Beantwoord: kan niet met de android app naar T-mobile Extra

  • Pieter Waalboer

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter Waalboer heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    13 november 2017, 16:39

    - Topic starter
    Ik heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld en nog steeds kan ik niet naar Extra.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 14 november 2017, 16:33
    Hey Pieter,

    Onze vriendelijke collega Jaimy en ik hebben je in dit topic van een reactie voorzien. Het lijkt er op dat het inmiddels ook is opgelost, fijn! Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

    Zou je alleen in het vervolg je vraag of klacht in 1 topic kenbaar willen maken? Zo houden we het overzichtelijk en netjes op het forum. ;) Bedankt!
    Bekijk origineel
  • Pieter Waalboer

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter Waalboer heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    13 november 2017, 16:44

    Daarna ben ik naar de site gegaan op de computer en kan daar niet naar de catalogus.
    0
    Quote
  • Pieter Waalboer

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter Waalboer heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    13 november 2017, 16:46

    En ook daar kan ik niet naar Extra. :(
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    14 november 2017, 16:33

    Hey Pieter,

    Onze vriendelijke collega Jaimy en ik hebben je in dit topic van een reactie voorzien. Het lijkt er op dat het inmiddels ook is opgelost, fijn! Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

    Zou je alleen in het vervolg je vraag of klacht in 1 topic kenbaar willen maken? Zo houden we het overzichtelijk en netjes op het forum. ;) Bedankt!
    0
    Quote
  • Pieter Waalboer

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pieter Waalboer heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    14 november 2017, 16:43

    Hoi Issam en Jaimy, ik had een nieuw probleem na het vernieuwen van mijn account, (dacht ik)
    Fijn dat het nu uiteindelijk is opgelost, dank zij jullie!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)