• 6yp2fa5VEC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 6yp2fa5VEC heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

15 februari 2012, 08:08

- Topic starter
    Zou graag mijn account van my T-mobile willen verwijderen. Dank u
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Tom op 22 april 2014, 13:34
    @HafikTr01 Welkom! Ik heb bij deze je My T-M account verwijderd! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. :)

@_R_ Welkom! Ook jouw account is bij deze opgeheven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij jou graag weer terug bij T-Mobile.

@O_O Welkom, ook jou ben ik niet vergeten. Je My T-M account is opgeheven!

@Brian-Man ik zie dat jouw account al is opgeheven!
    Bekijk origineel
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    4908 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

2 mei 2017, 12:35

Hoi Kevin,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic hierover, zo houden we het forum overzichtelijk :) Ik heb verder jouw My T-Mobile account verwijderd. Als je nog een aanvullende vraag hebt, kun je die uiteraard hier op het forum stellen (kan ook zonder My T-Mobile account) of je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, de chat of telefonisch.
    0
  • HugoB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HugoB heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    501 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 mei 2017, 21:42

Zouden jullie mijn My T-Mobile account ook willen verwijderen? Mijn abonnement is niet actief meer. Niet mijn forumaccount natuurlijk :)
    0
  • 05alexander92

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 05alexander92 heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 mei 2017, 22:56

Kan mijn My T-Mobile account verwijderd worden achter deze gebruikersnaam? De forumnaam mag wel behouden blijven natuurlijk.

Alvast bedankt!
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    410 Reacties
    Allrounder

Allrounder

22 mei 2017, 09:55

@HugoB,

Geen probleem, ik heb het meteen voor je verwijderd. Dit staat natuurlijk los van jouw forumaccount. Wij vinden het alleen maar leuk als je actief blijft op het forum! :D

@05alexander92,

Ja hoor, dat is direct geregeld. Ik heb jouw My T-Mobile account voor je verwijderd. Als je wilt kan je weer een nieuw account aanmaken en je bent altijd welkom om op het forum jouw vragen te stellen of je ervaringen te delen! :cool:
    0
  • 05alexander92

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 05alexander92 heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

26 mei 2017, 15:24

Uitstekend, dank daarvoor!
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)