Vraag: My T-Mobile Account verwijderen

• 6yp2fa5VEC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 6yp2fa5VEC heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

15 februari 2012, 08:08

- Topic starter
    Zou graag mijn account van my T-mobile willen verwijderen. Dank u
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Tom op 22 april 2014, 13:34
    @HafikTr01 Welkom! Ik heb bij deze je My T-M account verwijderd! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. :)

@_R_ Welkom! Ook jouw account is bij deze opgeheven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij jou graag weer terug bij T-Mobile.

@O_O Welkom, ook jou ben ik niet vergeten. Je My T-M account is opgeheven!

@Brian-Man ik zie dat jouw account al is opgeheven!
    Bekijk origineel
  • Raymond

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Raymond heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    8845 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 februari 2012, 13:24

@6yp2fa5VEC
    De My T-Mobile account is verwijderd.
    0
  • mavsad

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mavsad heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    4 Reacties

18 februari 2012, 19:26

@6yp2fa5VEC De My T-Mobile account is verwijderd.

ik zou het ook willen verwijderen greetz
    0
  • Chantal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chantal heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    5832 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 februari 2012, 12:57

@mavsad

Ik heb het My T-Mobile account verwijderd van het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd.
    0
  • henkie1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten henkie1 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

4 april 2012, 17:57

ik zou graag mij T-Mobile account verwijdered willen hebben zou dat kunnen ?
    0
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3663 Reacties

6 april 2012, 08:48

@henkie1

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is mogelijk om je T-Mobile account te verwijderen. Als je deze verwijderd wilt hebben dan kun je dit aangeven.
    0
  • henkie1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten henkie1 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

6 april 2012, 12:40

@[url=" https:=]henkie1[/url]

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is mogelijk om je T-Mobile account te verwijderen. Als je deze verwijderd wilt hebben dan kun je dit aangeven.

dat is mooi. zou u mijn account dan kunnen verwijderen..
    Mvg
    0
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3663 Reacties

10 april 2012, 15:56

@henkie1

Ik heb het T-Mobile account voor je verwijderd.:)
    0
  • wolferine

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wolferine heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

11 april 2012, 09:24

Goedemorgen.

Ik zou ook graag mijn account verwijderd willen hebben.
    Hierna kan ik toch gewoon weer een nieuwe account aanmaken?
    En mijn gespaarde punten blijven actief toch? Dit is tenminste wat de klantenservice mij zojuist heeft verteld.

Heb nl een prepaid kaart en wil mijn naam wijzigen in my t-mobile overzicht.

Groet
    0
  • Michel_1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Michel_1 heeft ontvangen van andere leden.

T-Guru
    1794 Reacties

11 april 2012, 09:45

@wolferine
    Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je kan je naam ook wijzigen zonder je account helemaal te verwijderen. Dit doe je via de wijzig knop die rechts bovenin staat achter je gebruikersnaam. :)
    0
  • wolferine

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wolferine heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

11 april 2012, 10:09

@[url=" ?? wolferine-251684 members forum.t-mobile.nl https:>wolferine Welkom op het T-Mobile Forum! :) Je kan je naam ook wijzigen zonder je account helemaal te verwijderen. Dit doe je via de

Hi Michel,

het probleem zit hem niet in mijn gebruikers naam maar in de naam die vermeld staat bij mijn adres gegevens.
  • Michel_1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Michel_1 heeft ontvangen van andere leden.

T-Guru
    1794 Reacties

12 april 2012, 17:03

@wolferine
    Als je de naam van de eigenaar van je prepaid kaart wilt wijzigen dan kan dan niet door een nieuw account aan te maken. De eigenaar blijft dan dezelfde persoon op het nieuwe account. Alleen de eigenaar kan toestemming geven om de tenaamstelling te veranderen. Ik zou je willen adviseren om langs een T-Shop te gaan en allebei je legitimatie mee te nemen zodat het daar veranderd kan worden. :)
    0
  • wolferine

Doet lekker mee
    3 Reacties

13 april 2012, 09:39

@Michel_1
    Dank je voor je reactie, klink heel logisch, jammer dat ik dit antwoord niet van de klantenservice heb gekregen. We gaan langs de T-Shop.
    Fijn weekend!!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)