Beantwoord: Inloggen My T-Mobile App

  • hansgruijters

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hansgruijters heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    0 Reacties
    Auteur

    26 juni 2017, 18:33

    - Topic starter
    Ik gebruik de My T-mobile app al enige jaren op mijn iPhone. Nu moet ik ineens inloggen om verder te gaan. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord wordt echter niet geaccepteerd, terwijl dat op de PC wel wordt geaccepteerd. Wat gaat er fout en hoe is het op te lossen?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 27 juni 2017, 11:11
    Hoi Hans,

    Erg opmerkelijk dat je ineens moet inloggen, terwijl dat eerst niet het geval was! :S Is er toevallig iets gebeurd in de tussentijd, zoals een update van de software?

    Heb je de laatste versie van de My T-Mobile App op jouw iPhone staan? Zou je deze anders even opnieuw kunnen installeren om te kijken of het dan wel weer goed werkt? Vaak is de inlog van de App een pincode die je zelf hebt ingesteld, dus daarom lukt het niet om in te loggen met de gegevens waarmee je via de website wel kunt inloggen.

    Laat je ons weten of het gelukt is om je weer aan te melden op My T-Mobile? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en welke foutmelding je krijgt!
    Bekijk origineel
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    27 juni 2017, 11:11

    Hoi Hans,

    Erg opmerkelijk dat je ineens moet inloggen, terwijl dat eerst niet het geval was! :S Is er toevallig iets gebeurd in de tussentijd, zoals een update van de software?

    Heb je de laatste versie van de My T-Mobile App op jouw iPhone staan? Zou je deze anders even opnieuw kunnen installeren om te kijken of het dan wel weer goed werkt? Vaak is de inlog van de App een pincode die je zelf hebt ingesteld, dus daarom lukt het niet om in te loggen met de gegevens waarmee je via de website wel kunt inloggen.

    Laat je ons weten of het gelukt is om je weer aan te melden op My T-Mobile? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en welke foutmelding je krijgt!
    0
    Quote
  • LorenzoS

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LorenzoS heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    26 juli 2017, 12:08

    @David Ik wil mijn toegangscode voor de mobiele app, maar kan nergens vinden waar dit mogelijk is. Waar kan ik dit doen?
    0
    Quote
  • LorenzoS

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LorenzoS heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    26 juli 2017, 12:09

    *veranderen
    0
    Quote
  • Muberra

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    1392 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    26 juli 2017, 18:04

    Hoi Lorenzo,

    Ik zal je meteen helpen!

    Als je naar het inlogscherm van de My T-Mobile App gaat, dan kan je rechts bovenin het scherm kiezen voor 'Pincode vergeten'. Als je daarop klikt dan krijg je de optie om jouw pincode te wijzigen. Wil je dat proberen?

    Ik zou het fijn vinden als je even laat weten of het is gelukt. Anders kan ik je weer verder helpen! :D
    0
    Quote
  • prepaid klant

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten prepaid klant heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    13 september 2017, 09:35

    Dit werkt dus bij mij ook niet, ook niet na vele malen... ook aangegeven wil NIET met pincode inloggen komt die kl.te app weer met Pincode bij dat IS teken wat ik ook doe Pincode wordt bij prepaid in de app niet geaccepteerd blijkbaar.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    13 september 2017, 13:06

    Hey Prepaid klant,

    Werkt het inloggen niet of het aanpassen/verwijderen van de pincode in de My T-Mobile App? Kun je via de website zelf wel gewoon inloggen op My T-Mobile?

    Bedoel je met het =-teken, de drie streepjes onder elkaar? Hier zou je namelijk kunnen klikken op de 2 pijltjes en daar heb je dan de optie om jouw pincode te wijzigen of deze helemaal te verwijderen. Het is mij op dit moment niet geheel duidelijk waar je nu tegenaan loopt en wat je het liefst zou willen. Ik zou je ook even aan willen raden om de My T-Mobile helemaal opnieuw te installeren. In veel gevallen helpt dit al om het probleem op te lossen!

    We horen graag van je of het opgelost is!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)