Beantwoord: Vriendenkorting

• Evavgestel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Evavgestel heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 februari 2017, 13:52

- Topic starter
    Beste T mobile,

In December heb ik €25 vriendenkorting aangevraagd voor een vriend en mijzelf. Ik heb een bevestiging via de mail gehad (het zou gecontroleerd worden) maar ik heb er niets meer van gehoord. Kunnen jullie mij verder helpen?

Groetjes Eva
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 18 februari 2017, 09:15
    Hi Eva,

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar zie geen vriendenkorting aanvraag terug in het systeem. Weet je zeker dat het goed is gegaan met het aanvragen? Heb je dat aangevraagd met dit nummer dat is gekoppeld aan jouw forum account? Zo niet, dan kun je mij een privébericht sturen met dat ander nummer. Zo ja, dan kun je in dit geval het beste opnieuw vriendenkorting aanvragen. Op deze pagina kun jij je aanmelden. De korting wordt pas toegevoegd wanneer het abonnement van jouw vriend(in) is geactiveerd.

Ik hoor graag van je of het nu wel is gelukt.
    Bekijk origineel
  • Skyrider

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Skyrider heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    522 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

17 februari 2017, 15:37

Goedemorgen Evavgestel.

Ik ga er van uit dat je ook dit E-Mail hebt ontvangen?

Wat leuk dat je door een vriend of vriendin klant bij ons bent geworden. We zijn daar ontzettend blij mee!

Omdat je een bestaande T-Mobile klant kent, krijgen jullie beiden op je volgende factuur eenmalig 25 euro T-Mobile Vriendenkorting.

Let wel: is je volgende factuur lager dan 25 euro, dan ontvang je je hele factuurbedrag als korting. Je betaalt dan 0 euro die maand. De rest van de 25 euro korting wordt daarna verrekend met je volgende factuur.

Je zou in princiepen je vriendenkorting van 25 euro zien op je volgende of opvolgende factuur. Sinds het nu al Februari is dat wel vreemd. Het is wel erg belangrijk dat jij en je vriend's abonnement al in zijn gegaan voordat je vriendenkorting aanvraagt.

Als je dit eerder doet, dan krijg je helaas geen vriendenkorting. Dan moet je het opnieuw aanvragen.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groeten,
    Skyrider
    0
    ~~ Ik ben een T-Mobile Particulier! Geen moderator ~~
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1043 Reacties
    Allrounder

Allrounder

17 februari 2017, 15:38

Hoi Eva,
    Welkom op de forum van T-Mobile.

Zie dat Skyrider me net voor is geweest met informatie (dus mijn bericht nu aangepast), dan wil ik het verhaal alleen nog even aanvullen met T-Mobile Samen.

Straks dan ook T-Mobile Samen aanvragen. Dan krijgen jullie ook samen nog eens 2,50 euro per maand korting. Wel doen hoor, dat is weer mooi meegenomen.

Toedeloe en goed weekend alvast.
    0
    Ik ben een medeklant, geen medewerker! Ben zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook!!
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6310 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

18 februari 2017, 09:15

Hi Eva,

Goed dat je dit navraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar zie geen vriendenkorting aanvraag terug in het systeem. Weet je zeker dat het goed is gegaan met het aanvragen? Heb je dat aangevraagd met dit nummer dat is gekoppeld aan jouw forum account? Zo niet, dan kun je mij een privébericht sturen met dat ander nummer. Zo ja, dan kun je in dit geval het beste opnieuw vriendenkorting aanvragen. Op deze pagina kun jij je aanmelden. De korting wordt pas toegevoegd wanneer het abonnement van jouw vriend(in) is geactiveerd.

Ik hoor graag van je of het nu wel is gelukt.
    0
    .
  • Evavgestel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Evavgestel heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

18 februari 2017, 09:45

Hoi Hajar,

Bedankt voor je antwoord. Ik had hier gisteren een chatgesprek over maar deze liep helaas vast. Vreemd dat er niets bekend is, ik heb wel een mail gehad met de bevestiging dat ik het aangevraagd heb.
    Ik ga het gewoon nog een keer proberen. Is het dan niet erg dat dit niet binnen een maand is na het afsluiten van het abonnement van mijn vriend?

Groetjes Eva
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10901 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 februari 2017, 13:21

Hoi Eva,

Een terechte vraag. Als de nieuwe klant al meer dan 30 dagen gebruik maakt van zijn abonnement dan wordt de vriendenkorting aanvraag niet goedgekeurd. Ik wil dit alsnog voor je in orde maken zonder dat je hier verder moeite voor hoeft te doen. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld?

Dan ga ik er gelijk mee aan de slag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)