• Raymond

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Raymond heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    8844 Reacties
    Modbreak

    18 september 2012, 16:03

    - Topic starter
    Bij T-Mobile kun je via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Vaak gaat het bij diensten van derde partijen om een abonnement van een specifieke dienst. Wij krijgen hier regelmatig vragen over en in dit topic leggen we je uit wat je hier tegen kunt doen. Onderaan in dit topic vind je de veelgestelde vragen.

    Er zijn drie soorten diensten:
    • Sms-diensten: Hierbij betaal je voor het versturen of ontvangen van een sms. Op je factuur vind je deze onder de noemer 'sms dienst' of zie je een 4-cijferige nummer. Een voorbeeld is sms'en naar je favoriete TV-show.
    • Diensten Mobiel Internet: Op je factuur zie je FTMSC staan. Dit geeft aan dat er een dienst is afgenomen die mobiel wordt betaald. Een voorbeeld hiervan zijn credits die je voor een bepaalde game aanschaft.
    • Apps betalen via je factuur: Vragen hierover? Klik hier

    Afmelden
    Via de website van Payinfo kan je meer informatie opvragen over de lopende abonnementen op mobiele betalingen en SMS diensten. Diensten Mobile Internet kun je ook stopzetten via Payinfo. Sms-diensten kun je stopzetten door 'STOP' te sms'en naar de afzender (4-cijferige nummer).

    Blokkeren via My T-Mobile
    Via My T-Mobile is er de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren door middel van een blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'.

    Niet eens met de kosten
    Wanneer je het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht kun je het online meldingsformulier indienen. Er zal dan onderzoek worden gedaan naar de desbetreffende dienst en de wijze waarop je bent aangemeld. Het is ook mogelijk om hiervoor het papieren meldformulier in te vullen en deze via de post op te sturen. Binnen 30 werkdagen na indienen van de formulieren wordt er contact met je opgenomen zodat de resultaten van het onderzoek kunnen worden teruggekoppeld.

    ------------------------------------------------------------------

    Veelgestelde vragen

    Ik wist niet dat ik gebruik maakte van een van deze diensten, hoe kan dat?
    Er zijn inderdaad gevallen waarbij je zonder dat je het door hebt wordt verleid om in te gaan op bijvoorbeeld een nep-vragenspel waardoor je vervolgens ongemerkt kosten maakt. Wij willen iedereen dan ook adviseren om hier goed op te letten en regelmatig je factuur te controleren.

    Waarom zetten jullie de mogelijkheid niet standaard uit?
    Wij zetten dit niet standaard uit om de mogelijkheid van sms-diensten een dienst is die ook wordt geleverd door bedrijven die in een bepaalde klantbehoefte voorzien. Bijvoorbeeld het stemmen tijdens Tv-programma's.

    Verdienen jullie geld aan deze diensten?
    Wanneer het gaat om een betrouwbare vorm van een sms-dienst rekenen wij inderdaad een vergoeding die in normale verhouding staat tot de dienst die wij leveren. Wel hebben we een zeer ruim coulancebeleid voor de frauduleuze vorm van deze sms-diensten. Bij compensaties verdienen wij hier uiteraard niets aan.

    Heb je nog vragen over dit onderwerp? Laat dan een reactie achter in dit topic.
    1
    Quote
  • JordiV.

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JordiV. heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    2 Reacties

    24 september 2012, 19:55

    Beste moderator,
    Volgens mij meest recente factuur 30 euro kosten voor een abbonnement die ik nooit heb afgesloten FTMSC betaling. Dit abbonnement ben ik nooit aangegaan en zou ik graag willen weten wat ik moet doen zodat ik dit geld teruggestort krijg daar het ten onrechte is afgeschreven.

    Mvg
    Jordi Vermaes
    1
    Quote
  • henk87

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten henk87 heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    1 Reacties

    1 oktober 2012, 17:14

    Hier ook nog 1, 100 euro armer door oplichting via target media, ik ben dan ook behoorlijk kwaad hierom en ondanks dat nu alles gelokkeerd is wil ik graag 2 vragen beantwoord hebben, ik zie vele klachten hier en oplossingen hoe het te blokkeren is maar geen antwoord op deze 2 vragen.

    1. Hoe komen dit soort bedrijven aan de nummers van iedereen om hen ongewenst lid te maken van abo's?

    2. Hoe kunnen we ons geld terug krijgen?

    Ook al is t-mobile niet direct verantwoordelijk maar het is slechte service van jullie kant dat ondanks alle klachten deze bedrijven gewoon zo verder kunnen gaan met hun diefstal, het is toch niet moeilijk om mensen al dan niet via een sms op de hoogte te stellen van een lidmaatschap en of ze hiermee akkoord gaan, dat zou wel goede service zijn in plaats van dit gewoon toe te laten.
    1
    Quote
  • inavanwijk

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten inavanwijk heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    7 Reacties

    3 oktober 2012, 14:10

    Ik zie nu tot mijn schrik dat mijn zoon ook zoiets heeft gedaan. ik vind het wel een belachelijk dat je daar geen bericht van krijgt als je ergens voor moet betalen. ik vond zijn telefoonrekening wel erg hoog en blijkt dat hij al een week of 6 betaald voor een pornosite, Wat hij zegt dat hij dat echt niet gedaan heeft. ik geloof dat wel, want hij weet dat ik zijn rekening betaal. moet je ook nog zoveel moeite doen om het weer ongedaan te maken. BOZE MOEDER
    0
    Quote
  • iamPuk

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iamPuk heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    3341 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    6 oktober 2012, 08:05

    Hey henk87
    Om antwoord te krijgen op je vragen moet je even de [post=979420]startpost[/post] lezen. Daar staat een link naar het meldingsformulier wat je moet invullen en op moet sturen. Dan gaan ze onderzoeken wat er aan de hand is.
    0
    Quote
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile. Ik help je graag verder als mede klant.
  • urnie71

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten urnie71 heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    1 Reacties

    8 oktober 2012, 22:52

    heb hetzelfde probleem, bij de laatste factuur 4 x 4.20 extra.
    en zag dat er op m'n aankomende factuur ook al 4.20 erxtra staat....
    kan ik dit terug krijgen??
    0
    Quote
  • Minty

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Minty heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    4438 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    9 oktober 2012, 00:25

    Hoi urnie71, als je even de startpost van dit topic leest weet je precies wat je moet doen om aan te geven dat je het niet eens bent met de kosten. :)
    0
    Quote
  • Gerdien109

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerdien109 heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1 Reacties

    9 oktober 2012, 19:04

    FTMSC Mobiele betaling
    Wie weet hoe ik hier vanaf kom?
    Ik doe geen internetbetalingen met mijn mobiel en toch wordt er elke week 4,20 afgeschreven.
    0
    Quote
  • iamPuk

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iamPuk heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    3341 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    9 oktober 2012, 19:39

    Hey Gerdien109
    Welkom op het T-Mobile Forum :D

    Om erachter te komen welke dienst het is en er voor af te melden ga je naar Mijn Mobiele Betalingen.
    Twijfel over je de activatie van de dienst en wil je dat T-Mobile uitzoekt dan dien je het formulier Formulier Content diensten en derde partijen in te vullen en op te sturen. Zodra het uitgezocht is dan wordt er contact met je opgenomen.

    Wist je dat je via My T-Mobile > Toestel & Sim > Blokkades instellen diverse blokkades kunt instellen?

    Je topic heeft wel een vreemde titel trouwens.. :rolleyes:
    0
    Quote
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile. Ik help je graag verder als mede klant.
  • Minty

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Minty heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    4438 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    9 oktober 2012, 19:39

    Hoi Gerdien109, als je de startpost in dit topic leest weet je precies wat je hieraan kunt doen. Ik hoop dat het zo duidelijk is!:)

    Edit: Terrorpukkie was een paar seconden eerder! :D
    0
    Quote
  • Gerdien109

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerdien109 heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1 Reacties

    9 oktober 2012, 20:33

    Hey Gerdien109
    Welkom op het T-Mobile Forum :D

    Om erachter te komen welke dienst het is en er voor af te melden ga je naar Mijn Mobiele Betalingen.
    Twijfel over je de activatie van de dienst en wil je dat T-Mobile uitzoekt dan dien je het formulier Formulier Content diensten en derde partijen in te vullen en op te sturen. Zodra het uitgezocht is dan wordt er contact met je opgenomen.

    Wist je dat je via My T-Mobile > Toestel & Sim > Blokkades instellen diverse blokkades kunt instellen?

    Je topic heeft wel een vreemde titel trouwens.. :rolleyes:



    Dank voor reactie.
    Bij mijn mobile betalingen komt niets voor van de laatse 2 maanden, de andere konden we wel uitzetten.
    Bij instellingen van mijn tst staat bij Aankopen bij derde partijen alles uit.
    Het enige wat ik nog kan doen is het formulier opsturen.
    En wat betreft de titel, het is de eerste topic
    0
    Quote
  • iamPuk

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iamPuk heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    3341 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    9 oktober 2012, 20:48

    Ah ok... ;)
    Wel vreemd dat er dan over de laatste 2 maanden niets te vinden is terwijl het wel op je factuur staat.

    Zou je nog zo vriendelijk willen zijn om een bericht als beantwoord te willen markeren zodat andere forumleden ook weten welke stappen ze het beste kunnen ondernemen? Je laatste reactie is daar het geschikst voor.
    Hopelijk brengt T-Mobile je snel duidelijkheid in de FTMSC betalingen.
    0
    Quote
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile. Ik help je graag verder als mede klant.
  • Real Madrid

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Real Madrid heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    2 Reacties

    14 oktober 2012, 21:09

    beste t-mobile klantenservice,

    Op 9 oktober 2012 j.l kreeg ik van jullie een brief dat mijn verzoek tot  onderzoek m.b.t content derdenpartijen was ingewillgd en dat ik mijn geld teug zou krijgen dat is goed gegaan, Maar nu blijkt dat mijn abo alsnog doorloopt. Heb het zojuist zelf moeten stopzetten terwijl in de brief stond dat jullie dat zouden beeindigden.
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)