Beantwoord: Toestel factuur niet tussen andere facturen

• Pia de Boer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pia de Boer heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

10 augustus 2017, 21:28

- Topic starter
    Mijn toestel is stuk en ik heb de factuur nodig voor de verzekering.
    Waarom staat deze factuur niet gewoon in de lijst met facturen van T-Mobile? Dat was toch veel handiger geweest?
    De enige factuur achtige iets, dat ik heb, is het e-mailtje met verzoek om te betalen... Moet ik die gebruiken? Of Is er nog iets van een echte factuur met IMEI nummer ook vermeld?
    Dank alvast.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 11 augustus 2017, 15:27
    Hoi Pia de Boer,

Ik kom je meteen helpen!

Je vindt het IMEI-nummer door op je telefoon *#06# in te toetsen. Het nummer staat ook op het doosje van de telefoon, op de orderbevestiging van T-Mobile of de kassabon. Kan de batterij uit je toestel? Achter de batterij staat het IMEI-nummer ook.

Daarnaast heb je de hardware factuur inderdaad nodig om jouw toestel aan te kunnen melden bij de verzekering. Die ontvang je altijd wanneer je een bestelling hebt geplaatst. Het is niet erg als je die niet hebt, want ik heb een andere oplossing voor je! Als je het IMEI-nummer kunt achterhalen met de tips die ik hierboven hebt gegeven, dan kan ik de hardware factuur voor je opvragen en naar je toesturen. Kan je het IMEI-nummer in een privébericht naar mij sturen? Als je op mijn profielfoto klikt, dan zie je de optie verschijnen. :)

Ik hoor het graag van je Pia!
    Bekijk origineel
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1203 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

11 augustus 2017, 15:27

Hoi Pia de Boer,

Ik kom je meteen helpen!

Je vindt het IMEI-nummer door op je telefoon *#06# in te toetsen. Het nummer staat ook op het doosje van de telefoon, op de orderbevestiging van T-Mobile of de kassabon. Kan de batterij uit je toestel? Achter de batterij staat het IMEI-nummer ook.

Daarnaast heb je de hardware factuur inderdaad nodig om jouw toestel aan te kunnen melden bij de verzekering. Die ontvang je altijd wanneer je een bestelling hebt geplaatst. Het is niet erg als je die niet hebt, want ik heb een andere oplossing voor je! Als je het IMEI-nummer kunt achterhalen met de tips die ik hierboven hebt gegeven, dan kan ik de hardware factuur voor je opvragen en naar je toesturen. Kan je het IMEI-nummer in een privébericht naar mij sturen? Als je op mijn profielfoto klikt, dan zie je de optie verschijnen. :)

Ik hoor het graag van je Pia!
    0
  • Pia de Boer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pia de Boer heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

16 augustus 2017, 14:23

Dank je, ik stuur je een pb..
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)