Beantwoord: Meerdere nummers aan 1 account koppelen.

• lonn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lonn heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

27 oktober 2013, 10:47

- Topic starter
    Er staan meerdere telefoons in mijn gezin op mijn naam. Kan ik in 1x alles zien? Nu moet ik per telefoon opnieuw inloggen.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Gwendolyn70 op 27 oktober 2013, 10:50
    Goedemorgen :)

Het is helaas (nog) niet mogelijk om voor meerdere telefoonnummers het verbruik en overige gegevens met 1 account in te zien.

Groet,
    Gwendolyn
    Bekijk origineel
  • Gwendolyn70
    is een legendarische Super User
    6503 Reacties
    Antwoord

27 oktober 2013, 10:50

Goedemorgen :)

Het is helaas (nog) niet mogelijk om voor meerdere telefoonnummers het verbruik en overige gegevens met 1 account in te zien.

Groet,
    Gwendolyn
    0
  • HenriCornelis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HenriCornelis heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

7 mei 2014, 10:36

Het is nu een half jaar later, zijn er op dit gebied ontwikkelingen te melden, zou voor mij met 5 verschillende telefoonnummers op mijn rekeningnummer toch wel handig zijn.

Groet, Henri
    0
  • Jordy01

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jordy01 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    970 Reacties

13 mei 2014, 15:24

@ HenriCornelis

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is op dit moment nog steeds zo dat er voor iedere aansluiting een apart My T-Mobile account aangemaakt moet worden. Het ziet er niet naar uit dat dit gaat veranderen.
    0
  • dirry1959

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dirry1959 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

13 februari 2018, 17:05

Ik ben al meer dan 2 jaar bezig om de gegevens te bekijken van een sim only abonnement maar als ik inlog krijg ik altijd mijn 1 ste abonnement te zien.Dit komt misschien omdat ik dus meerdere abonnementen op hetzelfde mailadres heb, want het lukt me niet en daarom stop ik binnenkort ook met t mobile. Dit is me veel te omslachtig allemaal. Nog een paar maandjes en dan kan ik overstappen
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9414 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 februari 2018, 10:08

Hi Dirry,

Dat mag toch geen reden zijn om ons te verlaten?! :S Ik denk graag met je mee over een oplossing! Wat gaat er precies mis? Je kan namelijk niet meerdere nummers toevoegen aan je My T-Mobile account. Voor elk nummer dien je een eigen account aan te maken, maar je kan wel meerdere accounts toevoegen in de My T-Mobile app. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan doen.

Laat je even weten of het lukt?
    0
    .
  • dirry1959

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dirry1959 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

14 februari 2018, 11:09

Tja dan moet je telefoon wel aan bepaalde eisen voldoen, en zo niet dan lukt het dus niet.
    Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden, als je Android 4.0, iOS7 of hoger hebt. Voor lagere en andere besturingssystemen is de app helaas niet geschikt.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 februari 2018, 16:36

Hi Dirry1959,

Ai, ja dat is wel lastig inderdaad! De applicatie moet continu bijgewerkt worden, dus die is er inderdaad niet voor oudere besturingssystemen. Een alternatief zou zijn om 2 browsers te gebruiken, zodat het automatisch inloggen op jouw "eerste" nummer niet steeds automatisch gebeurt. Dit staat wel los van de My T-Mobile App, maar zo heb je in ieder geval inzicht in beide aansluitingen!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, let us know!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)