T-Mobile netwerk lees je in het topic FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk.

      Op je woonadres is de dekking optimaal en zie ik geen problemen met de dichtstbijzijnde 3G mast. Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen?
      Wil je een nieuw topic openen en in de titel en bericht de volledige postcode van je werkadres vermelden? Dan kijken we dekking na voor je.

      Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelheden die je haalt.


    • DannyvdHof
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      25-11-11 11:58
      Dag @Ries

      Het is mooi dat ik geen foutmeldingen heb in mijn netwerk. Het zal dan inderdaad de spitsuren wel zijn. Voor de rest heb ik steeds minder last van het probleem dus dat is een goed teken, het zou ook kunnen zijn dat er binnen in de sportschool het bereik gewoon slecht is

      Voor het werkadres hoeft geen check te worden uitgevoerd, want we hebben hierover al contact met T-Mobile.

      Bedankt voor uw snelle reactie!!


    • HAldewereld
      HAldewereld's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      30-11-11 15:25
      Hallo,

      Ik heb al jaren een T-Mobile pre-paid abbonnement (voorheen Orange), en heb sinds enkele maanden ook problemen met het mobiele netwerk. Dit is pas sinds ik een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy Mini) heb aangeschaft.


      Ik heb nu regelmatig geen netwerk thuis (of op werk), en krijg ook regelmatiger klachten van mensen die me wilden bellen dat ze me niet konden bereiken. Ook heb ik een aantal malen gemerkt dat smsjes (van bijv. mijn vrouw) pas na lange vertraging worden afgeleverd (zij arriveert dan eerder dan de sms ).


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      30-11-11 16:55
      @HAldewereld
      Welkom op het T-Mobile Forum!

      Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuw simkaart en hopelijk zijn de problemen daarmee opgelost. Op het emailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

      Zorg dat je ondertussen je contacten overzet naar het toestel als deze nog op je huidige simkaart staan. Je kunt hiervoor dit stappenplan volgen en het 06-nummer blijf je natuurlijk gewoon houden.

      Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?


    • assie1701
      Doet lekker mee
      5 Reacties

      Welkom Badge
      30-11-11 20:42
      Hallo,

      Ik ben sinds ca een 4 tal weken in het bezit van een Samsun Galaxy S plus en sinds ik ben overgegaan op T-Mobile heb ik verbindingsproblemen.

      Ik heb geen internet, kan niet bellen en/of smssen en ook niet worden gebeld. Heel vervelend als je wel bereikbaar moet zijn.

      Aan en uitzetten heeft geen zin. Het enigste dat helpt is telefoon uit, batterij eruit en simkaart eruit. Als ik dan geluk heb gaat het een tijdje goed.

      Heel vervelend mijn man heeft dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement en die heeft geen problemen met de verbinding.



      Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en dat het probleem binnenkort is opgelost.



      Alvast bedankt


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      01-12-11 10:11
      @assie1701
      Welkom op het T-Mobile Forum!

      Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen die betrekking hebben op toestel/simkaart. Binnen enkele dagen ontvang je een ander type simkaart en hopelijk zijn daarmee de problemen opgelost. Van dit type simkaart zijn alleen de Duo sim beschikbaar en dit betekent dat je 2 identieke simkaarten ontvangt. Berg 1 simkaart goed op zodat je een reserve hebt.

      Op het emailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

      Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?


    • assie1701
      Doet lekker mee
      5 Reacties

      Welkom Badge
      01-12-11 16:30
      Hoi Ries ,



      Bedankt voor de snelle reactie ..

      Ik laat uiteraard weten hoe het met de nieuwe simkaart gaat ..



      Is de telefoon en/of sim van mijn man trouwens ook gecontroleerd ? ( zelfde mailadres )

      Hij heeft soms dat z'n berichten niet worden verzonden , pas als hij ze opnieuw verzendt lukt het wel .



      Assie 1701


    • assie1701
      Doet lekker mee
      5 Reacties

      Welkom Badge
      01-12-11 19:51
      Hallo ,

      M'n vrouw heeft het probleem hierboven al beschreven , zou je mijn telefoon en/of simkaart ool even willen checken ?



      Alvast bedankt ...




      HUH , ik kan niet onder mijn eigen naam inloggen op het forum , wel op "my T-Mobile" ... raaaarrrrr !

      jeetee


    • necmi66
      Doet lekker mee
      7 Reacties

      Welkom Badge
      01-12-11 21:14
      Ries ik heb ook problemen met mijn simkaart ik heb ook een ander type simkaart nodig want mijn telefoon (samsung galaxy s plus) kan t-mobile kaartje niet lezen er staat of geen service of alleen nood oproepen


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      02-12-11 12:06
      @assie1701
      In verband met de wet op privacy mag ik alleen de gegevens nakijken en inhoudelijke informatie geven waar het My T-Mobile / Forum account aangekoppeld is.

      @jeetee
      Heb je alleen de problemen met sms versturen? In het subforum Samsung kom ik deze klacht helaas vaker tegen en forumlid jmiddag geeft in dit bericht enkele tips. Ik heb je een priv├ębericht gestuurd om te kijken of je verder kan helpen.

      @necmi66
      Je hebt een reactie ontvangen van mij in het topic wat je hebt aangemaakt.


    • HAldewereld
      HAldewereld's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      02-12-11 16:03
      Oorspronkelijk geplaatst door Ries

      @HAldewereld
      Welkom op het T-Mobile Forum!

      Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuw simkaart en hopelijk zijn de problemen daarmee opgelost. Op het emailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

      Zorg dat je ondertussen je contacten overzet naar het toestel als deze nog op je huidige simkaart staan. Je kunt hiervoor dit stappenplan volgen en het 06-nummer blijf je natuurlijk gewoon houden.

      Laat je het weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?


      Hoi Ries,


      Ik heb de nieuwe simkaart ontvangen en in gebruik genomen.
      Mochten er nog problemen optreden dan laat ik dat uiteraard nog weten.


    • mvdluit
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      02-12-11 16:14
      Hallo

      Ik heb sinds een aantal dagen een galaxy s2 en heb nu al een aantal keer gehad dat het netwerk wegviel (toestel gaat dan automatisch naar scherm voor pincode en geeft aan dat alleen noodoproep mogelijk is). Hiervoor een omnia2 en geen enkel probleem met netwerk op dezelfde lokatie. Kunnen jullie svp checken of het ook een probleem met mijn simkaart betreft (sim kaart is nog van Ben, dus gaat al bijna 10 jaar mee...),

      Alvast bedankt,

      Michael


    • Ries
      Ries's schermafbeelding
      T-Goeroe
      6.388 Reacties

      Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      03-12-11 10:34
      @mvdluit
      Welkom op het T-Mobile Forum Michael!

      Bij je netwerkgegevens over de afgelopen paar dagen zie ik geen bijzonderheden of foutmeldingen. Toch ga je een andere simkaart ontvangen omdat je nog een BEN simkaart hebt. Omdat dit al een veroudere type simkaart is kunnen er problemen ontstaan.
      Op het emailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een email ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

      Laat je je bevindingen weten als je de nieuwe simkaart in gebruik hebt?


    • mvdluit
      Doet lekker mee
      2 Reacties

      Welkom Badge
      03-12-11 13:17
      @Ries

      Bedankt voor de snelle opvolging! Zodra ik de nieuwe sim kaart heb ontvangen (en even heb kunnen testen of het probleem hiermee is verholpen) zal ik dat hier laten weten.

      Michael


    • assie1701
      Doet lekker mee
      5 Reacties

      Welkom Badge
      13-12-11 20:07
      @ Ries .

      M'n man en ik hebben de nieuwe simkaarten nu een tijdje in gebruik en het lijkt erop dat alles werkt ...



      Bedankt voor de service !



      assie en jeetee