Vraag: Ineens kosten voor bellen naar België?

  • Daggobert

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daggobert heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    17 Reacties
    Auteur

    16 november 2017, 22:59

    - Topic starter
    Ik heb een Unlimited NL&10GB EU abo.
    Had ik vorig jaar ook en dit jaar verlengd (vorig jaar had ik in Januari een Unlimited NL & EU (60 dagen) daarna 10GB).
    Ik kon toen gratis in heel Europa bellen, ook vanuit NL naar Belgie.
    Nu zie ik opeens op mijn factuur dat ik moet betalen voor bellen vanuit NL naar België?
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    19 november 2017, 12:50

    Hi Daggbobert,

    Goed dat je aan de bel trekt. Jij kan met jouw abonnement inderdaad onbeperkt bellen naar de EU. Ik zie dat je ook geen kosten maakt als je belt naar België, behalve als je belt naar [nummer verwijderd]. Als je je factuurspecificatie erbij pakt dan zie je dat je ook dat je alleen voor dat nummer kosten hebt gemaakt. Ik kan niet zien wat voor nummer het is maar als het een servicenummer is dan betaal je er wel voor, want servicenummers hanteren eigen tarieven. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie hierover.

    Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
    0
    Quote
    .
  • Daggobert

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daggobert heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    17 Reacties
    Auteur

    30 november 2017, 14:56

    Dank voor uw antwoord (hoewel het wellicht niet zuiver is een compleet telefoon nummer te publiceren (overigens een nummer in de VS), kunt u dat nummer uit uw post verwijderen?)
    Maar als ik nu naar mijn verbruiksstatus kijk zie ik dat ik kosten maak voor Belgische telefoon nummers (dat zijn geen service nummers maar mobile en vaste nummers).
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    907 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    1 december 2017, 11:03

    Hoi Daggobert,

    Excuses voor het feit dat dit telefoonnummer volledig online werd geplaatst! Ik heb het nummer direct verwijderd.

    Daarnaast heb ik natuurlijk even met je meegekeken en ik zie inderdaad in jouw My T-Mobile terug dat er kosten worden gerekend voor het bellen naar de Belgische telefoonnummers. Omdat dit naar mijn idee niet de bedoeling is, heb ik dit doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij zullen hier een onderzoek naar starten en achterhalen wat hier precies de oorzaak van is. Omdat zij goed moeten kunnen zien wat er aan de hand is, kan ik op dit moment niets corrigeren. Dat kan geregeld worden zodra de specialisten hiernaar gekeken hebben! :)
    0
    Quote
  • Daggobert

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daggobert heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    17 Reacties
    Auteur

    1 december 2017, 11:07

    Dank voor de snelle reactie.
    Ik wacht het onderzoek rustig af!
    1
    Quote
  • Daggobert

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daggobert heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    17 Reacties
    Auteur

    5 december 2017, 22:36

    Helaas nog geen uitleg gehad van jullie IT-specialisten.
    Ondertussen zie ik de buitenbundel kosten wel oplopen (allemaal telefoontjes naar Belgie).
    Graag antwoord!!
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    6 december 2017, 15:42

    Hi Daggobert,

    Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een update wilt hebben, maar ik kan je garanderen dat ze er echt mee bezig zijn! De technische specialisten zullen contact met je opnemen zodra zij een oplossing hebben. Excuses voor het ongemak!
    0
    Quote
    .
  • Daggobert

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daggobert heeft ontvangen van andere leden.

    is een Master Poster
    17 Reacties
    Auteur

    6 december 2017, 21:01

    Als dat dan maar is voor ik mijn rekening betaal!
    Ik krijg anders gelazer met mijn werkgever en moet ik dit zien uit te leggen!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)