Beantwoord: My T-Mobile Account

• ericorie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ericorie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

10 oktober 2017, 13:52

- Topic starter
    Goedemiddag. Ik zou graag een My T-mobile account aan willen maken op mijn huidige mobiele nummer. Ik heb nu een tijdelijk nummer van jullie omdat mijn abonnement pas in november in gaat. Als ik nu met mijn huidige nummer een account aan wil maken geeft de site aan dat mijn nummer niet bekend is. Gaat mijn "my t-mobile account" automatisch over naar mijn eigen telefoonnummer als ik het tijdelijke nummer voor het aanmaken gebruik?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 11 oktober 2017, 10:31
    Hi ericorie,

Je kunt inderdaad wel een account aanmaken met je tijdelijke nummer. Zodra het nummerbehoud dan heeft plaatsgevonden dien je een nieuw account aan te maken met je eigen nummer.

Laat je even weten of het lukt?
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 oktober 2017, 10:31

Hi ericorie,

Je kunt inderdaad wel een account aanmaken met je tijdelijke nummer. Zodra het nummerbehoud dan heeft plaatsgevonden dien je een nieuw account aan te maken met je eigen nummer.

Laat je even weten of het lukt?
    0
    .
  • ericorie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ericorie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

11 oktober 2017, 10:35

Maar als ik dan tóch een nieuw account aan moet maken schiet het mijn doel voorbij. Ik wilde namelijk mijn nummer aan de groep koppelen, maar dan kan ik net zo goed wachten totdat mijn eigen nummer actief is. Dank voor je antwoord Hajar.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)