Beantwoord: Voicemail uitzetten

  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    5 januari 2018, 16:40

    - Topic starter
    kunnen jullie mijn voicemail uitzetten ik krijg deze via de website of telefoon niet meer uit nadat ik de rinkeltijd heb verhoogd naar 30 seconden
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 6 januari 2018, 14:12
    Hoi Mehdy,

    Ik zie dat het je is gelukt om via het SMSje met het woord "UIT" naar 1233 de voicemail uit te zetten! Ook in jouw My T-Mobile > Gegevens & Instellingen zie ik dat de voicemail uitgeschakeld staat. Fijn dat het goed is gekomen!

    Je bent harte welkom op de community als je in de toekomst nog andere vragen hebt. :D Fijn weekend!
    Bekijk origineel
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Antwoord

    6 januari 2018, 14:12

    Hoi Mehdy,

    Ik zie dat het je is gelukt om via het SMSje met het woord "UIT" naar 1233 de voicemail uit te zetten! Ook in jouw My T-Mobile > Gegevens & Instellingen zie ik dat de voicemail uitgeschakeld staat. Fijn dat het goed is gekomen!

    Je bent harte welkom op de community als je in de toekomst nog andere vragen hebt. :D Fijn weekend!
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    6 januari 2018, 14:45

    Het lijkt allemaal ok , maar als ik mezelf bel krijg ik nog steeds te horen ,, u bent verbonden met de mailbox van ........ piep , en ik wil dat dat veranderd in , deze persoon is momenteel niet bereikbaar
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    7 januari 2018, 14:35

    Hoi Mehdy,

    Als je de voicemail weer zelf belt, wordt deze automatisch ingeschakeld. Houd er dus rekening mee wanneer je dit wilt testen met jouw eigen nummer. Als je de voicemail uitgeschakeld hebt, krijg je overigens een automatisch bericht met een standaard antwoord. Dat is niet aan te passen. Het is dus kiezen tussen voicemail aan met eigen bericht of voicemail uit met automatisch bericht. Die keus is aan jou! :)
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    11 januari 2018, 21:59

    ik bel mijn mobiele nummer me mij vaste telefoon dus dat kan daar geen invloed op hebben
    ik blijf hoe dan ook bij mijn mailbox uitkomen als ik mezelf bel met de vaste telefoon.
    ik vraag zet het aub uit en dat automatisch bericht aan met , dit nummer is niet bereikbaar
    0
    Quote
  • Bas

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    80 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    12 januari 2018, 17:17

    Hey mehdy,

    Ik heb het meteen voor je nagekeken! In ons systeem zie ik dat alle instellingen goed staan met betrekking tot de uitschakeling van je voicemail. Wat ik je dus wil vragen om te doen, is jouw telefoon te herstarten. Dit kan vaak voldoende zijn om het probleem te verhelpen! :D

    Laat je ons weten als het gelukt is?
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    13 januari 2018, 13:48

    het probleem is nog niet opgelost
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    13 januari 2018, 14:35

    ik heb net de voicemail geactiveerd persoonlijk bericht ingesproken en daarna op internet uitgezet ( bevestiging ontvangen ) en via 1233 uit uitgezet ( bevestiging ontvangen ) maar het staat nog steeds aan. de enigste oplossing zijn jullie als wij als klant het niet kunnen ik ben al meer dan 15 jaar klant dit gedonder heb ik nog nooit gehad dus los het aub op.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    14 januari 2018, 16:52

    Hi Mehdy,

    Geen zorgen, het wordt uiteindelijk opgelost, dat komt goed!

    Ik heb het gecontroleerd en bij ons stond de voicemail al uitgeschakeld. Aangezien je aangeeft dat het nog niet gelukt is, heb ik deze nog een keer uitgeschakeld. Nu zou het eigenlijk al gelukt moeten zijn. Houd er wel rekening mee dat wanneer jij zelf jouw voicemail belt om te kijken of deze uitgeschakeld is, deze juist weer aan wordt gezet, omdat je deze dan weer activeert.

    Hopelijk is het zo opgelost! Zo niet, laat het dan even weten, dan gaan we gewoon verder met het vinden van de oplossing!
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    14 januari 2018, 19:25

    bedankt voor je inzet maar nee het probleem is nog niet opgelost
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    15 januari 2018, 13:01

    Hey Mehdy,

    Graag gedaan, maar erg jammer dat het nog niet opgelost is! Ik heb het nu gelijk doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dan kijken hoe het kan dat jouw voicemail ingeschakeld blijft, ondanks het uitzetten. Hopelijk kunnen zij gauw de oorzaak achterhalen!
    0
    Quote
  • mehdy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mehdy heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties
    Auteur

    15 januari 2018, 17:05

    op dit moment 15-01 / 17:05 / nog niet opgelost , we wachten nog even af
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    16 januari 2018, 11:29

    Hoi Mehdy, dat kan kloppen hoor! :) David heeft het namelijk gister doorgezet naar de technische afdeling. Komt echt goed! :D
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)