Beantwoord: Inloggen My T-Mobile App

• hansgruijters

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hansgruijters heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

26 juni 2017, 18:33

- Topic starter
    Ik gebruik de My T-mobile app al enige jaren op mijn iPhone. Nu moet ik ineens inloggen om verder te gaan. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord wordt echter niet geaccepteerd, terwijl dat op de PC wel wordt geaccepteerd. Wat gaat er fout en hoe is het op te lossen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 27 juni 2017, 11:11
    Hoi Hans,

Erg opmerkelijk dat je ineens moet inloggen, terwijl dat eerst niet het geval was! :S Is er toevallig iets gebeurd in de tussentijd, zoals een update van de software?

Heb je de laatste versie van de My T-Mobile App op jouw iPhone staan? Zou je deze anders even opnieuw kunnen installeren om te kijken of het dan wel weer goed werkt? Vaak is de inlog van de App een pincode die je zelf hebt ingesteld, dus daarom lukt het niet om in te loggen met de gegevens waarmee je via de website wel kunt inloggen.

Laat je ons weten of het gelukt is om je weer aan te melden op My T-Mobile? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en welke foutmelding je krijgt!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

27 juni 2017, 11:11

Hoi Hans,

Erg opmerkelijk dat je ineens moet inloggen, terwijl dat eerst niet het geval was! :S Is er toevallig iets gebeurd in de tussentijd, zoals een update van de software?

Heb je de laatste versie van de My T-Mobile App op jouw iPhone staan? Zou je deze anders even opnieuw kunnen installeren om te kijken of het dan wel weer goed werkt? Vaak is de inlog van de App een pincode die je zelf hebt ingesteld, dus daarom lukt het niet om in te loggen met de gegevens waarmee je via de website wel kunt inloggen.

Laat je ons weten of het gelukt is om je weer aan te melden op My T-Mobile? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en welke foutmelding je krijgt!
    0
  • LorenzoS

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LorenzoS heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

26 juli 2017, 12:08

@David Ik wil mijn toegangscode voor de mobiele app, maar kan nergens vinden waar dit mogelijk is. Waar kan ik dit doen?
    0
  • LorenzoS

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LorenzoS heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

26 juli 2017, 12:09

*veranderen
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

26 juli 2017, 18:04

Hoi Lorenzo,

Ik zal je meteen helpen!

Als je naar het inlogscherm van de My T-Mobile App gaat, dan kan je rechts bovenin het scherm kiezen voor 'Pincode vergeten'. Als je daarop klikt dan krijg je de optie om jouw pincode te wijzigen. Wil je dat proberen?

Ik zou het fijn vinden als je even laat weten of het is gelukt. Anders kan ik je weer verder helpen! :D
    0
  • prepaid klant

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten prepaid klant heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

13 september 2017, 09:35

Dit werkt dus bij mij ook niet, ook niet na vele malen... ook aangegeven wil NIET met pincode inloggen komt die kl.te app weer met Pincode bij dat IS teken wat ik ook doe Pincode wordt bij prepaid in de app niet geaccepteerd blijkbaar.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 september 2017, 13:06

Hey Prepaid klant,

Werkt het inloggen niet of het aanpassen/verwijderen van de pincode in de My T-Mobile App? Kun je via de website zelf wel gewoon inloggen op My T-Mobile?

Bedoel je met het =-teken, de drie streepjes onder elkaar? Hier zou je namelijk kunnen klikken op de 2 pijltjes en daar heb je dan de optie om jouw pincode te wijzigen of deze helemaal te verwijderen. Het is mij op dit moment niet geheel duidelijk waar je nu tegenaan loopt en wat je het liefst zou willen. Ik zou je ook even aan willen raden om de My T-Mobile helemaal opnieuw te installeren. In veel gevallen helpt dit al om het probleem op te lossen!

We horen graag van je of het opgelost is!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)